Gå til innhold

Noen som vil bli lest? Tarot.


sunSpring

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri villet ha betaling, og jeg ønsker ikke å bli spurt om råd så ingen som kjenner meg spør om det. Det har skjedd at jeg har mistet meg selv på en måte og ikke har sett en dritt, ikke lyttet til min egen magefølelse selv om ørene har vært fylt av lyden av kirkeklokkene,..

Jeg var så sta. Jeg oppdaget ting raskt, men jeg visste ikke at han hadde sittet inne for drap.

Det var tragisk. Men når jeg oppdaget at han løy, da skjønte jeg litt mer. Jeg ble redd. Iskald.

Vi bodde på en bondegård, litt i utkanten. Øde og isolert.

Det var Ondskapens hotell small...

Det var ikke gøy. To fra kvinneguiden ble min redning. De sa, du må bare stikke, ta første fly. Drit i resten. Dra.

Det jeg egentlig vil frem til, er at alle er litt synske, har magefølelse, men at for mange stresser og ikke får kontakt med seg selv. Dagens samfunns-syndrom. Tidstyveriet. Jeg synes Momo burde vært obligatorisk lesestoff, også for foreldrene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal slutte å tenke på det som leik. Jeg synes du skal ta det alvorlig og prøve å bli god på det.

Men jeg forholder meg kun til dagen i dag og så ser jeg og tolker det videre. Jeg sier aldri noe negativt.

Ikke personrettet. Og jeg tror jeg kan se, på den måten er det ikke noen lek. Nå må jeg gå i tenkeboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt sinna over en situasjon, jeg tror det har med sykdom å gjøre, en eldre, det ser jeg ikke. Du er veldig tenksom når det gjelder det. Du føler irritasjon som du ikke tør vedkjenne og vise.

Jeg er ikke sinna, kanskje, men ja, jeg har kronisk sykdom som stoppe meg i mye, dessverre. Prøver å ikke tenke så mye på det, og ikke la det styre livet. Er noe annet for tida som opptar meg mer, og gir meg mye mer sinne og dårlige følelser enn det. Kan du spå mer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber og streber mye mot et mål. Ofte har du følt deg sliten. Du er sta og snart er målet ditt nådd, du lykkes og du er nervøs og tenker mye på det for tiden.

Det stemmer i det lange løp, ja. Er på pinebenken når det gjelder et mål jeg før har sett på som uoppnåelig, jobber hardt mot det og det er slitsomt, er alltid redd for å ikke lykkes og tenker mye over det.

Det hadde vel ingen relevans til gårsdagen da den så helt annerledes ut, men godt gjort å treffe på det lengre løpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig å vil ha svar på hva hun mener med det hun spurte om, tullinger eller ei som spør, jeg vil som regel alltid ha svar.

J kn ikke zkrive mer, tåztåturet virker ikke. Men zpørmålet ? Er prolblemåtizk å leze jennom hele tråhen oh j kn ikke zvåre ålle i tråen. Forlåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor stiller alle som skal "spå" som krav at man har et visst antall innlegg?

Jo, for da er det jo veldig enkelt å "se" personens livssituasjon ut i fra innleggene.. det blir for dumt.

Anonymous poster hash: 05d14...b00

J lezer ikke mye om folk zom er på nettet, men er enih. Noen behynner me et nick me lite pozter.

Men nå kn j ikke komme me flere innlekk- er irritert. Men- lite j kn få til i zkrivene ztun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J lezer ikke mye om folk zom er på nettet, men er enih. Noen behynner me et nick me lite pozter.

Men nå kn j ikke komme me flere innlekk- er irritert. Men- lite j kn få til i zkrivene ztun.

Du må endre tastaturoppsettet ditt igjen, sunSpring;

http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/change-keyboard-layout#1TC=windows-7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler på et press. Ett eller annet du steiler med/mot. Du tenker mye på at ting vil endre seg og er rolig. En av dine største drømmer eller flykt er tanken på å leve mer i pakt med naturen, jeg aner ikke om det handler om kosthold eller en drøm om å flytte på landet eller om det kun er at du grubler mye på hvordan bli en bevisst forbruker. Du savner et kjæledyr, jeg vet ikke om det er tapet om et eller ønsket om.

