Gå til innhold

Vinterskoene dine.


Adhara

Anbefalte innlegg

Et par håndsydde brogue wingtip støvler fra Loake + et par chelseaboots fra samme skofabrikk. For de hardeste dagene har jeg et par tykke og store støvler fra en finsk produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fem par forskjellige Dr. Martens jeg veksler på. Bruker militærstøvler når det er skikkelig kjipt føre. Ellers et par Ecco-støvletter med høye hæler som er strålende å gå i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et par LL Bean av foreldrene mine til jul for ett år siden, og bruker den når det er ekstremt kaldt ute. De ser ikke akkurat pene ut, men de er skikkelig gode å ha på. Ellers går det i plain svarte støvletter.

LL_Bean_Boots_Duck_03.jpg

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og disse når det ikke er sånn superkaldt. Eller blir vel mer høst og lett-snø vær.

attachicon.gifzW6hd.jpeg

Hvooor har du kjøpt disse? Er AKKURAT sånne sko jeg er på utkikk etter. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir disse her:

compressimage.jpg

Trenger funksjonelle og gode tursko ettersom at jeg er mer i skogen enn i byen. :)

Endret av Lech
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og disse når det ikke er sånn superkaldt. Eller blir vel mer høst og lett-snø vær.

attachicon.gifzW6hd.jpeg

Drit fine! sånne jeg også vil ha. bare synd de sikkert blir litt for kalde å bruke igjennom hele vinteren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Har flere forskjellige, kjøpte nettopp disse, som jeg tenker passer bra til iskalde dager. Jeg hater å fryse og liker ikke å skli rundt på isen. De er også mindre klumpete enn Merell støvlene jeg har.

13h0828.jpg

Endret av Anubiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine? Ugg med ull inni. Må ha varme sko da jeg fryser fælt og ikke er skapt for klimaet her😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvooor har du kjøpt disse? Er AKKURAT sånne sko jeg er på utkikk etter. :hjerter:

Nesten identiske selges på Eurosko til 799 :-) (Bare de er litt mer sklisikre under)

Anonymous poster hash: a1e84...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

large_converse_all_star_shearling_hi.jpg

Sånne? :) Men da blir de sueded og ikke i skinn, ser det ut som for meg ihvertfall :)

Jeg har disse og anbefaler dem ikke! ISKALD! Om det er snø ute er det som å gå på sokkelesten selv med ullsåle...

Anonymous poster hash: b4028...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten identiske selges på Eurosko til 799 :-) (Bare de er litt mer sklisikre under)

Anonymous poster hash: a1e84...f26

Tusen takk for tips! Skal sjekke det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...