Gå til innhold

Sprøe tights til en trent kvinne! Bergen=)


TightseSiri

Anbefalte innlegg

Hei,
Jeg fant nylig ut av at min kjæreste er veldig glad i at jeg går i tights, og da merket jeg fort at jeg ikke hadde noen i klesskapet! Svært uheldig. Hvor jeg finner dem i byen vet jeg heller ikke.. Og da ble det fort vanskelig å overaske han!

Det er ikke hovedsakelig treningstights jeg leter etter, det er heller noen fargerike, morsomme tights i gøye farger! (Kjæresten min er kunstner, og jeg tenker det hadde vært morsomt med et kult design). Leopard tights hadde vært noe!

Jeg er en velltrent kvinne med mannebein (om det er lov å si, hehe altså, jeg trener mye crossfit og spiller fotball). Jeg er ganske høy med mine 183cm, og lurer på om det er noen steder som selger noe i min fasong.

Altså, i verste fall så kan jeg også kjøpe noen treningstights, men det er viktig for meg at det ikke blir altfor dyrt slik at det holder for studentøkonomien:) (Jeg har nemlig lyst til å hamstre inn flere, slik at jeg kan overraske han flere dager på rad).

Tusen takk for alle råd!
Mvh.
Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De var kjempekul! Men jeg skulle helst hatt de så fort som mulig (han har bursdag på fredag, og da kan du tenke deg han blir glad) pluss at jeg må nesten prøve de på slik at jeg vet de passer. Har gått på nettsmellen altfor mange ganger før. Crossfit og fotball = Kraftige bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights har de nesten over alt. Prøv hm, Cubus, lindex eller kappahl. VeroModa har, samme med Only. Lettest å få tak i svart,grå oghvit. Ellers kanskje verdt å rpøve spesialbutikkene for mer voksne damer. Bare ta entur på galleriet, kløverhuset, telegrafene.l. Du finner d garantert.

Anonymous poster hash: 2d487...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde noen skikkelig glorete og jævlige på KappAhl sist jeg var innom der, men det er en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt ut kjæresten!

En som foretrekker kvinner i tights er ikke noe å samle på :ler:.

Anonymous poster hash: 295f6...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebutikken på galleriet. Ligger i første etasje ved utgangen ( på den siden som the body Shop og cafeen ligger). Mye forskjellig og med god kvalitet :)

Anonymous poster hash: f7b0c...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar!
Det ble en skikkelig gøyal og morsom bursdag :P
Han ble så glad han!

Mvh.
Siri i sin nye TIGHTS! xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...