Gå til innhold

Noen som vil bli lest? Tarot.


sunSpring

Anbefalte innlegg

Hvorfor stiller alle som skal "spå" som krav at man har et visst antall innlegg?

Jo, for da er det jo veldig enkelt å "se" personens livssituasjon ut i fra innleggene.. det blir for dumt.

Anonymous poster hash: 05d14...b00

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og!

Det er noe med en eiendomsak eller ang arv/økonomi som plager deg. Du har en fast støtte i livet og du er bevisst og takknemlig for det. Du er sta og gir deg ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt trett så gir meg for i kveld. Og for all del, ikke ta det jeg sier bokstavelig. Jeg øver meg. Noe treffer jeg sikkert på, men jeg er for sliten nå i kveld. Kan se på dette videre en annen dag. Jeg kommer ikke til å ta dere i rekkefølge. Og jeg vil gjerne ha tilbakemelding.

Ha en fin kveld alle, og ta vare på hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Jeg vil ikke ha noen spørsmål. Jeg legger fire kort og det dreier seg om dagen i dag. Det kan gli over til morgendagen.

Jeg spår ikke over mer enn dagens situasjon. Vil ha tilbakemelding.

Krav til deg: du må ha flere enn to hundre innlegg.

Ja, jeg kan også spå om jeg skal spå noen som har flere enn 200 innlegg her inne. Jeg kan skrive veldig mye om en slik person. Halo...er det mulig? Kan du dette,så kan du spå en person som logger seg inn som anonym. Uten navn. Du kan få spå meg. Uten å vite hvem jeg er. Fra de tråder jeg har her inne,så vet folk mye om meg. Kall meg gjerne Trulte eller hva som helst. Eller en annen anonym person. du skal vite du vil få opp veldig mye om meg som person. Jeg har skrevet om hva som har skjedd meg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med en eiendomsak eller ang arv/økonomi som plager deg. Du har en fast støtte i livet og du er bevisst og takknemlig for det. Du er sta og gir deg ikke lett.

:haar:

Det stemte på en prikk.

Ik...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kan også spå om jeg skal spå noen som har flere enn 200 innlegg her inne. Jeg kan skrive veldig mye om en slik person. Halo...er det mulig? Kan du dette,så kan du spå en person som logger seg inn som anonym. Uten navn. Du kan få spå meg. Uten å vite hvem jeg er. Fra de tråder jeg har her inne,så vet folk mye om meg. Kall meg gjerne Trulte eller hva som helst. Eller en annen anonym person. du skal vite du vil få opp veldig mye om meg som person. Jeg har skrevet om hva som har skjedd meg her inne.

Tråden er stengt for i kveld. Men du har rett. Jeg har litt lyst å legge kort for deg ab.

Men jeg må se om kortene er villige. Jeg har hoppet over nickname her nå, fordi jeg har lest om hva de har skrevet før. Det farger resultatet. Men jeg sitter ikke på kg dagen lang, så jeg vet egentlig ingenting om noen her.

Men ok, her er dine kort:

Det har vært mange forventninger, jeg vet ikke, men mange penger. Du er empatisk og mistet en som stod deg nær, noe med havet. Du er ikke kommet over det. I dag tenker du fortsatt på det, en type forlenget sorg. Materielt klarer du deg, og du har en kjedelig hverdag. Du lever enda i fortiden, men du gjør det ikke hver dag. Det er bare noe som tenderer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil :)

Du har mange spørsmål du. ;)

Kortene trenger snart ikke bli stoppet, og jeg spår og spør bare om dagen i dag og ikke noe annet.

Her er kortene:

Noe har preget deg og kan plage deg den dag i dag, men du har inntatt en selvstendig rolle i ditt liv. Hvis du ikke har hage, drømmer du om å få en. Du har også lyst på hund eller å begynne på ridekurs eller bare være mer i pakt med naturen, eller så er du der i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mange spørsmål du. ;)

Kortene trenger snart ikke bli stoppet, og jeg spår og spør bare om dagen i dag og ikke noe annet.

Her er kortene:

Noe har preget deg og kan plage deg den dag i dag, men du har inntatt en selvstendig rolle i ditt liv. Hvis du ikke har hage, drømmer du om å få en. Du har også lyst på hund eller å begynne på ridekurs eller bare være mer i pakt med naturen, eller så er du der i dag.

Takk! Det i fet skrift passer på en prikk, så gøy :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil :-)

Du må senke skuldrene. Det er noe i helga, i alle fall er du begynt å grue deg til mandag. Du er så stresset, og du føler deg litt overkjørt og kanskje manipulert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...