Gå til innhold

Missdior styrer og steller; lager fine forhold for en liten baby!


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joggeturen var tuuung... jogget ca 3 KM og brukte 27 minutter på det. Gikk litt også, siden jeg ble så himla sliten :fnise: Godt å røre på kroppen! Da jeg kom hjem heiv jeg meg på gulvet og tok 10 x 5 situps, og 10 x 4 squats. Har også signa med opp på et treningsprogram på RunKeeper som skal hjelpe meg ned i vekt, og få meg til å jogge 5km sammanhengende innen 2.november. Håper også å gå ned minst 12 kg til 4.november, og da må jeg gå ned 1,7 kg i uka. Tenk om jeg klarer 2 kg i uka? Da er jeg jo nesten ved mitt første mål som var 15 kg ned. Det er litt urealistisk, men jeg skal prøve, og 12 Kg skal jeg ned okkesom!

Gomla i meg en banan da jeg var ferdig med treninga, og nå skal jeg i dusjen. Jobb klokka 16, puuuh....

Forresten; tok en test på nettet om hvor mye kalorier jeg skal ha om dagen, og den sa 3400 ?????? Jeg ligger jo under 1500 ! Hehe... får håpe det setter fart på vektnedgangen med litt trening også :)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt helt av, jeg... Trente bare to ganger forrige uke, og spiste IKKE bra. Får gjøre en bedre innsats denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Blåser liv i min egen dagbok!!

En time på treningsstudio i dag og lårene mine roper! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokkosnøtta

Her skal jeg følge med så kanskje jeg blir motivert til å gå ned gravidekiloene. Må bare føde først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Jeg følger med her! Og høyner med skitur på over en mil i dag, samt 2 døgn og 6 timer siden jeg sluttet å røyke. *hive motivasjon til deg MissDior*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skal jeg følge med så kanskje jeg blir motivert til å gå ned gravidekiloene. Må bare føde først.

Ja, må føde først!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Jeg følger med her! Og høyner med skitur på over en mil i dag, samt 2 døgn og 6 timer siden jeg sluttet å røyke. *hive motivasjon til deg MissDior*

:velkommen: Å dæven, så flink du har vært! OG supert med røykeslutt, livet ditt blir bedre, lover! (jeg røykte fra jeg var 13-17, etter det bare festrøyk, så kom kjæresten inn i bildet og totalforbydde det :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på tur rett i nærheten her. Fant en slags turløype som jeg fulgte, og den var svinbratt! Trodde jeg skulle dø! Ble en time ute på tur, så måtte jeg bare gå hjem, for jeg tok ikke på meg stilongs under thigtsen, og det er 5 minusgrader her og blåser helt sykt i dag.. Men en time er jo bedre enn ingenting! Skal ikke på treningsstudio i dag, er for støl i armene til det. Tar det i morgen. Dagens 30 min med trim er jo unnagjort uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pappa,

Idag har jeg trent i over en time. Jeg løp nesten hele veien, og forbrente over 350 kalorier. Jeg var så svett at hodetelefonene mine klistret seg sammen da jeg tok de av. Ville du vært fornøyd med meg i dag? Jeg pustet og peste så mye at jeg fikk vondt i halsen, og jeg var kvalm av at jeg var sliten, men jeg ga ikke. Ville det vært nok for deg?

Hele livet mitt har jeg vært akkurat _litt_ for dårlig i forhold til dine krav. Jeg har alltid vært litt for feit, 5 i norsk er ikke like bra som 6, og det faktum at jeg hadde 5 i alle språkfag betydde ingenting opp mot 3'ern i matematikk. "Seriøst, 3 i matte? Hvor dum er du?". Jeg flyttet til deg i håp om en bedre hverdag, jeg flyttet fra moren min som jeg elsker over alt på jord. Jeg hadde ikke noen venner der mamma bodde, og der du bodde hadde jeg mange. Angrer jeg på valget mitt? Litt kanskje. Mamma har alltid vært klippen i livet mitt, og den ble brutalt hogget ned da jeg flyttet til deg.

Jeg sluttet å spise foran deg da du for hundrede gang kommenterte hvor mye mat jeg hadde på tallerkenen min. Tre brødskiver var alt for mye til kveldsmat, og jeg kom ikke til å slanke meg hvis jeg holdt på sånn. På denne tiden var jeg en sunn og sterk 16-åring som hadde trent håndball 4 ganger i uken lenge. Jeg turte ikke spise foran deg, for du kommenterte alt. Du pleide å spørre om jeg og vennene mine møttes for å lage usunn mat og spise som griser. Vet du hvor vondt det gjorde? Alt jeg foretok meg var feil.

