Gå til innhold

Jeg har fått renset huset..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ja - er enda opprømt og skjelven etter dagens hendelser. Har hatt en "åndeutdriver" her i dag som har hjulpet hele 3 ånder over til den andre siden. Disse åndene - i hvertfall en av dem - har ikke vært helt snill med meg de siste to årene, og jeg er derfor kjempespent på om jeg vil bli frisk nå.

Måtte bare få det ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest nå, men fast bruker
Ja - er enda opprømt og skjelven etter dagens hendelser. Har hatt en "åndeutdriver" her i dag som har hjulpet hele 3 ånder over til den andre siden. Disse åndene - i hvertfall en av dem - har ikke vært helt snill med meg de siste to årene, og jeg er derfor kjempespent på om jeg vil bli frisk nå.

Måtte bare få det ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Himmel og hav - trodde jeg kunne endre innlegget, men siterte meg selv istedet :ler: Jaujau. Er i alle fall fast bruker, men velger å være anonom om dette fordi det er litt sensitivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MRoss

Hei!

Jeg har også fått renset leiligheten min, men nå er det tilbake. Det kan nesten virke som det går en passasje eller noe slikt igjennom datteren min sitt rom...

Ikke noe koselig. Kan jeg få lov til å spørre hvem som utførte dette hos deg? Hvorr mye måtte du betale??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Jaså det er et marked for dette? Kanskje jeg skal starte buiseness,gå litt rundt i leiligheter og late som jeg ser ånder lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk det utført av en Shaman som fant ut gjennom healing at det kunne være dette som har plaget meg over lengre tid. Er litt usikker på hvor mye det koster, men tror jeg blir fakturert med det samme som det koster for en time healing, og det er 550 kroner.

Utrolig merkelig hvor mye lettere det er å være her hjemme nå. Man merker det på at det er lettere å puste, et familiemedlem av meg ble ikke lengre svett av å være her. Men jeg er fortsatt veldig sliten, og går hele tiden på vakt - redd for å oppleve noe ubehagelig. Det kom så nært innpå kroppen (ikke så rart siden de vandret gjennom meg.. :roll: ), men har snakket med han som utførte det nå i kveld, og han er sikker på at han fikk dem avgårde.

Du burde kanskje gjøre et nytt forsøk hvis det er plagsomt for deg at han er der. Utrolig hvordan noen av dem kan påvirke oss mennesker. Jeg har vært skikkelig syk, og håper nå at jeg kan begynne å virkelig leve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan nok roe deg, men jeg gikk også på "vakt" første uken etterpå. Det jobbes kontinuerlig med problemet her. Vi renset nettopp de rommene vi ikke renset sist.

Håper det kan hjelpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Der må være steikje spøtt sprø som tror på dette tullet. Renset huset for ånder, det må være det dummeste jeg har hørt noen har brukt penger på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hovedinnlegger
Der må være steikje spøtt sprø som tror på dette tullet. Renset huset for ånder' date=' det må være det dummeste jeg har hørt noen har brukt penger på[/quote']

Som sagt - det er en grunn til at jeg velger å skrive om dette som gjest..

Før man har opplevd det kan jeg godt tro at det er vanskelig å forstå, og jeg har ingen interesse for å prøve å få folk til å tro på dette, men jeg har mine opplevelser, og jeg vet at det finnes mere mellom himmel og jord enn bare luft.

Håper dere som har svart på dette innlegget tidligere kanskje kan fortelle litt om hvordan de oppfører seg i huset deres!? Dette er både skummelt og spennende på en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må være steikje spøtt sprø som tror på dette tullet. Renset huset for ånder, det må være det dummeste jeg har hørt noen har brukt penger på

Er ikke det en litt vel bombastisk uttalelse? Jeg har bodd i leiligheten i to år, før jeg gikk til dette skrittet. Det er noe annet å få det inn under huden... Men som hovedinnleegger skrev, er ikke jeg heller interessert i å omvende noen. Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke kunne kjenne dette så tydelig som jeg gjør.

Jeg bor på et historisk sted, med veldig mange funn etter steinalder etc.

