Gå til innhold

Juledilemma


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hvis søsteren er så allergisk vil hun reagere på dere når dere har vært i gangen og kost med hunden......

Akkurat dette tenkte jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du bekymrer deg unødvendig. La svigerinnen og valpen kose seg sammen i jula og reis avsted - det er vel bare for en ukes tid! Hunden glemmer deg ikke og har ikke vondt av å bo hjemmefra en periode hvis den får godt stell og svigerinnen din følger rutinene den er vant til. Det er selvsagt viktig for din egen del at du stoler på at svigerinnen din klarer jobben. Men ikke vær redd for at valpen skal ende opp med å foretrekke svigerinnen fremfor deg etter ferieoppholdet. Det er irrasjonellt, vær heller glad for at du har mulighet til avlastning, det kan komme godt med en annen gang også det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med forrige innlegg!

La hunden være hos svigerinnen din i jula. Så lenge hunden kjenner henne, vil hunden slå seg raskt til ro. Det er verst for hundeeieren, skal jeg si deg :fnise:

Vi pleier å ha hunden vår hos oppdretteren (der vi kjøpte hunden) når vi reiser bort på ferie. Det har vi gjort minst to ganger i året, og fungerer kjempebra.

Kos deg i jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hunden bør få være hos svigerinna di. Dere må jo tenke på hva som er best for valpen, den er jo tross alt veldig liten, og er avhengig av nærhet og oppmerksomhet. Jeg ville uansett aldri ha satt meg i denne situasjonen når den er så ung bare for en julefeiring, jeg hadde blitt hjemme, men man er jo forskjellige. Jeg tror uansett det beste er å la hunden ha det stabilt hos svigerinna di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...