Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Haha, ja kg på telefonen er ingen höjdare! Særlig på grunn av autocorrect, jeg burde egentlig slå av hele dritten. Men noen ganger er det greit å ha ;)

Herlig med farge på kroppen, selv om du ikke blir over gjennomsnittet brun :Nikke: Jeg elsker å få brunfarge om sommeren, men jeg tar ikke solarium for å være brun hele året. Samboeren min blir ikke særlig brun. Særlig i sydligere strøk ser man godt forskjellen på oss :ler:

*Kos deg alene på hytta* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yay for svømming!

Hvis de sender stygge blikk er det fordi de er misunnelige på hvor bra du ser ut. Folk er frekke.

Kjedelig alene på hytta, da! Men da blir det vel noen fjellturer, og kanskje noen Shuan T-videoer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming er digg!

Ja, nå ser jeg hvertfall normalt bleik ut. Det er morsomt å se på skillet mitt da, for da ser man hvor blek jeg virkelig er. Det er nesten latterlig!

Fjell er det lite av her, er på sommerhytta. :jepp:

Skal teste ut Shaun T så fort jeg får frem videoene på mobil. Åh, hater å styre med sånt på telefonen. :hoho: Hvilken vil du anbefale for rumpe forresten?

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det vet jeg ikke helt, men jeg vet at den uka jeg var på ferie (7.-11. juli) hadde han øvelser hver dag som gikk på rompe og lår. Det har ikke vært øvelser denne uka, så hvis du går på videosiden hans og ikke ser på de fire første (eller nyeste, da), men de seks etter det bør alle de være på rompe. Pleier å være fem pr uke, men ser han la ut en til den uka. Hvis du får opp stillbilder er det fra den han står i squat-possision til og med der han har en t-skjorte der det står king nedover med neonfarga bokstaver.

Jeg har litt vannskrekk, men i går svømte jeg i havet. Har ikke anelse om når jeg sist bada i Norge, så det var egentlig en ganske stor bragd!

Oh, I see! Kult med to hyttemuligheter! Og bra med skille! Jeg er sånn på beina, spesielt låra. Armene er jeg brun på, så det ser ut som to forskjellige personer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er familiehytte! De på fjellet er firmahytter, så de eier vi ikke. Morsomt at du badet da!!

Prøvde en av Shaun T's videoer nå med øvelser jeg ikke har gjort før. Rumpa brenner og jeg klarte ikke de siste 30 sekundene. :hoho: Dette var jaggu effektivt! Skal prøve flere av videoene hans utover. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy!! Ja, han er veldig flink til å gjøre de fem minuttene veldig effektive. Og vil man gjøre det til mer, kan man enten gjenta en runde til (da anbefaler han ett minutts hvile mellom hver øvelse) eller man kan ta fem videoer på rad og lage en egen 25-min økt! Når jeg har skullet gjøre noen sånne hender det jo at jeg har trent akkurat de musklene i en halvtime først. Da er det ikke så lett, altså!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe trening i går, men ble mye gåing. Ikke noe trening i dag heller.

Starter egentlig å miste litt motet. Dro ut for å shoppe i dag kl 10, kom hjem nå og har ingenting nytt. Ingenting passer og ingenting er fint på. Så hva er vitsen? Ikke fant vi noe jeg kunne spise som jeg ikke reagerer på heller, så har sultet ihjel hele turen. Kjenner jeg drittlei og deprimert. Så ja, er det virkelig noen vits?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lyst til å gi deg en kjempestor klem!
Skjønner det må være frustrerende når du ikke finner noen klær som du syns ser fine ut Jeg syns ofte det er enten klin umulig å finne noe eller jeg finner altfor masse når jeg ikke har råd!

Og å ikke spise på så lenge er det ikke rart du blir sliten av! Kunne du ikke kjøpt epler eller en ferdigsalat i en matbutikk eller noe? Håper du har fått i deg masse mat nå, og slappa av litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner aldri noe som helst, penger eller ei. Før tenkte jeg det sikkert ble bedre når jeg spiste riktig og fikk trent så jeg kom ned i vekt og ble kvitt oppblåst-magen, men bedre ble det jo aldri. Like umulig nå som før.

Vi spiste noe, jeg bestilte noe jeg trodde jeg ikke skulle reagere på - men reagerte likevel. Stoppet å spise når jeg kjente det, men etter det har humøret vært helt på bånn. Nettopp spist middag også, nå reagerte jeg på det også. Vet ikke om jeg reagerer mer nå fordi jeg spiste noe jeg ikke tålte i sted, eller om det kommer av at jeg har tr.

