Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

Så bra at du fikk utslag på EL-testen!! Kjæresten din høres jo kjempeskjønn ut. Det er flott at han er så interessert og viser at han tenker på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... ja, her går vi virkelig inn for det om dagen! Heldigvis regner det, så da er det ikke noe oppussing man kan gjøre ute uansett.. ikke at jeg hadde latt han slippe unna av den grunn! Tror dere 2 ganger om dagen er nok? Har fått til 2 ganger pr dag i snart 3 dager, så forhåpentligvis treffer vi denne gangen! :) Tror EL var i går, for jeg hadde skikkelig vondt i magen, a la menssmerter. Oppblåst og uapetittelig! Litt vanskelig å føle seg sexy i den tilstanden, men motivasjonen var der! Ikke så vondt i dag, bare litt ømt.. men jeg vet ikke hvordan en EL skal føles.. vet bare at tidligere (før jeg begynte med ELtester) har vi ikke hatt :sengekos: når jeg har hatt sånn vondt, fordi det er ubehagelig. Har brukt EL kalkulator på BiM, men har nok EL litt senere enn gjennomsnittet.. tydeligvis.. Så, kanskje vi bare aldri har truffet datoen før! Lever i håpet! Lykke til til dere andre prøvere - håper vi kan danne en liten "april-klubb" etterhvert! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe i dag! Vi får besøk av svigermor og søstera til sambo, så jeg må vaske badet... mens sambo TILFELDIGVIS er hos tannlegen... hehe... tror kanskje heller han ville ha vasket badet, stakkars! :) Ja, han er flott, min kjære! Etter vi hadde lagt oss i går begynte han å spørre om jeg trodde vi hadde gjort det rett denne gangen, og om hvordan "de på nettet" gjorde - om de hadde noen oppskrift! Hehe... :rødme: Han visste ikke helt om det var nok med to ganger om dagen! Jaja.. vi får vente og se. Nå kommer hvertfall den kjedeligste tiden av en syklus, all ventingen. Det er to uker til jeg kan begynne å tenke på å teste, vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå! Kanskje litt :sengekos: hjelper??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere 2 ganger om dagen er nok? Har fått til 2 ganger pr dag i snart 3 dager, så forhåpentligvis treffer vi denne gangen! :)

MY GOD ! Hadde jeg fått til å overtale min mann til 2 ganger om dagen hadde jeg hoppet i taket :hoppe: Han ble så trøtt i går at det ikke ble noe action her :sukk: Han har vel tatt gynekologen bokstavelig når han sa at det er bra å "spare opp litt" av og til... ikke vet jeg hva som er best :klø:

Krysser hvertfall fingrene for at det klaffer denne gang for dere !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får fortsatt ikke sove om kveldene, og helt klart ikke i kveld. Fikk fullt utslag på ELtest i kveld, og fikk til litt :sengekos: før leggetid! (Plutselig var det ikke så vanskelig å tyde de stripsene lenger!) Heldigvis har vi ferie begge to, så det skal nok ikke mangle på påfyll! :fnise: Sambo er veldig positiv, og tror vi får det til. Jeg vingler litt frem og tilbake. Hmm... han er så søt, for plutselig sa han at han hadde bestemt sine "kandidater" på navnefronten! Vi er engie om å finne to nominerte hver, og bli enige utfra det. Han har sine klar alt han! :love:

Nei, nå må jeg altså legge meg, kommer sikkert til å drømme om babyer! :fnise: Natta!

:vinke:

Jeg også fikk positiv EL test på søndag Mayami :Nikke: Så glad for at jeg kjøpte dem, den slo ut positiv tre dager senere enn jeg trodde den skulle..

Krysser fingrene og :duskedame: heier på dere.

Blir spennende om to uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende om to uker :hoppe:

Spennende ja :hoppe:

Heier i vei :duskedame: :duskedame: :duskedame: Måtte spirene klore seg fast denne gang !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spenning mangler det ikke på her! Så spennende at jeg (igjen) sitter oppe om natta.. Er sånn sulten-kvalm, selv om jeg spiste stor middag kl ni, og har vært på do minst en gang i timen hele kvelden.. hmm...

Ja, to ganger om dagen hører jo med til sjeldenhetene, men det forekommer altså! Heldigvis i rett tid denne måneden! Er også vldig glad for ELtester, for jeg fikk også utslag ca tre dager etter jeg hadde beregnet EL. Så nå har jeg spist ananas (leste et sted at det skulle hjelpe små spirer), og holdt meg så langt unna alkohol og maling som det er mulig i disse slektstreff-/oppussingstider... Tror kanskje svigermor og gjengen lurer litt på hva som foregår når jeg først takker nei til øl til maten og så til vin etterpå, jeg som aldri sier nei til en iskald øl! Ja, de får bare lure... hun slipper hvertfall en og annen kommentar med jevne mellomrom om hvordan hunden vår er det eneste barnebarnet hun kommer til å få... skulle bare visst...! Akkurat som om det er min feil! Blir litt irritert, men så kommer jeg på at hun vet jo ikke at vi prøver en gang.. Dessuten hjelper hun oss masse med oppussing! I dag har vi gjort ferdig taket i kjellerstua, og jeg sverger dyrt og hellig at jeg aldri skal pusse sparkel i tak igjen i hele mitt liv. Heretter blir det andre løsninger enn panel! Møkkajobb... i morgen (eller.. i dag, er det vel nå..) skal vi montere peisen og kanskje begynne å legge parkett. Går fort når man først setter igang!

