Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:jolie: Det er faktisk Billy - Dr.Nate drama, tenk! Ok, litt Barrett også da.. Og andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er 19 episoder fra nå. Jeg var innom IMDb for ikke så lenge siden og så det da :)

 

Herregud for en drittunge Vj var, når jeg trodde ikke kunne mislike han mer...

Okei :) Får håpe det, er så lei den sutringa til VJ. Han er SÅ DRITTUNGE. Syns heller han kunne reist i militæret og forsvunnet fra serien istedenfor Jett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Ja jeg hadde blitt glad om han bare forlot serien på en eller annen måte :) Men jeg håper ikke han dør for det vil ødelegge Leah sin karakter :( Litt i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Oscar og Maddy værendes sammen eller slår de opp?

Håper de slår opp, de passer rett og slett ikke sammen :P bare kleeint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med tanke på hvor forelsket Oscar var i henne :klo:

Det er slutt en periode, men de ble nettopp sammen igjen i episoden som ble sendt i England i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ihvertfall Zack fått vite at han har en sønn.. Jeg stemmer fremdeles for at han krever en DNA test.. Synes både mor og sønn er ganske shady. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror nok at det er mor og sønn. Men virker som om Charlotte og sønnen har en agenda av å "samle" familien sin igjen. Virker som at mor og sønn her fyrer opp under hele situasjonen slik at Leah og Zack kommer til å gjøre det slutt etterhvert.

 

Men en dag så kommer vel sannheten frem om hvem som brant ned huset til Leah, da får vi se hvordan reaksjonen blir. 

 

Det store spørsmålet er vel: Er Zack virkelig hans far? 

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg ser ikke de nye episodene, var det Charlotte som gjorde det? Jeg vil savne huset :( Det blir som når Ankerseteren brant ned på Hotel Cæsar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, sønnen. Men hun vet det var han å gjør ingenting med det, så hun er jo like ille sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe skal beholde barnet. Men jeg vedder på at det ikke blir bare bare, det er det aldri med disse graviditetene. 

 

Kyle er fremdeles på sykehuset, ser ikke ut som at det går så veldig bra. Lurer på om han skal ut av serien? 

 

Josh tyster til politiet ang drugdealeren hans. Forøvrig så gjør de det slutt. 

 

Drugdealeren finner Josh å et skudd blir fyrt av, men hvem ble skutt? Josh? Drugdealeren? eller hun politidama? Vi får vente å se i løpet av uken! :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe skal beholde barnet. Men jeg vedder på at det ikke blir bare bare, det er det aldri med disse graviditetene.

Kyle er fremdeles på sykehuset, ser ikke ut som at det går så veldig bra. Lurer på om han skal ut av serien?

Josh tyster til politiet ang drugdealeren hans. Forøvrig så gjør de det slutt.

Drugdealeren finner Josh å et skudd blir fyrt av, men hvem ble skutt? Josh? Drugdealeren? eller hun politidama? Vi får vente å se i løpet av uken! :lur:

Whaaaat? Her var det mye nytt ! Lyst til å forklare litt nærmere? ☺️

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaat? Her var det mye nytt ! Lyst til å forklare litt nærmere? ☺️

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Mhm! 

 

Pheebs finner ut at hun er gravid, men hun vet ikke hvem som er faren, å hun ville jo aldri ha unger, så i bunn å grunn var planen å ta abort om hun noen gang ble gravid. Men det var ikke så enkelt likevel, så da velger hun å beholde.

 

Kyle reiser vekk en stund (husker ikke hvorfor) spiller poker med penger han ikke har å dermed blir han skambanket å kastet utenfor sykehuset. Fremtiden ser ikke lys ut for han, da han har lever (eller var det nyre?) svikt. 

 

Josh kjøper piller for å få studert bedre, men dette finner jo Evie ut av, å gjør det slutt tror jeg, men så lover han aldri å gjøre det igjen, men han gjør det igjen, finner ut at det var ikke de pillene han skulle ha eller noe sånt, å får høre at folk har nesten endt opp med døden pga disse pillene. Drugdealeren til Josh finner Evie å sier at han solgte piller til Josh "igår" å truer hun med at det kommer til å ende gale for de begge to om Josh går til politiet. Evie overtaler josh til å gå til politiet å de finner dop å penger hos han duden.  Og hun gjør det slutt med han igjen. 

 

Duden finner ut at det er Josh som har sladret å besøker han å der endte episoden. Den dere "dette skjer denne uken" greia, viser at hun politidama blir involvert og at man hører et skudd.. 

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...