Jeg begynte å spise maten min på rommet mitt, alene, i senga. Jeg overspiste så til de grader, for jeg visste aldri når jeg kunne spise igjen. Jeg hadde knekkebrød gjemt under senga sånn at jeg kunne smugspise om natta når jeg våknet og var sulten. Jeg studerte arbeidsplanen din og hadde en kopi i skapet mitt, sånn at jeg visste når du var borte, og når du var hjemme. Jeg passet på å aldri være hjemme når du var det.

Du tilbød deg å betale for mitt trafikale grunnkurs, men det var bare hvis jeg gikk ned 15 kg. Kurset var om to uker, og du forventet 15 kg ned innen den tid. Jeg betalte kurset selv. Tror du jeg tenkte godt om meg selv? Er du klar over at hver gang du kommenterte at jeg var tjukk, så dytta du meg lenger og lenger ned i gjørma? Jeg satt alene på rommet mitt og hørte på musikk i ukedagene, og i helgene drakk jeg fredag-søndag og var generelt supfull. Du kjøpe sprit på polet til meg, husker du det? Jeg var 17 år.

Jeg hater deg. For alt du har gjort mot broren min, for alt du har gjort mot meg. Broren min har kanskje fysiske arr, jeg har store, brutale psyikske sår som blør, og det gjør de enda. Jeg spiser meg aldri skikkelig mett sammen med kjæresten min, jeg er redd for at han skal se på meg som en gris, slik du gjorde. Vet du at jeg la på meg over 30 kg på tre år? Jeg kan ikke skylde alt på deg, men jeg skylder mye. Du får ikke vite at jeg trener nå, for du vil tro det er pga deg. At du endelig har oppnådd målet ditt, om å slanke datteren din. Vil du bli fornøyd da? Jeg forteller deg aldri noe, svarer deg kun når du ringer, jeg tar ikke kontakt med deg. Måten du har behandlet meg på opp i gjennom årene er horribel, og jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre, og det forandres ikke den dagen vi får barn. De skal aldri være hos deg alene. ALDRI.

Dette er min tid, jeg er myndig, bor sammen med mannen jeg elsker, vi skal ha barn. Vi vet ikke når, men det blir når skjebnen finner det for godt. Barnet vårt skal aldri få den oppveksten jeg fikk, det unner jeg ingen, ikke en gang min verste fiende. Det kan hende du får treffe barnebarnet ditt, men da må du si unnskyld til meg, og mene det. Inntil da; dra til helvete.

2re1d9v.jpg

Og denne, er til deg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ!! Tøffa :hug: Drit i han, håper du har kuttet ut all kontakten, sånne folk fortjener ikke å ha kontakt med sine barn! Har faktisk aldri hørt om før at en far er så opptatt av slanking, er liksom bare mødre som driver på med sånt.

Stå på for din egen del og husk at du er fin uansett :hjertesmil:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så flink du er missdior! Ble nærmest litt glad på dine vegne nå, du skal være stolt av deg selv om har kommet deg vekk fra en slik far :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: og et :hjerte: og en :klem: til deg kjære Missdior! Et veldig fint og rørende innlegg. Stå på videre, du betyr masse og er like mye verdt som alle andre her i denne verdenen vår som dessverre ikke bare er fylt av gode mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

At det går an å behandle sine egne barn på den måten :trist: Den fingeren er veldig velfortjent!!

Sender deg en stor klem, fine du :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: til dere alle. Jeg har aldri skrevet det ned, men herregud så godt det gjorde. Takk for alle fine ord, dere er vel gode :klem: Jeg kan klare dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske støl i beina i dag gitt. Har ikke vært på treningsstudioet i dag, gikk meg en kort, kjapp tur og tok noen mageøvelser på gulvet foran "Orange is the new black" (hekta :lol: )

Har laget plan for resten av uka, og i morgen tidlig er det tilbake på Sky for ny løpeøkt. Gruer meg allerede, men har fri i morgen, så da kan jeg bruke resten av dagen på å slappea på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens første økt over! 4x4 på mølla. Faen så sliten jeg er. Og det satt verdens dummeste jenter på et sånt apparat bak meg....

"herregud kor syykt dårlig form ho der e i! ho klar bare å spring 4 minutta før ho må jogg, æ tok tida".

ja, for det er jo IKKE sånn 4x4 foregår. idiot.

så, i ettermiddag skal vi på tur, jeg og mannen. det blir bræææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...