Gå til innhold

Hverdagen med lille V <3, trening & kosthold.


ShiningStar

Anbefalte innlegg

Stilig tapet :D godfølelsen å flytte inn i nytt hus ;) da har du i det minste mye annet å tenke på enn prøvingen ;) hva jobber du som? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stilig tapet :D godfølelsen å flytte inn i nytt hus ;) da har du i det minste mye annet å tenke på enn prøvingen ;) hva jobber du som? :)

Ja vi gleder oss begge til flytting :D Håper oppussingen tar bort litt tanker ang prøvingen ;)

Jeg jobber som prosessoperatør :)

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hvis du går inn for å tenke på oppussingen istedet for prøving, blir mye gjort :D

Jeg er også prosesstekniker ;) wuæ, tenk om vi kjenner hverandre! Hahah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hvis du går inn for å tenke på oppussingen istedet for prøving, blir mye gjort :D

Jeg er også prosesstekniker ;) wuæ, tenk om vi kjenner hverandre! Hahah..

oooh, jaa tenk om vi gjør det xD

Dårlig med oppdatering i helgen, har bare jobbet og sovet (livet på nattskift)

Nå teller jeg dager, 2 skift igjen så er det litt fri :D :D

Jeg er på dag 22 av en hvem vet hvor lang syklus håper TR kommer snart så vi får kommet igang skikkelig...

Nå skal jeg på trening :D :D Idag blir det spinning og styrke med favoritt PT'en.. Wish me luck 2 timer med trening venter :trene: :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryteoppdatering: Idag hadde jeg en av mine beste spinningøkter på LEEENGE, den følelsen når alt stemmer og økten blir knallbra :danse: :danse:

Ellers så lader jeg opp til SISTE skifet på jobb før det er fri, kan ikke si jeg gleder meg til å bevege meg ut i stormen :glare:

Ellers venter jeg fremdeles på TR, ingen tegn til at "hun" har tenkt å ankomme heller....

Tror jeg tar en test imorgen bare for å sjekke, har ingen forhåpninger denne mnd men greit å vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR har fremdeles ikke meldt sin ankomst, tok en test idag og den var blendahvit. Er på dag 25 i syklusen nå, ikke at jeg vet hvor lang syklus jeg har nå etter pilleslutt.. Denne venting er verre enn noe annet :P

Husmoren i meg har gått ut i streik, skulle egentlig ta den ukentlige vaskingen idag, meeeen det ble kun skifting på sengen og støvsuging, utsetter resten til imorgen :P

Idag har jeg min siste PT time for denne gang, men blir nok helt sikkert å bestille flere for det er virkelig en investering jeg ikke angrer på :)

Ha en fin dag til alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt opptil 34 dager i syklusen, vær gjerne tålmodig og vent lengre med å teste ;) har du kjøpt billige tester? Hold in there :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det bare er litt tidlig å teste da! :) hadde vært en kjekk tidlig julegave med positiv test ;) Du får prøve igjen om noen dager :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt opptil 34 dager i syklusen, vær gjerne tålmodig og vent lengre med å teste ;) har du kjøpt billige tester? Hold in there :)

Ja bare å smøre seg med tolmodighet xD

Jeg kjøpte en sånn pakke med EL tester så fikk jeg med graviditetstester i samme slengen. Tror det kom på rundt 2-300 kr for 30 el tester og 10 graviditetstester... Tenker at jeg må bare spare på testene, tror det blir mer styr og tankekaos om jeg skal drive å teste hele tiden (selv om jeg har lyst hele tiden :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det bare er litt tidlig å teste da! :) hadde vært en kjekk tidlig julegave med positiv test ;) Du får prøve igjen om noen dager :bolledeig:

Ja bare å krysse fingrene :D

Isåfall vet er jeg ivertfall veeldig heldig som treffer på første forsøk etter pilleslutt :)

Det blir isåfall litt av en julegave, tipper samboer blir glad da :D

Idag skal vi ut å kjøpe julegaver... *stress*

Måtte alle ha en fantastisk helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen tegn til TR, venter i "spenning" :P Testen idag var negativ, så idag er jeg på dag 29.... Blir gal!

