Gå til innhold

kjenner noen seg igjen i dette ubehaget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt et ubehag rett ved skjedeåpningen/urinrør . Ikke kjempe vondt, men ett ubehag med mild smerte. Føles på en måte som om jeg skulle ha skrubbet meg med børste, men det har jeg ikke..har sjekket for uiv, for var usikker på om det kom fra urinåpningen, men det var det ikke..gynekologisk undersøkelse alt ok...dette kommer og går.har ikke kjent no på over en uke, så kjenner jeg det i dag, og vet ikke hva jeg kan gjøre for å få det bort..noen som kjenner seg igjen, og kan gi meg tips og råd???

Ps.om det feks skulle vært no farlig, og da tenker jeg selvfølgelig på kreft, hadde ikke da ubehaget bare bltt værre ig værre, ikke kommet og gått? ?

Har da spurg legen om set kan være no farlig, og hun sier nei:-) blir veldig glad for svar :-)

Anonymous poster hash: 1fb07...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

Har hatt et ubehag rett ved skjedeåpningen/urinrør . Ikke kjempe vondt, men ett ubehag med mild smerte. Føles på en måte som om jeg skulle ha skrubbet meg med børste, men det har jeg ikke..har sjekket for uiv, for var usikker på om det kom fra urinåpningen, men det var det ikke..gynekologisk undersøkelse alt ok...dette kommer og går.har ikke kjent no på over en uke, så kjenner jeg det i dag, og vet ikke hva jeg kan gjøre for å få det bort..noen som kjenner seg igjen, og kan gi meg tips og råd???

Ps.om det feks skulle vært no farlig, og da tenker jeg selvfølgelig på kreft, hadde ikke da ubehaget bare bltt værre ig værre, ikke kommet og gått? ?

Har da spurg legen om set kan være no farlig, og hun sier nei:-) blir veldig glad for svar :-)

Anonymous poster hash: 1fb07...7e4

Forhold deg til dette fremfor hva ukjente mennesker på Kvinneguiden sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold deg til dette fremfor hva ukjente mennesker på Kvinneguiden sier.

Anonymous poster hash: 1fb07...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold deg til dette fremfor hva ukjente mennesker på Kvinneguiden sier.

Igrunnen sant det du sier, har vært hos legen mange ganger, og hun sier det ukke er no å være redd for.hun hadde nok reagert hvis det var symptomer på no farlig:-) takk for svar hilsen ts :-)

Anonymous poster hash: 1fb07...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du med string? Den kan gnage litt. Prøv å gå med truser i stedet og se om det blir bedre



Anonymous poster hash: 5ce1d...8cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos privat gynekolog og tok noen prøver. Fikk resept i posten på antibiotika og beskjed om ureaplasmainfeksjon. Dette er noe fastlegen ikke tester i det hele tatt. Jeg opplever også stikking, kløe i/ved urinrøret. Tror ikke antibiotikakuren hjalp. Så jeg skal ta med papirene til fastlege for å høre hva hun sier, men det var litt venting på time. Er litt spent på hvafastlegen sier.

Anonymous poster hash: 0f08f...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...