Gå til innhold

Tarot, nu med sang


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Min favoritt for tiden!

Spørsmålet mitt er; hvordan er min fremtidige partner?

Elskerne.

6.jpg

Din fremtidige partner er kjennetegnet ved at han er ikke redd for å slå igjennom og ta ei avgjørelse, så du kommer aldri til å være redd for at du ikke er damen hans og han din mann. Det er dere to og sånn er det bare. At han er mørk og pen er heller ikke noe avbrekk, sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Hengte Mann.

12.jpg

Antageligvis ikke, men det er også greit, for det er ikke det samme som at hjertet ditt er stengt for andre damer.

Takk for svar :)

Tenkt at sånn må det være jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIhihihi

Noe spesielt som vil skje fremover?

7/Sverd.

56.jpg

Skje og skje fru Blom. Du bør passe deg for noe uærlighet fra noen som står deg nær. Når du synes det blir for mange hvite løgner fra en nær deg så lur litt nærmere på hvorfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg legger ved youtube video - men her kommer i alle fall link til sangen til datteren min og meg.

http://www.youtube.com/watch?v=MjBUdy3BnHU

Bør jeg bytte yrke, arbeidssted eller rett og slett være der jeg er?

7/Mynter.

70.jpg

Du er nok mye godt ferdig der du er pr i dag ja, men hvor du skal gå videre, annen jobb eller om du skal hoppe på en utdanning, det er det du som skal bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elskerne.

6.jpg

Din fremtidige partner er kjennetegnet ved at han er ikke redd for å slå igjennom og ta ei avgjørelse, så du kommer aldri til å være redd for at du ikke er damen hans og han din mann. Det er dere to og sånn er det bare. At han er mørk og pen er heller ikke noe avbrekk, sånn sett.

Oooooooh! Hørtes ut som et trygt og godt forhold, og det skader hvertfall ikke hvis han er mørk og kjekk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten i meste laget for 'ei gammal røy' som er på nippet til å gå bort og falle dypt... :plystre:

Kan være mye sant i det med 'likeverdig' ja...for begge...

Du er god, for det ligger mye her som bare to egentlig vet.

Tusen takk, vennen.

Men er det ikke godt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7/Mynter.

70.jpg

Du er nok mye godt ferdig der du er pr i dag ja, men hvor du skal gå videre, annen jobb eller om du skal hoppe på en utdanning, det er det du som skal bestemme.

Det du sier nå, samsvarer litt med det jeg har begynt å tenke i det siste. At det kanskje er på tide å søke nye jobber. Takk !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir jeg oppfattet av omverdenen? (Åå tenk om jeg rekker dette enda en gang! Det er så kult at du gjør dette!)

4/Staver.

25.jpg

Som en slags "good time Charlie", aner ikke noe norskt begrep på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/Staver.

25.jpg

Som en slags "good time Charlie", aner ikke noe norskt begrep på det.

Høh, det hadde jeg ikke kunne sett for meg. Kan for all del stemme - en har vel sjeldent et bilde av seg selv som samsvarer med realiteten.

Er det mulig å følge opp med å spørre om jeg ila. forholdsvis kort tid kan oppleve å få et sterkere sosialt nettverk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grrrr. Ullent. Takk. :nigo:

Nei, veldig klart svar, fordi du er den som skal bestemme hva som er rett avgjørelse for din situasjon, Tarot er bare en veiviser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høh, det hadde jeg ikke kunne sett for meg. Kan for all del stemme - en har vel sjeldent et bilde av seg selv som samsvarer med realiteten.

Er det mulig å følge opp med å spørre om jeg ila. forholdsvis kort tid kan oppleve å få et sterkere sosialt nettverk?

Eremitten.

9.jpg

Du må som jenta på bildet ha lyset oppe og søke etter likesinnede i nærområdet. De er der og de er også på leting, Hvis du har noen interesser du vil videreutvikle så meld deg på en forening,lag eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtehold.

14.jpg

Du er på leting og du det du søker er det like i nærheten. Han vil, du vil, og det er hva det er her og nu. Så hvorfor går du ikke bare bortover og stikker tunga di i munnen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eremitten.

9.jpg

Du må som jenta på bildet ha lyset oppe og søke etter likesinnede i nærområdet. De er der og de er også på leting, Hvis du har noen interesser du vil videreutvikle så meld deg på en forening,lag eller lignende.

Tusen takk! Ett til? Vil mine helseproblemer noen sinne løsne/kan jeg håpe på en gang bli frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://m.youtube.com/watch?v=xkzv3vkyfVo

Åge er og blir min favoritt!

Vil jeg få kjæreste i år?

Elskerne.

6.jpg

Du vet jo hvordan du skal bli yndlingen til en Gjest, Åge er en av mine yndlinger også, og jeg er stolt av å være trønder og at Trønderrock er et begrep. Uansett så virker det som at du har noen i kikkerten at du må ta et valg når det kommer til en elskede og at det er like presis hva du er redd for. At ta et valg. Men sånn er livet. Så ta et valg og gjerra mæg stolt.

Lykke til

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...