Gå til innhold

Forståelsesfull gynekolog i Bergen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med gynekologer i bergensområdet som er flinke til å lytte og forstå? Og som ikke bare "tar saker" relatert til graviditet og slikt? Samme om det er offentlig eller privat, så lenge han/hun kan litt om hormoner og kvinnesykdommer.

Anonymous poster hash: e4478...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du til en gynekolog som ikke er privatpraktiserende som f.eks. Volvat, må du ha henvisning fra fastlegen din. Fastlegen kjenner og godt til de få gynekologene som finnes i Bergensområdet og kan veilede deg.

Anonymous poster hash: 1581d...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steier! Privatpraktiserendeog verdens flinkeste! Du trenger ikke henvisning, bare ring og bestill time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om du får henvisning fra fastlege eller ikke. Uten henvisning kan du forsøke Volvat og Aleris, har hørt positivt om begge steder, men tror det bare er mannlig gynekolog på Aleris. Ellers anbefaler jeg Yngvild Skåtun Hannestad i Nygårdsgaten, hun er dyktig og empatisk, og får deg til å senke skuldrene. Både jeg og en kollega bruker henne og er veldig fornøyd. Hun deler kontor med en som heter Kristina ett eller annet som en venninne av meg går til, og hun er også fornøyd.

For øvrig er det med å like en lege eller ikke like personlig som all annen smak, alle har ulike forventninger av hva en lege skal være, og oppfatninger om hvordan de skal utføre jobben sin eller hva de som pasienter ønsker undersøkt og behandlet. Noen liker det ene og noen det andre, mange har helt urealistiske forventninger. Selv gikk jeg i mange år til en spesialist mange omtalte som en sur, meggete kjerring, men jeg likte henne veldig godt, og syns hun tok utrolig godt vare på meg som pasient. Alle går ikke overens med alle, slik er det bare. Betyr ikke at noen er mindre flink av den grunn.



Anonymous poster hash: 44b7d...934
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har hørt andre anbefale Anne Lone Wollen før. Hvordan får man time hos henne? Har vært på Volvat før og da ble jeg bare tildelt en tilfeldig gynekolog. Husker ikke hva hun het, men det var ikke Wollen. Kan man ringe og be om å få henne?

Anonymous poster hash: e4478...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for injuerende utsagn, samt svar til dette.

Reaksjoner og spørsmål til moderering bes tatt på Ris og ros eller PM direkte til meg.

Tekola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har hørt andre anbefale Anne Lone Wollen før. Hvordan får man time hos henne? Har vært på Volvat før og da ble jeg bare tildelt en tilfeldig gynekolog. Husker ikke hva hun het, men det var ikke Wollen. Kan man ringe og be om å få henne?

Anonymous poster hash: e4478...311

Ja, du kan be om henne. Hun har litt ventetid, men er det akutt kommer du til kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...