Gå til innhold

Paradise hotel Danmark 2015 (uten spoilers)


Gjest marizz

Anbefalte innlegg

Gjest marizz

heihei

Siden den norske paradise er over for i år tenkte jeg kanskje vi kunne forsette med ph danmark når vi er så godt i gang? :fnise: Ser at første episode er lagt ut.

PS: De episodene som er lagt ut på tv3-play.

Endret av marizz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marizz

Var det jeg tenkte iallefall, regner med det kanskje er flest som ser det nå som det kommer ut på norske tv3? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg kommer til å følge med der :) Nå må jeg legge meg. Ser 1 episoden i morgen. Nå blir det ordentlig Paradise Hotel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal å se! :)

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brabra!

Har selv ikke sett den norske finalen enda for den er ikke lagt ut :(

Ingenting å se. Skuffet over finalen og ingen slapp kulen.

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å se PH Danmark, men har aldri sett det før. Er det mye bedre enn den norske? Hvorfor i så fall? Synes de alltid klarer å ødelegge PH Norge. Føler produksjonen trikser og fikser for mye, og at det generelt er kjedelig og lite drama.

Anonymous poster hash: 09cfb...c1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sesong 11?

Ja :)

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Vurderer å se PH Danmark, men har aldri sett det før. Er det mye bedre enn den norske? Hvorfor i så fall? Synes de alltid klarer å ødelegge PH Norge. Føler produksjonen trikser og fikser for mye, og at det generelt er kjedelig og lite drama.

Anonymous poster hash: 09cfb...c1e

Har faktisk aldri sett en hel sesong før selv, men etter første episode lover det bra allerede :fnise: Ser nå at det kanskje er litt komplisert å diskutere episodene fordi det er lagt ut 8 stykkr samtidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo med 18 åringer??????????

jepp, er på grunn av drikkeloven tror jeg. Sprit er vel 18årsgrense på, og vanlig alkohol 16årsgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, er på grunn av drikkeloven tror jeg. Sprit er vel 18årsgrense på, og vanlig alkohol 16årsgrense.

Åja, da er det jo ikke så rart. Tenkte bare herregud så små!! Hehe. 18 og 19åringer :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PH Danmark ser allerede ti ganger bedre ut enn den norske. Jeg har bare sett 12 minutter av episode 1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle jentene likte utseende til han ene fyren best. Han hadde tynne lik-lepper, altså helt lys hudfarget :sjokkert:

Synes Jonas var penest, selvom personligheten var i overkant cocky og slik.

WOW så mye mer spennende episode 1 av Danmark var enn de 5 første Norske tilsammen. Norske paradise er en bløtkake med jordbær på, i forhold til danske :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare tekst på første episode her. Kommer det tekst på de andre neste uke, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de har fester der, kommer kameramennene inn og filmer? Hvorfor gjør de det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...