Ellers er det lite å melde om, helgen har flydd unna og jeg teller dager til vi overtar huset 1 mnd igjen nå :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med :) Høres spennende ut :jepp: Har nettop bestemt oss for å prøve vi også :)

åå så koselig med besøk :D

Lykke til med prøvingen babystøv sendes :blomst:

Har du også dagbok?

Idag skal vi i banken å skrive under papirene på huset :D :D Idag er det akkurat 1 MND til vi overtar *lykke*

Ellers har tanta fremdeles ikke ankommet :glare: Dag 30 idag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen dagbok nei, men vurderer å starte en :) Jeg har en gutt på 2 år, så har vært igjennom dette en gang før :)

Gikk det greit i banken i dag?

Jeg heier på at tanta holder seg unna. Har du tatt noen flere tester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen dagbok nei, men vurderer å starte en :) Jeg har en gutt på 2 år, så har vært igjennom dette en gang før :)

Gikk det greit i banken i dag?

Jeg heier på at tanta holder seg unna. Har du tatt noen flere tester? :)

aah jeg skjønner :)

Det gikk veldig fint i banken idag, vi får heldigvis lån til å bygge garasje :) Så nå håper vi kommunen godkjenner søknader og alt som hører med.. Vil helst slippe å skrape is av bilen :P

Jeg og håper tanta holder seg unna, tok en test tror det var mandag, så tenker å vente til fredag dersom TR ikke har ankommet til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk bra :)

Jeg savner garasje :( Men har heldigvis webasto på bilen, så is skraping det gidder jeg ikke :P Har nok med en vilter 2 åring som skal i barnehagen tidlig om morgenen :P

Ååå.. klarer du vente helt til fredag? Da er du flink gitt :nigo: Heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra det gikk bra :)

Jeg savner garasje :( Men har heldigvis webasto på bilen, så is skraping det gidder jeg ikke :P Har nok med en vilter 2 åring som skal i barnehagen tidlig om morgenen :P

Ååå.. klarer du vente helt til fredag? Da er du flink gitt :nigo: Heier på deg :)

aaah webasto heeldig deg :D Kanskje jeg skal legge det inn på ønskelisten til ny bil.. samboer sitter store deler av døgnet på Finn for å se etter ny bil :P må jo ha en med plass til barnevogn.. Kjenner jeg gruer meg til å bevege meg ut i jungelen av barnevogner og annet utstyr når den tid kommer :P

Tro meg jeg har lyst å teste hver dag meeen må prøve å begrense meg hehe.. så jeg teller timer til fredagsmorgen xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis ikke mange timer igjen til fredagsmorgen nå :jepp:

Webasto er must altså.. Veldig greit å ha når man har baby og skal ut om vinteren. Tykke vinterklær i bilsetet er fy fy ;)

Jeg er litt utstyrsjunkie.. Vil ha alt :fnise: men ikke tenk på det før du faktisk er gravid. Da blir du kokko :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen idag var også negativ.... DUSTETE p-piller som antagligvis tuller med systemet :P

DAG 33 idag, så dersom tanta ikke har dukket opp til mandag/tirsdag får jeg ta enda en test....

Ønsker helst at tr skal komme slik at vi kan komme igang skikkelig, ellers kanskje jeg hadde sein EL hvem VET :P

Jeg jobber denne helgen så har vertfall noe annet å tenke på så dagene går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom TR... Det var litt sånn "yess" da er det bare å ringe inn det nye året med prøving og håp om graviditet i nærmeste fremtid :D

Tenk at det bare er to dager til jul :) I år har jeg lite julestemning, men så skal jeg jo jobbe hele julen så mistenker at det er grunnen :S ¨men neste år DA skal vi ha jul hjemme i huset vårt, forhåpentligvis med en liten en eller at jeg ivertfall er gravid :D :D

Måtte alle dere fine lesere ha en riktig god jul og et godt nytt ÅR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...