Gå til innhold

Shopping vol. 3


Gjest dalieo

Anbefalte innlegg

Oi, KickBack har jeg ikke hørt om engang! Jeg får..penger, for å bruke penger? :klø: Skal sjekke det ut! :)

God morgen :filer: La meg tidlig igår og våknet nå, halv 6. Veldig tidlig start på dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg er det verste B-mennesket du kommer over, så tro meg når jeg sier at det var et engangstilfelle ;)

I morgen har jeg fri, og skal på shopping med en venninne! :hoppe: Skal prøve å finne en fin hverdagsveske, litt stor og romslig som man henge sånn tvers over skuldra (hva heter det egentlig?)

Også må jeg bestille frisørtime, håret mitt er blitt laaangt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&m Spring "Garden Collection"

Hva synes dere? :)

Jeg likte fargene utrolig godt! Fant en del jeg fikk lyst på :) Men er litt "over" store, uformelige tunikaer ogsånn.. De legger bare på mange kilo ekstra.

Favoritter:

Slouchy (det er et ord, sant?) topp i nydelig blåfarge

Rød kjole

Dette antrekket :hjertesmil: Elsker fargene!

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da, la gå for denne gang :fnise:

Fra Garden Collection er det egentlig bare den røde kjolen jeg har falt for så langt, men den er sånn at jeg MÅÅ ha den til gjengjeld :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, de svarte mokka-wedgesene fra H&M er utsolgt!!! Både i butikk og på nett! Jeg som hadde så lyst på de.. :sukk:

Ble en del shopping på meg idag allikevel, da :fnise: Mest til leiligheten. Planter, lys, bilder, og ny duk. Så nå er det veldig koselig her! Kjøpte en stor veske, undertøy og en cardigan på h&m, finner selvfølgelig ingenting på nettet :rolleyes: Cardiganen var veldig kul, hvit leopard-aktig, men er alltid litt redd for å se ut Gjertrud i Hotel Cæsar i slikt.. Men kombinert med enkle plagg blir den nok fin! Den ligner på denne, altså den jenta har på seg.

Også kjøpte jeg ny EOS leppebalsam, denne gangen i Summerfruit. Lukter så herlig!

Vil ha mokkawedgeeees :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg så massse av de skoene her i bergen igår, både i rødt og svart.. skal jeg plukke de opp for deg og sende? kan gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig lekehusmor? :hoppe: Så utrolig god du er :kose: Send meg kontonr ditt på pm så overfører jeg pris + porto! Ååå nå ble jeg glad :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne på p-piller igjen, siden jeg har en regelmessig sexpartner (åå, så romantisk det hørtes ut) og kondom er noe styr.. Men jeg merker jeg kvier meg veldig. Sitter og leser på bruksanvisningen nå, og det står blant annet: "Vanlige bivirkninger (forekommer hos 1-10 av 100): Humørsvingninger/depresjon(!)." Og videre står det hodepine/migrene, endret lyst på sex, hudlidelser og vektendring. Ikke så mye å rope hurra for med andre ord.. Har gått uten p-piller i over et år nå, og det har vært kjempedeilig! Synes det er litt skummelt å innta mye hormoner, og jeg er veldig redd for at noe av det ovenstående skal hende meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva, jeg er SÅ lei for det men opp i alt som skjedde i dag så glemte jeg helt skoene.. :( unnskyld.. men du vet de har de på H&M shop online sant? i alle størrelser også..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg likte veldig godt det antrekket du linket til :D Var egentlig ganske mye fint fra H&M der, kanskje jeg skal kikke innom når våren nærmer seg :)

Håper du har hatt en fin start på uken!

PS: Det er noen som ikke liker kobberspiral, men hormonelt sett er det best. Virker bare lokalt, og kroppen trenger ikke tid på seg etterpå til å komme tilbake slik som ved bruk av p-piller. Er ihvertfall en ting å vurdere, men er jo også endel som blir plaget ble blødninger i tide og utide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lekehusmor: Det gjør INGENTING :klem: Forstår at du ikke fikk tid, du må jo ha stresset deg ihjel de siste døgnene før avreise :fnise: Og nå har du dratt! Så utrolig spennende! :hoppe:

Serenity88: Ja, masse fint! :Nikke: Kobberspiral ja.. jeg har aldri prøvd noe annet enn p-piller, har hørt så mye om uregelmessige blødninger ved andre prevensjonsmidler så jeg er litt pinglete.. :sjenert: Men jeg skal definitivt lese mer om det!

Tusle: 25. Mars ja! ;) Ikke så lenge til egentlig. Gleder meg så mye til å gå i vårklær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjenert: Bare innom og sniker litt. *shoppingdagbokjomfru*

H&M kolleksjonen var jo kjempefin. Det er så herlig å se at vårklær er på vei inn i butikkene igjen. Nå er jeg lei av vinteren. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så det nå! :) De var utsolgt sist jeg sjekket, men nå er de inne! :danse: Skal kjøpe de i morgen, nå må jeg dra ut, skal på en fest arrangert av fakultetet!

Ååh det er noe jeg må skrive ut av meg, men har ikke tid nå så får ta det i morgen! :fnise:

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så svak jeg er.. møtte han jeg har snakka om i den forrige dagboka mi idag. Han i klassen min som jeg har rota med tidligere.. Jeg driver på med en gutt jeg er veldig glad i nå. Men allikevel klarte jeg å rote mye med han samme fyren i klassen idag :klaske: ååh.. han er så pen, men han er en drittsekk.. jeg burde holde meg unna han.. han ville bli med meg hjem, men jeg sa heldigvis nei.. han er så sjarmerende, hater at jeg er så svak for han! Liker han jo egentlig ikke, men.. gaah!!! Han er så utrolig pen og sjarmerende, klarer ikke å si nei..

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...