Husk tilbakemelding.

Njæi. her var det egentlig ikke så mye som passet for meg, altså. Har tenkt meg en tur i skogen til uka, så får du avgjøre om det er "en seier" for deg og kortene dine.

Hyggelig at du tok deg tid, altså :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Tråden er stengt for i kveld. Men du har rett. Jeg har litt lyst å legge kort for deg ab.

Men jeg må se om kortene er villige. Jeg har hoppet over nickname her nå, fordi jeg har lest om hva de har skrevet før. Det farger resultatet. Men jeg sitter ikke på kg dagen lang, så jeg vet egentlig ingenting om noen her.

Men ok, her er dine kort:

Det har vært mange forventninger, jeg vet ikke, men mange penger. Du er empatisk og mistet en som stod deg nær, noe med havet. Du er ikke kommet over det. I dag tenker du fortsatt på det, en type forlenget sorg. Materielt klarer du deg, og du har en kjedelig hverdag. Du lever enda i fortiden, men du gjør det ikke hver dag. Det er bare noe som tenderer.

Fra å kunne dette, så er du upresis. Nei, jeg har ikke en kjedelig hverdag. Ikke en dag. Jeg lever slett ikke i fortiden. Ja, mistet en som sto meg nær,men har ikke noe med hav å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mange som ser på healing og å lese dyrs tanker som selskapslek også, men det er jo snedig at det som du ikke har teket på er bare latterlig.Hvorfor stod du ikke frem den gangen i 2001 hvis det var slik at du forutså 11 september??? Du hadde jo kunne fått deg toppjobb i E-tjenesten pga det der.

Som du sikkert skjønner så er jeg etter og ha lest igjennom tråden ikke imponert over din spådomskunst med tarot, du forteller ikke hvilken stokk du skal bruke i HI og legger ikke ved bilde, sånn at folk kan se for seg selv og ha en liten ide om hvorfor du har tolket kortet som du har gjort.

Jeg skal prøve å komme med en forklaring. Jeg anser det å bruke kort som å bruke en spåkule eller en kaffekopp. Jeg ber ingen ta det seriøst. 11. september fikk jeg ikke noe dato eller tidpspunkt på, men det skjedde like etter.

Jeg skal prøve å huske til neste gang at jeg må skrive opp de som har spurt først så de slipper å mase og kanskje jeg skriver opp hvilke kort jeg har lagt. Jeg beklager at det hele ble rotete.

Vel, men det hadde jo vært greit å få vite hvilke kort du trekker og leser. ;)

Jeg vet at du er nysgjerrig. Jeg vet ikke om jeg vil skrive opp kortene, siden du sitter her på sidelinja og følger med. ;)

Du TS, jeg bedriver ikke lesning av dagen i dag, jeg bedriver divinasjon og det er ørtiførti tråder som beviser det her på forumet. Ellers da så er ikke RWS kjedelig, den er saklig og praktisk.

Hva er divinasjon?

Nei kortene mine er ikke kjedelige, men de var det når jeg fikk de anbefalt av en jeg gikk på kurs hos innen tarot. Da syntes jeg de virket vanskelige og litt "kjedelige". Jeg fullførte ikke kurset selv om det kostet skjorta, men fikk beskjed om at jeg hadde potensialet. Men jeg har en motstand og er enig med dere som har skrevet at de svarene jeg har gitt i denne tråden kunne jeg gitt til de fleste.

Denne tråden har løpt litt løpsk. Jeg vet ikke om jeg svarer de ti første som har bedt om et legg eller om jeg har gjort det. Hvis jeg drar frem denne tråden igjen blir det om cirka 12 dager.

Jeg kan tolke dyr. Som regel har jeg litt bakgrunnskunnskap, og det er ikke sånn at hunden sier boff eller katta mjauer sårt. Jeg får opp bilder og ved hjelp av å kjenne på kroppen merker jeg hvor det gjør vondt /er et problem. De kan også være bekymret hvis eieren har opplevd noe.

