Gå til innhold

Nok et navneinnlegg...:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skrev da strengt tatt "Du treng ikkje verte spydig. ", til tross for at hun bare kom med et navneforslag hun likte.

Anonym poster: c22783d5c1875353c7d0a39b9a9e4cba

Og dermed var eg spydig? Den aktuelle brukaren har det med å vera ganske spydig i enkelte innlegg, og eg følte ho var det i dette innlegget og. Men greitt nok viss ikkje ho var det. Ikkje noko meir å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna Elisabeth

Anna Ulrikke

Anna Karoline

Anna Pernille

Anna Rebekka

Anna Synnøve

Anna Sylvia

Syns Anna er et vanskelig navn å finne tilleggsnavn til. De over passer vel best til "seremoniell" bruk, og ikke så mye til hverdagsbruk. Om begge navnene skal brukes til daglig er det vel greiest med noe kortere. Samtidig syns jeg sjelden sånne typiske "andrenavn" som passer godt til alt er litt kjipe.

Anonym poster: 6ac4a8ac99b8e64dd8f1e005b2f859d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirén? Er det eit namn? Høyrest ut som sirene... Har høyrt Siren, men ikkje Sirén... Då ville eg heller gått for Siri. Eg vil forresten råde TS til å velje eit kort, ikkje fullt så vanleg namn som andrenamn. Det er veldig mange som heiter Anna, og veldig mange kombinerar med andre 13 på dusinet-namn som Sofie, Viktoria, Louise, Marie, Emilie osv. Ville heller valt eit namn i ein litt annan sjanger enne Anna, då vert namnet mykje meir spennande.

Ja, det er et navn. Jeg kjenner ei som heter det, og hun er igjen oppkalt, så da har det i hvert fall eksistert to personer som heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dermed var eg spydig? Den aktuelle brukaren har det med å vera ganske spydig i enkelte innlegg, og eg følte ho var det i dette innlegget og. Men greitt nok viss ikkje ho var det. Ikkje noko meir å diskutere.

Silfen har rett.

Forøvrig ironisk at du smeller til med "hun pleier å være spydig" når du er den første som smeller til med "Hva? Er Sirén et navn?? Høres ut som sirene jo!".

TS: Anna er finest alene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her :)

Tuusen takk for masse flotte og gode forslag!

Jeg har notert meg et par av navnene som jeg skal ta opp med mannen. Vi har litt forskjellig smak når det kommer til navn, så dette blir nok en navnediskusjon, hehe...

Anna er fint alene, som noen har nevnt over her, men det er også såpass vanlig at jeg vil ha et navn til. Selv om vi helt sikkert kommer til å bruke Anna mest...

Tre favoritter herfra;

Anna Louise og Anna Synnøve (Har både Louise og Synnøve i slekta!)

Anna Elida :heiajente:

Anonym poster: fbf81bdb0ec291edc00ca7bd76c84101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her :)

Tuusen takk for masse flotte og gode forslag!

Jeg har notert meg et par av navnene som jeg skal ta opp med mannen. Vi har litt forskjellig smak når det kommer til navn, så dette blir nok en navnediskusjon, hehe...

Anna er fint alene, som noen har nevnt over her, men det er også såpass vanlig at jeg vil ha et navn til. Selv om vi helt sikkert kommer til å bruke Anna mest...

Tre favoritter herfra;

Anna Louise og Anna Synnøve (Har både Louise og Synnøve i slekta!)

Anna Elida :heiajente:

Anonym poster: fbf81bdb0ec291edc00ca7bd76c84101

Bestemoren til min mann heter Anna Synnøve, og det er et nydelig navn :jepp: Ville gått for det! Hvis jeg får en jente neste gang (gutt i magen denne gangen ;) ), skal hun hete Synnøve! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Alette

Anna Kristine

Anna Katrin

Anna Malen

Anna Olin / Anna Oline (Ja oline hadde sin store popularitet for 100-80 år siden, så de som sier det er nymotens..)

Anna Ingeborg

Anna Lovise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...