Gå til innhold

Fornarina jeans ca. 2004


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Er det noen som husker Fornarina-jeansene som var i salg på Carlings og BikBok rundt 2002-5? Jeg lurer på om det er mulig å få tak i dem, for de hadde så fin fasong på rumpa. Ingen bukser slo disse når det gjaldt å få fin stuss.

Nå lager Fornarina dessverre andre type bukser, ikke i det hele tatt som de en fikk kjøpt før. Vet noen om det fortsatt er mulig å få tak i de gamle modellene?



Anonymous poster hash: ee61c...319
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det forresten noen som kommer til å påpeke at jeg burde ha sjekket tidligere diskusjoner, og det har jeg gjort.

Dere trenger ikke svare, hihi. :kul:

-ts



Anonymous poster hash: ee61c...319
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du får kjøpt de i butikk, men kanskje på Fretex om det går greit med brukte jeans eller så kan du etterlyse dem i disse kjøp og salg-gruppene på facebook? jeg har i hvertfall gitt mine til Fretex :)

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Er det noen som husker Fornarina-jeansene som var i salg på Carlings og BikBok rundt 2002-5? Jeg lurer på om det er mulig å få tak i dem, for de hadde så fin fasong på rumpa. Ingen bukser slo disse når det gjaldt å få fin stuss.

Nå lager Fornarina dessverre andre type bukser, ikke i det hele tatt som de en fikk kjøpt før. Vet noen om det fortsatt er mulig å få tak i de gamle modellene?

Anonymous poster hash: ee61c...319

Hvilken strl trenger du? Har et par liggende som jeg aldri vil få brukt igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et år siden min fornarina tok kvelden...har aldri funnet en bukse som satt så godt siden. Har lett i noen år.

Kjøpte min i 2004 og har brukt den mye til å fra i ni år, på slutten var det mest på trass :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den buksa jeg hadde hadde ikke glidelås på baklommen. Sømmen over baklommen var sydd i en bue slik at buksa fikk en fantastisk passform over rompa.

Buksa begynte jeg å bruke da jeg var 15 og var den eneste jeg også kunne bruke etter jeg hadde vært gravid å var gått mye ut i bekkenet. Mulig det var fordi den var godt brukt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...