Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg sånn til episoden! Tror dere vi får vite hvem som blir den neste ungkaren i morgen også? Pleier de ikke vise det på after the final rose? Og pleier de ikke vise det på samme dag som finalen?? ÅH SPENNING! (Tenk å bli så ivrig på en tv-serie :fnise: :fnise: )

Håper episoden legges ut tidlig, slik at jeg kan laste den ned med en gang jeg våkner i morgen :danse::laugh:

Klarer aldri helt å stole på spoilere på insta/youtube osv, så er faktisk ganske usikker enda over hvem som vinner.. Time will show :danse:

Vanligvis får man vite det på after the final rose ja:) ser på nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns Kaitlyn valgte riktig :bolledeig: Håper de holder sammen.

De kommer ikke til å holde sammen. Tror ikke hun er klar for å gifte seg og slå seg til ro.

Anonymous poster hash: cff02...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om den snapen Sean sendte av Kaitlyn er søtt eller creepy. Jeg får litt stalker-vibber av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme innlegg ble postet to ganger.

Endret av Missfebruary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns og Kaitlyn valgte riktig! Syns de er mega søte sammen jeg! :blomst:  Håper de holder sammen!!
Syns det var litt søtt det med Shawn og snappen jeg :fnise: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De avslørte ikke den nye ungkaren :( BUHUUU

Men tror det mest sannsynlig blir Ben H eller Ben Z?

GLEDER MEG TIL BACHELOR IN PARADISE PÅ SØNDAG :danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de velger en helt ny og ukjent ungkar :D de er nok usikre på hva de skal gjøre siden vi ikke fikk vite det på after the final rose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben Z (?) (han største) er vel med på bachelor in paradise, og hvis det stemmer blir vel ikke han den neste ungkaren..?

Akkurat sett finalen, det gikk ikke slik jeg trodde det kom til å gå:b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben Z (?) (han største) er vel med på bachelor in paradise, og hvis det stemmer blir vel ikke han den neste ungkaren..?

Akkurat sett finalen, det gikk ikke slik jeg trodde det kom til å gå:b

Er han? Visste jeg ikke :) Da blir det sikkert Ben H, eller en ny? Nick tror jeg neppe det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun valgte greit jeg, utenom Nick-tullet synes jeg Shawn er grei - men altså, jeg har opplevd det samme. Noen folk greier man bare ikke å like, så lenge det ikke skjer hele tiden er det jo ikke et stort problem. :)

Neste bachelor; http://uk.eonline.com/news/675913/ben-higgins-has-been-chosen-as-the-next-

Gleder meg ikke masse, blir muligens litt kjedelig, men.. Helt greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpte faktisk på at hun skulle velge Nick jeg :( Likte han best. Fikk vondt av han.

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...