Jaja... kanskje jeg skal prøve å se om sambo har sluttet å snorke enda, så det blir mulig å få litt søvn før det blir lyst... Trøøøøtt...... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere midt oppi husbygging ? Oh.. det er mye arbeid !! Oppussing i det hele tatt også. Jeg har malt 90 % av hele huset vårt her :roll: Vil ikke se en malerkost på veldig lenge !!! Men SÅÅÅÅ deilig når man er ferdig da :hoppe: Vi flyttet inn i nytt hus i romjula :hoppe: Så nå er det hageprosjekt !!

Jeg har også vært så flink å følge alle disse kjerring-rådene, men nå etterhvert har jeg falt litt av lasset :fnise: Blir tullete av å hele tiden tenke på baby ! Så jeg har funnet ut at jeg har lov å kose meg ! Skal ha meg noen pils i sommer og sånn, så begynner det for alvor når neste ivf runde begynner her !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi pusser opp et stort, gammelt hus! Blir veldig fint, men ALT må gjøres... Det eneste som blir igjen av det gamle huset når vi er ferdig, er skjelettet... Så i tillegg til 2xfull jobb, blir det mye stress! Noen ganger skulle jeg ønske at vi bodde i en liten leilighet! :) Men det blir nok litt for trangt for oss to, to katter og en hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå føler jeg meg flink altså!! Har puset og stått på i en hel uke, og fått malt en del av huset, gjort nesten ferdig kjellerstua, og ryddet og vasket masse! Nå snart kommer lillebror og lillesøster på besøk til meg, de skal være i tre-fire dager. Gleder meg masse!!! Siden alle bor på hver sin kant av landet er det ikke så ofte vi treffes alle tre... Vi skal hvertfall kose oss. Jeg og søster skal på museum, mens bror og sambo skrur bil. Hvem vet, kanskje det tilogmed blir en liten tur på fjellet? :)

Disse symptomene jeg har hatt kommer og går. Nå har jeg ikke egentlig hatt noe særlig de tre siste dagene, men i går var jeg kjempeslapp, og det føltes som om jjeg kom til å få influensa.. svimmel, trøtt og kvalm. Hmm... kanskje jeg FÅR influensa... nedtur... Fortsatt ømme brystvorter, men do-besøkene har avtatt noe.. Jaja.. det er jo ikke noe annet å gjøre enn å vente. Enda 8 dager til IKM... Det er bare det at det hadde passet så bra med en liten :babysmokk: i begynnelsen av april! Nei, nå må jeg gå og kjøpe kattemat, for det står to pelskledde her og ser bebreidende på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge med her ;) ;) jeg heier på deg jeg :rødme:

Håper du får en kjempefin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen alle sammen! Her var det moro å komme inn og se at folk har vært innom! Takk for alle :duskedame: og andre oppmuntringer! Her har det roet seg ned, alle besøkende har reist, og vi rydder i kjelleren. Enormt hvor mye papir to personer greier å samle gjennom noen år med studier og jobb! Jeg føler meg veldig flink i dag.. hadde så lyst på potetgull i kveld, men greide å tvinge meg selv til å droppe det! Sånne ting hører jo bare lørdagene til...! :) Slanker meg ikke egentlig, men prøver å spise mindre sukker og usunne ting. Så da ble det spaghetti med kjøttsaus i stedet! Hurra! I neste uke reiser jeg hjem til mamma!!! Det er ganske langt å kjøre, så det blir ikke så ofte jeg er der.. men nå pakker vi begge kattene og hunden og reiser! Blir så koselig!! Godt å være "hjemme" igjen en tur også! Nei, nå er det snart Private Practise, kanskje jeg skal lufte bisken først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Private Practise *slå på tv´en*

Hadde glemt at det var i dag.. Vært på tur i skogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye: Venter i spenning til søndag ;)

Hehe... ja, det kan du si! Foreløpig ser det veldig bra ut, men vi får vente å se.. Har hatt mange nok negative tester til å vite at det er dumt å glede seg for tidlig... På søndag reiser vi hjem til foreldrene mine, så det blir nok vanskelig å teste noe sånt i all hemmelighet. Får ta med meg en test (men har bare billige strips.. håper de virker OK), og stå opp etter alle har lagt seg! Litt moro med sånn hemmelighetsgreier også! :)

I dag har vi gjort ferdig enda en vegg med kledning på huset vårt! Hurra! Nå nærmer det seg her, altså! Varmt og klamt her i dag, jeg tåler IKKE varme, så har slitt veldig i dag! Er liksom glad i sol, men helst sett fra en skyggefull flekk under et tre! I morgen skal vi til hytta igjen, har hatt enda et innbrudd.. nr fire siden jul... Så må vel til å reparere litt der også.. igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbrudd nr fire i år :sjokk: Håper det er det siste :jepp:

Har dere mye opp pussing igjen på huset??

:klemmer:

Håper dere har det fint på tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig på nett igjen! Svigermor har ikke nett... Ja, det var inbrudd nr fire, og nå har vi boltet igjen det som er av dører.. håper vi slipper mer.. Huset er snart ferdig, bare ett soverom og badet igjen. Og selvfølgelig MASSE listverk (det kjedeligste som finnes).

I prosjekt "Minime" er det kaos for tiden. Er to dager (snart) på overtid, testet negativt i går morges. Noe spotting, men ingenting å "skrive hjem om". Kvalm på ettermiddag og kveld, konstant sulten! Vet ikke hva jeg skal tro jeg... :tristbla:

Nå skal jeg snart spise igjen; brokkoligrateng og kokte nypoteter!! Namnam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...