Skal egentlig møte ei "venninne" i morgen, men vet ikke om jeg vil lenger. Har ingenting å ha på meg og humøret er skikkelig dritt. Gledet meg til shoppingen idag fordi jeg endelig kanskje kunne finne noe så jeg slapp å stå motløs foran skapet dagene fremover. Tenkte jeg kanskje fant noe siden vi dro til Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww! Men du ser jo veldig bra ut utfra bilder jeg har sett!

Synd du reagerer på alt mulig!! Kan jo hende du blir dårlig og får magesmerter fordi du spiser så lite også. Merker at jeg er litt sånn, tror jeg har reagert på noe med gluten eller hvete, men så er det fordi det er kjempelenge siden forrige måltid.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har litt feil forventninger til hvordan du skal se ut? Jeg synes også du ser smashing ut på bilder jeg har sett, både her og på insta :Nikke: Du bør kanskje slutte å strebe etter en egen stil? Jeg har ingen "stil", vet ikke hvilke klær som er typisk meg. Og jeg trives godt med det :)

Dumme magen som krangler sånn! Veldig merkelig at du ikke finner NOE du tåler :( Har dere frys på hytta? I så fall kan du jo lage en del mat hjemme før dere reiser neste gang, og ha i frysen på hytta. Kjipt å drasse på mat, men jeg tror også at lite mat gjør at magen din blir verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det med å plutselig reagere på mat man tror er trygg :klemmer: kan det være at magen er mer ømfintlig for andre matvarer når den har fått i seg noe den ikke tålte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Ja, det er vits! :hug: Ikke mist motet. Det er litt rart da at du reagerer så på maten, men du får bare prøve deg fram, tenker jeg... Håper du finner ut av det og at du klarer å finne tilbake "lysten". Det er bedre å i det minste prøve enn å gi helt opp, selv om motvasjonen/lysten/humøret er på bunn. Men jeg skjønner deg så utrolig godt.

Det trenger nødvendigvis ikke være noe med maten eller at du har fått noe nye allergier. Kroppen er rar noen ganger, og plutselig reagerer den på tilfeldig mat. Sånn er det av og til hos meg også. Merkelige greier. Men får håpe det går over slik at du kan spise normalt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder lyver også har jeg vel ikke så mange antrekksbilder? Har vel ingen. Det er det en grunn for. :P

Har ikke så store forventinger annet enn at jeg ikke skal se ut som en dust, og ikke se ut som en mann. Strever egentlig ikke såå mye etter en egen stil, hadde bare vært deilig å hatt en så jeg visste mer hva jeg skulle sett etter i butikkene. Enn så lenge driver jeg å prøver nesten alt.

Jeg aner ikke hvorfor jeg reagerte i dag. Om det er fordi restauranten bruker ferdig-produkter (jeg reagerer jo på komserveringsmidler) eller om de også er forvirret ang hva melkeprodukter er. Ingen anelse. Spiste pulled pork med salat og poteter, så skjønner ikke hva jeg skulle ha reagert på om det var fersklaget.

Kan være det er fordi jeg hadde spist for lite også, gudene vet. Magen har vært kranglete siden det måltidet hvertfall. Får vondt i magen av moreller nå, noe jeg vanligvis kan spise helt uten problemer.

Noe av grunnen til at jeg mister motet er jo også fordi jeg HATER å lage mat. Klarer ikke engang å forklare hvor mye jeg misliker matlaging, og når jeg da HELE JÆVLA TIDEN må lage mat for å ikke reagere på noe blir jeg deprimert, sur og mister helt lysten på mat og motivasjon til å fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Jeg hater også å lage mat, og det kan ødelegge så utrolig mye. Vurderer å lage sånn... "prep food" eller hva det nå kalles. Lage masse mat en dag slik at jeg slipper å lage resten av uka, hehe... Bare legge i frysern/kjøleskapet og hente når jeg vil ha. Men... får se hvordan det går. Må jo uansett lage mat, så...

Håper det ordner seg da. Det må være et slit å hele tiden lage maten selv for å slippe å reagere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett her, men det er faktisk litt godt å se at du har dårlige dager innimellom. Du virker alltid å være så positiv og flink med trening og mat, i tillegg til at du ser kjempe flott ut! For min del så hjelper det å sove. Neste dag har jeg glemt at jeg var sur og lei dagen før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt planer om prep food lenge jeg også, men får meg aldri til å gjøre det.

Idag våknet jeg med bulende mage. Kanskje det rett og slett er tr? Føler meg dritt enda. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Siden tr kom uventet har det ikke blitt mye trening de siste dagene. Har badet et par ganger og gått mer enn vanlig, men det er ikke direkte trim. Har egentlig for det meste sittet i solestolen med kryssordblad. Må slappe helt av for at menssmertene skal være levelige, også pleier varmeflaska å hjelpe - men det har jeg ikke med, så da benytter jeg sola. Har jo fått skille for første gang i manns historie. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...