Måten jeg merket det på var at datteren min aldri har ligget i sengen sin hele natten, hun er nå 5 1/2. Hun har hatt grusomme mareritt, formelig slåss i søvne. Og når vi sluttet med bleie om natten, så har det vært veldig mye sengevæting. Men KUN når hun sov på sitt rom. I tillegg likte hun ikke å være der alene og formelig spurtet ut av rommet.

Jeg har egentlig bare hatt følelsen av sterkt ubehag og følt at noen har "sett" meg.

Fikk "renset" rommet og det har vært rolig en mnds tid, men nå er det noe nytt her. Datteren min hører stemmer og vi ser begge skygger. Besøkende har også sett diverse, og på mitt soverom er det også virkelig ubehagelig i ett hjørne og om natten kan du se en fremtoning som ser ut som en mann. Vi har nå renset to dager på rad og det blir svakere og svakere. Prøver igjen idag og regner med å bli kvitt alt etterhvert.

Jeg merker også at energien min begynner å komme tilbake.

Så fra nå av er røkelse , drømmefjernere og rosenquarts steiner en del av meg!!!

Av og til føler jeg meg som en del av en dårlig D-film, men det er desverre realiteten. Så hvis du som leser dette, føler trang til å påpeke at dette blir for dumt, så la vær.... Og håp at du aldri støter på problemet, for det påvirker deg i altfor stor grad. Og kjære foreldre, lytt til barna deres, for de er ennå åpne og mottar og ser ting som for dem er skremmende.

Da hjelper det å bli tatt på alvor. Ser min datter er mye roligere nå, når hun blir hørt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

Uffda metteflette.. Hørtes ikke greit ut å være dere nei.

Her i huset er det to tidligere eiere, og det er sjalusi som har gjort at den ene har "gått løs" på meg. Jeg har hatt konstant hodepine, svimmelhet, kvalme, konsentrasjonssvikt og vært i generelt dårlig form over lang tid nå. Det sliter vanvittig mye på hele familien.

Trodde vi var helt kvitt problemet nå, men siden den ene var så vanskelig å få til å vandre tror jeg ikke han er helt vekk. Kjenner at det er noe som ikke stemmer helt enda. Ble anbefalt å kvitte oss med alt av hans eiendeler for det sitter energi i dem, men vi har ikke fått gjort dette enda. Tror det haster. Skal ta kontakt med Shamanen igjen i dag og fortelle hvordan det går her, så får vi se om det bare er jeg som ble litt for skremt.

De andre to var bare snille og passet bare på.

Du skulle absolutt ha fått tatt en ny utdrivelse. Må være forferdelig ikke minst for datteren din å bli skremt av sånt. Lykke til i alle fall! *sender deg mange positive tanker* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hillary..

Snart lanseres vel åndesuger'n - som bare ligner en støvsuger...

Eller hva med åndemoppen?

Tenk at det nå ikke lenger holder med å tørke støv og vaske gulver? Stønn.

Hva gjør åndene for tidsklemma? Krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg tror eller ikke tror... men lurer på:

Hvorfor flytter dere ikke?!

Om det er noe i huset, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Jeg vet ikke hva jeg tror eller ikke tror... men lurer på:

Hvorfor flytter dere ikke?!

Om det er noe i huset, mener jeg.

Godt poeng, og ikke kom her og si at dere var der først, for de åndene var nok der leeenge før dere kom dit. De driver nok bare med sin lokale frihetskamp de, akkurat som palestinerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

Godt poeng, og ikke kom her og si at dere var der først, for de åndene var nok der leeenge før dere kom dit. De driver nok bare med sin lokale frihetskamp de, akkurat som palestinerne...

Alle tre var ikke her før vi kom - ihvertfall ikke som ånd. Bor på butikken vår som vi driver, og kan med det ikke bare flytte sånn helt uten videre. Den som er plagsom er han som vi kjøpte butikken av og som døde etterpå. Han misliker sterkt de endringene vi har foretatt oss og vil at ting skal være slik de var før. Vi skal nok få has på ham..

Skjønner egentlig litt dere som ler av dette, men man ler ikke like høyt når man er midt oppi det. Mitt syn på livet er i sterk forandring nå etter å ha opplevd det jeg har de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hillary..

Helt seriøst: Jeg tror først og fremst "åndene" er en projisering av det negative vi har inni oss selv. Akkurat som barn tror det er spøkelser under sengen ... også viser det seg at det skjer i en periode hvor for eksempel foreldrene krangler mye. Barnet er redd.

