Gå til innhold

Er du medlem av statskirken?


Gjest Bibbe

Anbefalte innlegg

Gjest Valiant Thor
der er me uenige! ;) men det er lov! :)

Det er lov..Men det er synd at du ikke kan respektere hva jeg tror helle poenget med Guds kjærlighet er jo at vi skal respektere alle.

Og Jesus respektere alle uansett hva de trodde men du velger kanskje og se bort fra det faktum siden det ikke passer inn i hva du tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest runehera
Det er lov..Men det er synd at du ikke kan respektere hva jeg tror helle poenget med Guds kjærlighet er jo at vi skal respektere alle.

Og Jesus respektere alle uansett hva de trodde men du velger kanskje og se bort fra det faktum siden det ikke passer inn i hva du tror

spørst ka Gud ein har! ;) det er bra å elska alle, men som frelst har ein ingen hensikt å elska løgnen.

din Jesus, men ikkje min! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor

din Jesus, men ikkje min! ;)

Nei det er jo klart din Jesus er en sadistisk massemorder som sender alle i helvete

mens min Jesus tilgir og lar alle komme til himmelen uansett tro og rase og alt det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
Nei det er jo klart din Jesus er en sadistisk massemorder som sender alle i helvete

mens min Jesus tilgir og lar alle komme til himmelen uansett tro og rase og alt det der

jaja :) to forskjellige Jesus`ar kan eg sei meg enig i at me har! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
det er den samme Jesus men forskjellige syn på den ene har vi

gidder ikkje diskutere :) du veit ka eg meiner om det! :) og eg meiner, to forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Nei, er ikke kristen, så da har jeg ingen interesse av å være medlem i statskirka. Synes også det er veldig feil og egentlig ganske frekt å være medlem i et trossamfunn når man ikke tilhører religionen det er snakk om... Jeg er paganist og trives godt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke medlem av statskirken. Jeg er døpt og konfirmert, men når jeg var 16-17 år fant jeg ut at det ble helt feil å være medlem i Statskirken da jeg ikke tror på Gud. I tillegg er jeg i mot kirkens syn på bla. homofile.

Nå er jeg gift borgerlig, og vil ikke døpe (fremtidige) barn i kirken heller, selv om alle rundt maser om "tradisjoner". Det er det dummeste jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei er ikke døpt så jeg har aldri stått i statskirken

Kjenner faktisk flere som ikke er døpt, men som tilfeldigvis (?) har funnet ut at de er medlemmer i Statskirken. Uten at jeg skjønner hvordan det kan være mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese
Kjenner faktisk flere som ikke er døpt, men som tilfeldigvis (?) har funnet ut at de er medlemmer i Statskirken. Uten at jeg skjønner hvordan det kan være mulig...

vel jeg er vokt opp i Jeovas Vitner så det er faktisk helt umulig for at jeg står i statskirken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...