Gå til innhold

Wayward pines noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som følger med serien?



Anonymous poster hash: 2cab1...ff4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hørte den omtalt på radioen og tenkte " den må jeg laste ned"! Glemte det selvfølgelig men skal huske det i morgen:) Er den bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei serie, men ikke det helt store. 



Anonymous poster hash: 7e93f...705
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at flere synes det er spennende. Har dere sett promoen til neste episode? Det virker jammen kult! Da kommer ''sannheten'' ut, som det sies! Gleder meg!



Anonymous poster hash: 2cab1...ff4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på men har ikke bestemt meg for om jeg liker den eller ei.

Er det noen som skjønner greia med at de sender den samme episoden to ganger rett etter hverandre? På fox altså. Det er jo så utrolig irriterende og ser ikke vitsen med det.



Anonymous poster hash: f5e0c...cc0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kanskje fordi noen ikke rakk se den første? :P

 

Jeg synes serien blir mer og mer spennende når som den store sannheten ble avslørt. Gleder meg til torsdag!



Anonymous poster hash: 2cab1...ff4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på den, og syntes den startet litt kjedelig og banal... men nå har jeg sett 5 episoder ( 6 som er sendt, ikke sant?) og er blitt positivt overrasket over utviklingen. Dog er det en del huller jeg håper de fyller igjen etterhvert, det er mye som ikke henger på greip...

SPOILER: Sheriff Burke kunne da visserlig nok bevege seg både i ny tid og gammel... stusser litt på den. Håper å få sett en episode til i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de 2 første, men den virket litt ulogisk og rotete, men om den kommer seg videre så skal jeg fortsette å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Dere som følger med; var det sesongslutt forrige uke? Litt av en cliffhanger da! Synes denne serien tok seg veldig opp på slutten :) Håper vi ikke må vente en evighet før det blir mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt spennende å se hvem som blir skrevet ut av serien og hvem som evt. blir skrevet inn. (Med den slutten så er det ganske åpent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den var ok, ikke noe wow.

Er den ikke kansellert? Det sto på nettet?



Anonymous poster hash: 5bbd6...782
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sesongavslutningen var veldig bra syns jeg, fordi jeg hadde ikke forventet diverse av det som skjedde, liker sånt selv om jeg syns det var litt dumt at så mange hovedpersoner ble borte.. 

 

Men nå er jo alle episodene gått og jeg har enda ikke fått svar på flere ting -.- hvordan kunne sheriff pope (den første sheriffen) kunne først være i wayward pines MED innbyggerne der og så plutselig kjørte han ut og møtte på Theresa og sønnen?!  Theresa og sønnen var jo da på 2000 tallet, mens sheriffen hadde vel vitterlig "sovet" i 2000 år ...?  

 

Og: senere, da Theresa og Kate fant en pc i et forlatt hus med noen cd plater eller lignende så fikk de se at denne mannen som jobbet sammen md (eller var sjefen da) Ethan og Kate hadde spilt inn en videosnutt om var datert 4000 ett eller annet.. der han lette etter wayward pines for å kunne slutte seg til dem. Men hvis han forskeren var den som hadde kontroll over disse nedfrysningsmaskinene så fatter jeg ikke hvordan han andre fyren kunne overleve så lenge og atpåtill havne midt i skogen? Og hvordan fant videoen veien til den pcn?   

 

Sikkert meningen at man skal sitte igjen med spm, men om noen har fått med seg dette så setter jeg pris på svar =) Jeg synes denne serien var et friskt pust nemlig blant alt mulig annet som sendes for tiden.



Anonymous poster hash: bcca2...4c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

sesongavslutningen var veldig bra syns jeg, fordi jeg hadde ikke forventet diverse av det som skjedde, liker sånt selv om jeg syns det var litt dumt at så mange hovedpersoner ble borte.. 

 

Men nå er jo alle episodene gått og jeg har enda ikke fått svar på flere ting -.- hvordan kunne sheriff pope (den første sheriffen) kunne først være i wayward pines MED innbyggerne der og så plutselig kjørte han ut og møtte på Theresa og sønnen?!  Theresa og sønnen var jo da på 2000 tallet, mens sheriffen hadde vel vitterlig "sovet" i 2000 år ...?  

 

Og: senere, da Theresa og Kate fant en pc i et forlatt hus med noen cd plater eller lignende så fikk de se at denne mannen som jobbet sammen md (eller var sjefen da) Ethan og Kate hadde spilt inn en videosnutt om var datert 4000 ett eller annet.. der han lette etter wayward pines for å kunne slutte seg til dem. Men hvis han forskeren var den som hadde kontroll over disse nedfrysningsmaskinene så fatter jeg ikke hvordan han andre fyren kunne overleve så lenge og atpåtill havne midt i skogen? Og hvordan fant videoen veien til den pcn?   

 

Sikkert meningen at man skal sitte igjen med spm, men om noen har fått med seg dette så setter jeg pris på svar =) Jeg synes denne serien var et friskt pust nemlig blant alt mulig annet som sendes for tiden.

Anonymous poster hash: bcca2...4c5

 

Selv om klippene vises om hverandre på tv; så betyr ikke det at det skjedde samtidig. Pope ble jo sikkert også "fryst ned" etter at han hadde rekrutert x antall personer til eksperimentet. Forskeren var vel sikkert den siste til å bli fryst ned, og så ble de vekket etter x antall år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om klippene vises om hverandre på tv; så betyr ikke det at det skjedde samtidig. Pope ble jo sikkert også "fryst ned" etter at han hadde rekrutert x antall personer til eksperimentet. Forskeren var vel sikkert den siste til å bli fryst ned, og så ble de vekket etter x antall år.

Theresa og sønnen tipper jeg ble hentet inn en ukes tid etter Ethan ble fryst ned; og det var sikkert planen hele veien. Så ble de vekket til forskjellige tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theresa og sønnen tipper jeg ble hentet inn en ukes tid etter Ethan ble fryst ned; og det var sikkert planen hele veien. Så ble de vekket til forskjellige tidspunkt.

Ja, det tenkte jeg også. Og det ble jo vist i klippene at Pope snakket med David flere ganger før han ble fryst ned, men i det ene klippet så var jo Pope Sheriff i Wayward pines.. Altså må jo alle ha blitt vekket? (+ at dette var tross alt B-gruppen, så hvis de er våkne så har jo A gruppen allerede "vært".)  

Der var også de andre innbyggerne som hun assistenten på Sheriff kontoret osv. Også kjørte Pope ut av gjerdet for så og møte Theresa og sønnen og trikse med bremsene..  :S   

 

For ikke å snakke om at Pam var jo like voksen som i "nå-tid" da hun snakket med broren sin om at "noe måtte gjøres"   Da regner jeg med at de begynte å planlegge hvordan de skulle bygge Wayward Pines pluss hvordan de skulle fryse ned alle sammen.  MEN den ene innbyggeren hadde blitt med Pam på et hotellrom da hun var ung og misbrukte stoff. Også husket han ikke noe før han våknet på et rom med "den samme brunetten" men, "nå var hun mye eldre"..  Så da begynte de plutselig å fryse ned mennesker lenge før de viste at David forstod at denne evolusjonen ville bli et problem i klippene.. 

 

Jeg får ikke kobla det sammen >.< Sikkert ikke meninga heller men.

Anonymous poster hash: bcca2...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...