Flytter familien og fortsetter i sitt gamle mønster, så er barnet like redd...

Selv vi overfører energi til husene vi bor, så tror jeg man må være veldig sensitiv for å plukke dette opp i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hillary, jeg mener også vi overfører energi til huset vi bor i. Og vi bor på et sted hvor det har bodd mennesker siden steinalderen. Såklart det vil henge energi igjen her. Sensitiv for å merke det, du trenger egentlig ikke å være det. Er det sterkt nok , blir du påvirket av det, men forklarer det kanskje med noe annet.

Hvorfor jeg ikke flytter??? Fordi jeg trives veldig godt her, og det er jo bare energi. Det påvirker meg, men kan ikke gjøre meg noe. Så jeg går inn for å fjerne det og bli boende.

Vi merker ikke så mye lengre, så det ser lovende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

På den igjen!!!

Jeg ser jeg skrev sist 22 juli og det har vært rolig her siden det.

Er i mellomtiden blitt samboer og livet er helt topp. Nå reiste han bort ii helgen og når jeg var her alene merket jeg at stemningen i leiligheten er forandret. Jeg er så trett at jeg kan sovne hvor som helst, det har jeg vært i en ca to uker.

Datteren min har bemerket at rommet hennes er så mørkt, når det er fullt lys der inne!!

Hun har også begynt å spurte ut av rommet sitt igjen.

Men det er annerledes denne gangen. Bare en veldig "tung og mørk"energi. Mye vann i området for tiden så jeg heller mot påvirkining av vann under huset.

Vi skal nok få det bort igjen!!

Fikk et annet råd som også ser ut til å virke, legge magneter mot hverandre mot nord. Tar vekk en del spenning i rommet.

Måtte bare få det ut et sted!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljedugg

At du var redd og merket noe da din nye samboer var borte, kan forklares med at du har sterke minner om den negative energien som var i huset tidligere.

Å tenne levende lys skal visst rense hus, men jeg har ikke erfaring med slikt "husarbeid" utover det...

Jeg merker og ser ting, men her jeg bor nå, er det rolig mesteparten av tiden. Bor også på et sted der det har bodd mennesker siden steinalderen.

Jeg merker når det er noe til stede, men jeg bryr meg ikke så mye om det. De kan gjerne være her (eller andre steder) for min del, men ikke plage meg unødvendig.

Men er det barn tilstede, blir jeg sint (plag gjerne meg, men ikke barna!). Det har hjulpet meg, og det virker som om "hva det enn er" holder seg mer unna...

Men jeg har vært i hus, hvor "ingenting" har nyttet. Kran som drypper selv om vannet er stengt og har vært stengt siden vinteren og lufta er "tung, tjukk og på en måte seig". Noen som går i trappa og flere enn meg hører det, men ingen er der (trinn, ikke bare noen knirk) Speil som ramler ned og knuses gjentatte ganger (nytt speil selvsagt, ikke et limt et... :ler: ), når man akkurat har snudd seg vekk fra speilet.

Et sted her har jeg problemer med, det er et kort stykke fra huset og helst i mørket. Jeg aner ikke hvorfor, for jeg merker ikke samme uro andre og like mørke steder...

Noen ganger synes jeg at jeg kan merke uro inne også, selv om jeg ikke er alene her (har lite å si). Jeg er en del plaget med muskelsmerter, kraftløshet osv. Var ikke det før vi flyttet hit i vår.

Når det gjelder hus og det man kaller bankeånder, sies det at menn (maskulinitet) holder bankeåndene unna, mens kvinner og barn tiltrekker dem...

Bodde engang sammen med en venninne som hadde barn (jente). Skjedde en del mens flere var tilstede, men orker ikke skrive om alt det nå rett før midnatt... :wink:

(Han/hun som renset huset til hovedinnlegger, gjorde han det mens han var hos deg, eller over avstand? Har du link? Ikke for at jeg skal rense dette huset, men er nysgjerrig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

Vi utførte utdrivelsen her hjemme hos meg, men har i ettertid også utført dette på avstand. I et annet bygg vi eier var det også noen som ikke visste at de var døde, og de hjalp vi over fra sjamanens bolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...