Gå til innhold

Til dere som hater Hotel Cæsar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Serien har inspirert serier som madmen og betydd ganske mye for norske serier så hvorfor hater dere så mye på serien? Dere hadde ikke hatt deres precious madmen hadde det ikke vært for hotel cæsar og dagens drama serier hadde ikke vært det samme siden dem tar etter hotel cæsar. Dette burde dere tenke på før dere starter med alt det hatet deres ;)



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så Mad Men er inspirert av Hotel Cæsar? Dette vil jeg lese mer om! Har du en kilde?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.tv2.no/a/3715876

Dem har nevnt dette på radio og tv også

Anonymous poster hash: e55c9...849

Du... Det står "bygget på de samme prinsippene", ikke "inspirert av". Det er forskjell på det. Vi hadde ikke hatt noen dramaserier om det ikke var for disse prinsippene. Det betyr ikke at Hotel Cæsar er noen stor inspirasjonskilde for andre, det betyr bare at de skaper spenning på samme måte. Det er det samme som at ulike forfattere bygger opp bøkene på samme måte uten at det betyr at de er inspirert av hverandre.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har sagt i intervujer og på radio at dem ble inspirert av hotel cæsar, så når dere hater på cæsar så hater dere på mad men og norske drama serier generelt ;)



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har sagt i intervujer og på radio at dem ble inspirert av hotel cæsar, så når dere hater på cæsar så hater dere på mad men og norske drama serier generelt ;)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Det er ikke det det står.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja det står ihvertfall at mad men har tatt noe fra serien og tydeligvis ikke de gode tingene siden mad men suger...



Anonymous poster hash: e55c9...849
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater på? Hvor i alle dager kommer den preposisjonen inn i bildet?

Anonymous poster hash: 13cb6...3af

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg kan egentlig ikke si at jeg føler noe så sterkt som hat for noe som helst som ruller over TV-skjermen min. Begrenser meg til liker/ikke liker, samt fjernkontrollen min. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja det står ihvertfall at mad men har tatt noe fra serien og tydeligvis ikke de gode tingene siden mad men suger...

Anonymous poster hash: e55c9...849

Nå må du nesten lime inn sitat fra artikkelen som sier dette, for det finner jeg ikke :fnise:

Igjen, "bygget på samme prinsipper"!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva hater folk mest? Såpe serier eller reality serier? Visste dere forresten at det heter såpe fordi på 50 tallet var husmødre hjemmeværende så da brukte dem såpe seriene til å vise såpe reklamer :P



Anonymous poster hash: e55c9...849
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du nesten lime inn sitat fra artikkelen som sier dette, for det finner jeg ikke :fnise:

Igjen, "bygget på samme prinsipper"!

Du sier det selv!

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det selv!

Anonymous poster hash: e55c9...849

Haha, nei! Bygget på samme prinsipper betyr ikke at Mad Men har tatt noe fra Hotell Cæsar. Det betyr at de begge og mange andre serier gjør ting på samme måte. Tror ikke egentlig at de som lager Mad Men noen gang har sett Hotell Cæsar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Olivia Benson

Jaja det står ihvertfall at mad men har tatt noe fra serien og tydeligvis ikke de gode tingene siden mad men suger...

Anonymous poster hash: e55c9...849

Hm, du mener jo at man ikke kan "hate" Hotel Cæsar men like Mad Men, så da kan vel ikke du elske Hotel Cæsar og hate Mad Med? Siden du mener det er omtrent de samme seriene, mener jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei! Bygget på samme prinsipper betyr ikke at Mad Men har tatt noe fra Hotell Cæsar. Det betyr at de begge og mange andre serier gjør ting på samme måte. Tror ikke egentlig at de som lager Mad Men noen gang har sett Hotell Cæsar.

Det er faktisk mange fra utlanded som har hørt og sett serien, den ble til og med dubbet i tyksland engang, som sagt de har sagt på tv og radio at mad men ble inspirerrt

Hm, du mener jo at man ikke kan "hate" Hotel Cæsar men like Mad Men, så da kan vel ikke du elske Hotel Cæsar og hate Mad Med? Siden du mener det er omtrent de samme seriene, mener jeg.

Jeg hater mad men fordi det er en møkka serie, de tok ingen av de gode tingene fra cæsar med, det er bare drift hele tiden i mad men og ingen drama og intriger

Hater på? Hvor i alle dager kommer den preposisjonen inn i bildet?

Anonymous poster hash: 13cb6...3af

Det er det dere folk sier...

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en halv episode Hotel Cæsar da Georg Anker Hansen døde. Jeg har aldri ledd så mye av sorgscener pga elendig skuespill og dialog som ble ufrivillig komisk. Jeg ser ingen grunn til å se mer på den serien. Tilfeldigvis liker jeg ikke Mad Men heller, men det har ikke noe med kvalitet på skuespill å gjøre.

Anonymous poster hash: 83526...83d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...