Gå til innhold

MissStiles & Mr M vil ha barn


MissStiles

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å lese om Ms reaksjon. :)

Jeg var skikkelig nervøs når jeg kom hjem. Først tok jeg en test til, siden jeg kjøpte 2 stk men den viste det samne resultatet.

Vi spiste middag og pratet om helt vanlige ting. Også dro vi inn til byen. På stand-up show på Latter. Hele veien dit, tenkte jeg si det. Men jeg klarte ikke. Under showet fortalte han ene komikeren at han skal ha barn og da måtte jeg le og holdt nesten på å sende M en mld hvor det sto "jeg er gravid". Men gjorde det ikke. De snakket veldig mye om barn så litt komisk. Men på vei hjem så ga jeg han en pakke. En body hvor det sto "Jeg elsker mamma & pappa". Han pakket opp og skjønte ingenting. Også så han på meg. Etter et par sekunder sier han nei, du tuller?? Da var jeg allerede på gråten. Han ble glad men sjokkert. Jeg hadde ikke ventet annet. Spurte han om han ante noe. Nei, det gjorde han ikke. Heldigvis.

Vi snakket en del om det på vei hjem og når vi kom hjem. Vi er litt usikre på når vi skal fortelle det til familien vår. Vi skal i bryllupet til søsteren hans om under 1 mnd og 90 års laget til bestefaren min. Begge steder kommer hele familien til å være tilstede. Men familie før venner. Det er vi enig om.

Det blir en spennende tid fremover. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle tro det var jeg som var preget av hormoner, for nå fikk jeg jammenmeg klump i halsen jeg også. :fnise:

Blir utrolig spennende å følge deg fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...