Gå til innhold

Hvor er du i syklusen, og føler du at det klaffer denne syklusen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 dpo i dag, og føler ikke vi traff blink denne mnd. Hadde samleie 1 time før egget løsnet (jeg kjenner når det løsner), lå med beina til værs etter samleie, fikk orgasme og hele pakka - vi gikk all inn denne måneden fordi jeg ønsker å være over de 12 kritiske ukene før vi drar på ferie da vi nettopp har opplevd å miste og jeg vet hvilken påkjenning det er - og derfor er det enten nå eller så venter vi til i august. Dessverre tror jeg ikke det var vår tur denne måneden. Har bare ikke en go-følelse. Vår datter var et "uhell", da vi mistet greide vi det på 1 pp - derfor tenker jeg at det sikkert er min tur å være tålmodig nå :)

Hvordan føler du at du ligger an denne syklusen?

Anonymous poster hash: 1e1da...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på cd 8 i pp4. Håper på en januarbaby, så satser at denne måneden klaffer det.



Anonymous poster hash: e92d2...68b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1-2 dager dpo hvis jeg ikke har bomma veldig, men tror ikke det :) Har fått det til å klaffe veldig bra og har en veldig god følelse nå :) Likevel så prøver jeg å holde forventningene nede så at jeg ikke blir veldig skuffet om testen blir negativ. PP1

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på cd 2 i PP4, og denne måneden har vi hjelp av Metformin og Pergotime. Pergo starter jeg med på cd 5-9 og Metformin tar jeg daglig allerede. Håper dette er vår PP!!! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på CD20 (ingen tegn til EL) Lengste syklusen min har vært på 70 dager. Så for meg er det nesten en seier bare å få EL.ngen tro på at det skal klaffe denne syklusen heller.



Anonymous poster hash: c7872...bc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...