Gå til innhold

Enhjørning blir fit!


Gjest Enhjørning

Anbefalte innlegg

Gjest Enhjørning

Så, velkommen til dagboken min.

Trening har ikke vært så prioritert på lenge men etter jeg plutselig ble singel så trenger jeg jo litt mer å fylle dagene med :) Så, første innlegg kommer hvertfall litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Enhjørning

Så, jeg kom meg faktisk ut idag. Tok en tur i den lokale lysløypa, er vel 3-4km med ulendt terreng og varmen var ikke noe særlig. Er skikkelig dårlig, hadde ikke spist siden mandag og både før og underveis så kastet jeg opp blod og blødde neseblod så jeg måtte ta meg pauser, men jeg kom meg gjennom! Åh, har ikke kjent meg så bra på lenge! :D Klarte også å spise litt etter å ha tatt meg turen og fått drukket masse vann. Tenkte å gjøre litt enkel yoga før jeg legger meg og :) God start på treningen hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vil gjerne følge med i treningsdagboken din, så håper jeg det går bra her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Så koselig!:) jada. Har fått gjort litt yoga hver dag nå men er byfest og litt å gjøre så får ikke tatt en ordentlig økt. Skal på fylla 3dagen på rad nå men imorgen blir det en ordentlig tur! Tenkte å fikse sykkelen og sykle i noen timer, det trenger jeg nå! Bare håper det er fint vær så jeg kan ta med badetøy og bade underveis ;)

Sånn ellers har jeg fått opp appetitten litt. Spiser ikke mye men litt oftere enn før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med byfest eller? Skjønner det blir litt å gjøre da, ja!

Sykling er kjempegod trening, også deilig når det er så fint vær. Får håpe været holder seg så du får bade også. Jeg er skikkelig badenymfe, elsker å bade. :P

Bra du har fått opp appetitten litt da hvertfall. Får håpe det bare går oppover nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Jaa, snakket jo med deg om det ;)

Vel, idag så fikk jeg endelig trent igjen! Løp i lysløypa her og fikk opp farten for det både lynte og tordnet og jeg er livredd for sånt vær. Hehe. Fikk kjørt meg skikkelig.. Har også mer matlyst nå, så det er jo godt! :) Litt usikker på om jeg ønsker å skrive opp hva jeg spiser da jeg er redd for at det skaper mer fokus på maten for meg og det er litt dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Får spå lyn og torden hver gang man skal ut å jogge for å få en effektiv økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...