Dette er heller ikke noe hokus pokus. Alle kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er bevisst. Noe har skjedd som har satt preg. Du har lyst å ta kontakt med en og finne på noe. Du er melankonsk i dag. Du er i ferd med tanken på å overvinne noe.

Kunne ikke stemt bedre :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme med en forklaring. Jeg anser det å bruke kort som å bruke en spåkule eller en kaffekopp. Jeg ber ingen ta det seriøst. 11. september fikk jeg ikke noe dato eller tidpspunkt på, men det skjedde like etter.

Jeg skal prøve å huske til neste gang at jeg må skrive opp de som har spurt først så de slipper å mase og kanskje jeg skriver opp hvilke kort jeg har lagt. Jeg beklager at det hele ble rotete.

Jeg vet at du er nysgjerrig. Jeg vet ikke om jeg vil skrive opp kortene, siden du sitter her på sidelinja og følger med. ;)

Hva er divinasjon?

Nei kortene mine er ikke kjedelige, men de var det når jeg fikk de anbefalt av en jeg gikk på kurs hos innen tarot. Da syntes jeg de virket vanskelige og litt "kjedelige". Jeg fullførte ikke kurset selv om det kostet skjorta, men fikk beskjed om at jeg hadde potensialet. Men jeg har en motstand og er enig med dere som har skrevet at de svarene jeg har gitt i denne tråden kunne jeg gitt til de fleste.

Denne tråden har løpt litt løpsk. Jeg vet ikke om jeg svarer de ti første som har bedt om et legg eller om jeg har gjort det. Hvis jeg drar frem denne tråden igjen blir det om cirka 12 dager.

Jeg kan tolke dyr. Som regel har jeg litt bakgrunnskunnskap, og det er ikke sånn at hunden sier boff eller katta mjauer sårt. Jeg får opp bilder og ved hjelp av å kjenne på kroppen merker jeg hvor det gjør vondt /er et problem. De kan også være bekymret hvis eieren har opplevd noe.

Dette er heller ikke noe hokus pokus. Alle kan det.

Du, den her tråden er jeg ferdig med. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du, den her tråden er jeg ferdig med. Beklager.

Det er ikke noe å beklage. Som jeg har forstått er du en erfaren taorist (?), mens jeg ikke er det. Men også jeg har blitt lagt for (lenge siden) av en sigøyner med gode "attester" som tok betaling. Ingenting stemte bortsett fra en liten detalj som kunne gjelde de fleste /alle på min alder. På samme tid gikk jeg også til en annen, og betalte. Hun kom med svært generelle ting og jeg følte ikke at det var verd pengene. En jeg kjenner spådde gratis og da forutså hun et samlivsbrudd selv om jeg var svært forelsket og alt gikk på skinner. Det stemte. Det jeg vil frem til er at det er mange useriøse på markedet (og det er ikke rettet mot deg siden jeg ikke vet noe om deg, har lest en tråd der du la kort her på kg, det er alt)

Og jeg håper det har kommet frem i tråden at jeg er uerfaren.

Endret av sunSpring
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er ikke noe å beklage. Som jeg har forstått er du en erfaren taorist (?), mens jeg ikke er det. Men også jeg har blitt lagt for (lenge siden) av en sigøyner med gode "attester" som tok betaling. Ingenting stemte bortsett fra en liten detalj som kunne gjelde de fleste /alle på min alder. På samme tid gikk jeg også til en annen, og betalte. Hun kom med svært generelle ting og jeg følte ikke at det var verd pengene. En jeg kjenner spådde gratis og da forutså hun et samlivsbrudd selv om jeg var svært forelsket og alt gikk på skinner. Det stemte. Det jeg vil frem til er at det er mange useriøse på markedet (og det er ikke rettet mot deg siden jeg ikke vet noe om deg, har lest en tråd der du la kort her på kg, det er alt)

Og jeg håper det har kommet frem i tråden at jeg er uerfaren.

ER jo bare du å lese trådene mine og gjøre deg opp en mening om meg som tarotist selv. Ikke verre enn det. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER jo bare du å lese trådene mine og gjøre deg opp en mening om meg som tarotist selv. Ikke verre enn det. :blomst:

Hei Gjest!

Kan du si noe om noe betydningsfullt for meg i tiden fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...