Gå til innhold

Noen som vil bli lest? Tarot.


sunSpring

Anbefalte innlegg

Jeg vil.

Du føler deg i en kamp, jeg vet ikke hva det er, men noe stritter i mot. Mulig du har mistet noen. Du er veldig optimistisk og det har du grunn til. Ikke demp følelsene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er hjelpsom og føler at hjelpen du kan gi ikke strekker frem. Du føler deg sliten. Det er noe som skjer som du ikke har kontroll over. Jeg vet ikke, men kanskje sykdom i familien. Du må forsøke å ta bedre vare på deg selv. Ser også en familiekonflikt. Du tenker mye.

Takk! Sender en PM med tilbakemelding :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg!

Du jobber og streber mye mot et mål. Ofte har du følt deg sliten. Du er sta og snart er målet ditt nådd, du lykkes og du er nervøs og tenker mye på det for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du vil så stiller eg som kandidat ☺

Det virker som du har et forhold til en eks du ikke har kommet over? Og forholdet er preget av at dere var sta begge to. Du har funnet ut eller finner ut at du klarer deg uten han, i alle fall blir du mer og mer selvstendig samme om dere blir sammen eller ikke. Du er litt over han, i alle fall - hvis dere er sammen, da er du leken og har lagt noe bak deg, kanskje sjalusi. Det virker som om du er på nippet til å ta intiativet til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Det virker som du har et forhold til en eks du ikke har kommet over? Og forholdet er preget av at dere var sta begge to. Du har funnet ut eller finner ut at du klarer deg uten han, i alle fall blir du mer og mer selvstendig samme om dere blir sammen eller ikke. Du er litt over han, i alle fall - hvis dere er sammen, da er du leken og har lagt noe bak deg, kanskje sjalusi. Det virker som om du er på nippet til å ta intiativet til noe.

Eg er over alle mine eksar 😊-heldigvis :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil :)

Du er blitt veldig skuffet og kjenner på følelsen. Du går videre med en gang og er sterk, men sørg for å holde kontakten med andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...