Gå til innhold

Missdior styrer og steller; lager fine forhold for en liten baby!


missdior

Anbefalte innlegg

Det uvinnelige frokostspørsmålet... Hva skal man ha til frokost? Jeg vil ikke ha noen ting. Er skrubbsulten, men nei. Kanskje jeg bare driter i frokost i dag? Mindre kalorier :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke kutte ut frokost nei :kjefte: banan og nøtter? Det hadde jeg :jepp:

ÅÅeeeeh... but I diiid! Og nå er jeg ikke sulten lenger :fnise: Uh... banan.... Har litt stygga på det etter vi lagde en mindre vellykket gryte med kalkun og banan :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slurpa i meg en smoothie nå. Jordbær, bringebær, mango og ananas :) 1 teskje stevia! Ble så gøttj atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har akkurat fått sansen for banan selv :P men banan og kalkun? :klo:

Flinka :)

Jaa, vi fant oppskrift på nettet, og det så jo godt ut. Men fyyyyyttigrisen så ekkelt det var!!! :ler:

Jei :hoppe: Har laget meg to grove brødskiver meg kalkunskinke og tomat nå. Har lagt de i matboksen i kjøleskapet, for å ta med på jobb. Må spise litt der, for vi skal trene rett etter jeg er ferdig i dag, og da er det greit med litt energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt med påfyll før du trener ja hva skal du/dere trene i dag?

Jepp, ellers blir det dødeeen på treningsstudioet :jepp: I dag står styrke på tapeten. Hadde cardio i går, så. Er enda litt støl etter sist, men satser på at det løser seg litt opp i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matinntak:

Lunsj - En smoothie laget på jordbær, bringebær, mango og ananas. Fylte etter med vann og hadde en teskje stevia oppi for søtning.

Mellommåltid - To grove brødskiver med skinke og agurk

Middag: Vietnamesiske baguetter med hjemmelaget kjøttboller (snaart, er så sulten at jeg nesten dør!!)

I dag har jeg drukket......... ett glass vann. Og det var det hele. Må drikke mer..

Trening:

Rett rundt 30 min med styrkeøvelser, armer og rygg i dag. Ble ikke helt ferdig med programmet pga masete samboer og at treningsstudioet var totalt overfylt! Ikke trene klokka 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig sein trening i dag! 22.30 - 23-40. Løp 4x4 og holdt seriøst på å dø! Var så sjukt sliten at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg... huff :ler: Etter det tok jeg alle styrkeøvelsene mine. Hadde med meg mannen, men det skjer nok ikke igjen. For en latsabb. Løp i ti minutter, rodde i ti minutter også var han visstnok sliten og satt/gikk rundt på måfå den siste halvtimen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å trene styrke og intervaller på hver sine dager, og så trener jeg bare lett en dag innimellom der, og fri i helgene. Etter råd fra en PT på senteret der jeg går. Liker det regimet der, kjenner meg ikke helt død på slutten av uka, og det er jo fint. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener så mye som mulig hver dag jeg :ler:

I dag gikk vi en tur på 1,5 timer! Gikk ganske fort også. Så kjørte jeg gjennom 30 day shred med Jillian. Sliten da ja! Hater Jillian...... :ler: SÅ spiste vi noen kakestykker hver av morsdagskaken.... Ææææi... så når klokka bikker 22.30 skal jeg på treningsstuidoet og løpe en time. For å bøte på kaken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trente så mye som mulig hver dag i en periode, møtte veggen, og gikk opp kjempemasse. Så denne gangen tar jeg det litt roligere. Så det er basert på egen erfaring, at jeg vet at min kropp ikke tåler alt jeg utsetter den for. Men det betyr ikke at jeg anbefaler deg å gjøre hverken det ene eller det andre, altså; det som ikke funker for meg, funker gjerne supert for deg.

Bare vær litt obs på kroppens signaler, sånn at du roer ned når/ om den trenger det. =) Det er nemlig ikke noe gøy å oppleve at man går opp mange kilo, etter å ha jobbet knallhardt for å få dem vekk. =(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For en slapp person jeg har vært de to siste ukene. Har gått opp 2 kg igjen, for jeg har spist dårlig og ikke trent overhodet. Nå er jeg så lei meg at jeg vil legge meg ned i senga og gråte. Føler meg så feit og ekkel og alt. Skal tvinge meg selv ut på tur etterpå, jeg hater dette livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Neineinei, du er flott som du er! :klem: husk at din verdi som menneske ikke ligger i vekten :) det at du vil trene er jo bare en ekstra bonus :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neineinei, du er flott som du er! :klem: husk at din verdi som menneske ikke ligger i vekten :) det at du vil trene er jo bare en ekstra bonus :jepp:

Slutt å være så snill a' :cry3::hjerte:

Ble en tur på 4,9 kilometer i dag. Skulle egentlig opp på et fjell her, men det var så mye is at det var bare å glemme. Gikk heller en litt utvidet versjon av "runden". Det er vårstemning i Bodø! 7 plussgrader, fuglene kvitrer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Rusket her. Du er flott som du er! Og så er du veldig søt, også. Nemlig. Så ingen grunn til å bli deprimert over at du la på deg litt, det er som det er. Jeg la på meg 10 (!) kg i vinter, på grunn av at jeg ikke fikk trent, og ikke orket tenke sunt.

Men nå er jeg i full gang igjen, og tenker at selv om jeg ikke merker noe på vekta, merker jeg noe på den fysiske formen; at jeg holder ut mer, om du skjønner? Vekta er bare et pekepinn, det som er viktig, er at jeg er fornøyd med innsatsen jeg gjør, og at jeg blir i bedre form til å ta meg av ungene mine. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Enig med Rusket her. Du er flott som du er! Og så er du veldig søt, også. Nemlig. Så ingen grunn til å bli deprimert over at du la på deg litt, det er som det er. Jeg la på meg 10 (!) kg i vinter, på grunn av at jeg ikke fikk trent, og ikke orket tenke sunt.

Men nå er jeg i full gang igjen, og tenker at selv om jeg ikke merker noe på vekta, merker jeg noe på den fysiske formen; at jeg holder ut mer, om du skjønner? Vekta er bare et pekepinn, det som er viktig, er at jeg er fornøyd med innsatsen jeg gjør, og at jeg blir i bedre form til å ta meg av ungene mine. =)

Supersøt også, tenk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...