Gå til innhold

Thomas Sabo klokke, menn


mkgleez

Anbefalte innlegg

Hei,

Hva synes dere om merket Thomas Sabo klokker? Er det gode ur og sånt?

Det er snakk om klokke for menn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paramount

Thomas Sabo er min svigerdatters store favoritt :) Lekre klokker og veldig bra kvalitet sier de av mine venner som har klokker/smykker fra Sabo...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Sabo er min svigerdatters store favoritt :) Lekre klokker og veldig bra kvalitet sier de av mine venner som har klokker/smykker fra Sabo...:)

Så flott å høre det :) Vurderer å kjøpe en i morgen. Fin klokke, ikke altfor dyr - da er det fint å vite at kvaliteten også er god:):)

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hva synes dere om merket Thomas Sabo klokker? Er det gode ur og sånt?

Det er snakk om klokke for menn :-)

Hei!

Har du kjøpt klokken? For noen år siden jobbet samboeren min for firmaet som hadde agenturet på Sabo inntil nylig. Jeg kan derfor si litt om det, om du ikke allerede har kjøpt den.

Anonymous poster hash: 9d3d0...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har du kjøpt klokken? For noen år siden jobbet samboeren min for firmaet som hadde agenturet på Sabo inntil nylig. Jeg kan derfor si litt om det, om du ikke allerede har kjøpt den.

Anonymous poster hash: 9d3d0...88d

Hei,

Har ikke kjøpt den enda, så det er supert om du kan fortelle litt om det :-)

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har ikke kjøpt den enda, så det er supert om du kan fortelle litt om det :-)

-ts

Oi, beklager sent svar. På klokkemarkedet regnes SABO-klokkene som gode, men samboeren min sier at kvalitet og pris ikke alltid henger helt sammen. Urverket er ikke helt "rått" som han sier. Hvordan klokke er det snakk om?

Det er smykkene SABO er mest annerkjent for. Sølvet er blant det beste man får tak i. Når det er sagt, liker man designet på SABO-klokken man ønsker seg, så er det jo greit. Tidligere, når samboeren min jobbet med merket, kunne man få bedre klokker til samme pris i andre merker, fordi man rett og slett betaler for merket SABO.

Angrer egentlig på at jeg skrev i det hele tatt, for klokkene er jo generelt gode nok til daglig bruk. Du vil ikke få noe problemer med klokken. :)

Anonymous poster hash: 9d3d0...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, beklager sent svar. På klokkemarkedet regnes SABO-klokkene som gode, men samboeren min sier at kvalitet og pris ikke alltid henger helt sammen. Urverket er ikke helt "rått" som han sier. Hvordan klokke er det snakk om?

Det er smykkene SABO er mest annerkjent for. Sølvet er blant det beste man får tak i. Når det er sagt, liker man designet på SABO-klokken man ønsker seg, så er det jo greit. Tidligere, når samboeren min jobbet med merket, kunne man få bedre klokker til samme pris i andre merker, fordi man rett og slett betaler for merket SABO.

Angrer egentlig på at jeg skrev i det hele tatt, for klokkene er jo generelt gode nok til daglig bruk. Du vil ikke få noe problemer med klokken. :)

Anonymous poster hash: 9d3d0...88d

Tusen takk for god informasjon :) Jeg har valgt å kjøpe klokken nå, og er veldig fornøyd med hvordan den ser ut. Det er jo til daglig bruk, og den koster ca. 3500,-

Jeg tror jeg vil fortsette å være fornøyd fremover også, den er superfin :D hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...