Gå til innhold

Norske menn og asiatiske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange som liker asiatiske damer av en eller annen grunn og når man går på gaten vil man i stor grad se at mennene med ikke norsk/europeisk jente går for asiatiske, helst øst-asiatisk. Hvorfor er det egentlig slik?



Anonymous poster hash: 02e4c...6a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på hvorfor feite damer er sammen med tyrkere.

Anonymous poster hash: c1ccf...0ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvorfor feite damer er sammen med tyrkere.

Anonymous poster hash: c1ccf...0ec

Tenkte mer på de som ikke hadde problemer med å finne seg kjæreste jeg da ;)

Anonymous poster hash: 02e4c...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg liker menn fra Texas med schvæære beltespenner og cowboyhatt. Folk har ulike preferanser vettu.



Anonymous poster hash: e1543...223
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som liker asiatiske damer av en eller annen grunn og når man går på gaten vil man i stor grad se at mennene med ikke norsk/europeisk jente går for asiatiske, helst øst-asiatisk. Hvorfor er det egentlig slik?

Anonymous poster hash: 02e4c...6a5

Hva mener du egentlig med "av en eller annen grunn"? Kan ikke folk få være med dem de selv ønsker?

Anonymous poster hash: 5c78f...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt leit å måtte si det, men asiatiske kvinner er ikke like kravstore som europeiske kvinner.

De er mye flinkere til å se litt forbi utseende og fokusere på andre verdier som er langt viktige.



Anonymous poster hash: 71bd5...7aa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror mange av dem er "order brides".

For et par år siden begynte jeg i ny jobb. En av mine kolleger var fra Filippinene. Hun snakket hele tiden om mannen sin, så jeg følte meg oppfordret til å spørre litt om han.
Da jeg spurte hvordan de møttes, skjønte jeg at hun var order bride.

Da hun bodde på Filippinene var hun registrert i et byrå, som skulle finne en norsk mann til henne. Hun fikk tilsendt et bilde av denne mannen hvor han sto på ski. Han hadde på seg mye klær + solbriller.
Det var alt hun trengte før hun sa ja til at han ville hun ha.

Og jeg kan ikke noe for at jeg dømmer slike folk litt. Han er desperat, og hun er gold digger. Men det er jo som oftest en deal som funker mellom dem, så kjør på. Det blir jo (som oftest) to lykkelige sjeler.

Ellers, for de som har møtt disse damene "naturlig", så liker de kanskje små og nette damer? De har jo også en helt annen kultur enn det vi har. Kanskje asiatiske damer har mer "respekt" for menn enn det vi har? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt leit å måtte si det, men asiatiske kvinner er ikke like kravstore som europeiske kvinner.

De er mye flinkere til å se litt forbi utseende og fokusere på andre verdier som er langt viktige.

Anonymous poster hash: 71bd5...7aa

Nja, jeg tror mange av dem tenker økonomisk stabilitet. Med en nordmann får de dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Greit nok at folk sier at de fra øst-europa og asia ikke er like kravstore som i Norge, men tror dere virkelig det ikke kommer til å forandre seg? Kommer man til et nytt land og plutselig får veldig mange nye muligheter, så kan dette fort endre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke bare på slike giftemåls byrå, men det er nok en del som kommer hit på den måten. Kanskje det er en del av kulturen i de områdene å være mer glad i og respektfull mot mannen sin og. Er ikke så rart at de går for disse da.



Anonymous poster hash: 02e4c...6a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt leit å måtte si det, men asiatiske kvinner er ikke like kravstore som europeiske kvinner. De er mye flinkere til å se litt forbi utseende og fokusere på andre verdier som er langt viktige. Anonymous poster hash: 71bd5...7aa

Det er noen på jobben er har asiatiske koner.

Har aldri sett noen være golddigger tyranner en disse konene.

Ja de ser rett forbi utseende, og alt annet bare de fri tilgang til lommebøker og bankkontoene.

Det er ikke småbeløp som skal sendes hjem til familie eller investeres i Louis Voitton vesker.

Jeg er glad for å ha norsk kone som bidrar og som det er mulig å ha et meningsfullt samliv med.

Anonymous poster hash: dc16d...e5f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt leit å måtte si det, men asiatiske kvinner er ikke like kravstore som europeiske kvinner. De er mye flinkere til å se litt forbi utseende og fokusere på andre verdier som er langt viktige. Anonymous poster hash: 71bd5...7aa

Du,hvor mange av disse ekteskapene havarerer etterhvert? Og mannen blir nødt til å sende penger til hennes familie....noen er lykkelige og alt det der,men de fleste skjønner vel at det er noe som skurrer når dama er 20-30år yngre....

Og mener du norske menn er kravstore og da? Og at de feite kvinnene på 50+ får seg unge menn fra Afrika fordi disse mennene "ser forbi utseende"?

Samme hvilket kjønn du er, når du er 50-60år og skaffer deg en veldig mye yngre kjæreste så er det noe galt med deg for å si det sånn,tror heller det er disse mennene som drar til Asia det er noe galt med,ikke at norske kvinner er "kravstore"

Ordbok:

Kravstor=når mannen må løfte på ræva og gidde å rydde etter sitt eget rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett det jeg også, som oftest viss en norsk mann er med ei som ikke er norsk eller europeisk, så er det ei som er asiatisk..., men det kan godt være jeg som trenger briller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mye av det er kulturelt press. Asiatiske kvinnfolk er forpliktet til å sørge for og ta vare på sin familie. Norge, ikke mye så. Mens vi her til lands sender våre besteforeldre i overfylte sardinhermetikkbokser, så lever gjerne den gjevne asiater med sine forelre, besteforeldre og tippoldreforeldre. Noen blir giftet vekk, andre lever i familiehusholdningen til vel inni tyve årene. Av den grunn er det et flere millenia lang tradisjon om familiesammenhold hvor samhold, ære og respekt for sine eldre står i fokus. Allle i familien skal tas vare på og det vil naturligvis føre til at morsinstinktene er meget sterke i kulturen.

Sjansene for misnomers og all skammen det fører med seg sitter igjen, selv til utlandet og Norge. Kan koke det ned til at en asiatisk kvinne vil tilby stabilitet, trygghet og lojalitet. Alle kronjuveler for en mann som ønsker seg en hengiven og dedikert kone.



Anonymous poster hash: 2f09d...182
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som liker asiatiske damer av en eller annen grunn og når man går på gaten vil man i stor grad se at mennene med ikke norsk/europeisk jente går for asiatiske, helst øst-asiatisk. Hvorfor er det egentlig slik?

Anonymous poster hash: 02e4c...6a5

Jeg tror at de fleste vil ha en partner fra samme rase.

Men det er jo ikke alle som får det til, og da tar de tydeligvis det de får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er litt leit å måtte si det, men asiatiske kvinner er ikke like kravstore som europeiske kvinner.

De er mye flinkere til å se litt forbi utseende og fokusere på andre verdier som er langt viktige.

Anonymous poster hash: 71bd5...7aa

Som penger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvilket kjønn du er, når du er 50-60år og skaffer deg en veldig mye yngre kjæreste så er det noe galt med deg for å si det sånn,tror heller det er disse mennene som drar til Asia det er noe galt med,ikke at norske kvinner er "kravstore"

Ordbok:

Kravstor=når mannen må løfte på ræva og gidde å rydde etter sitt eget rot.

Jeg er veldig, veldig enig med deg. Uansett nasjonalitet man velger så er det noe som skurrer ved et slikt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt leit å måtte si det, men asiatiske kvinner er ikke like kravstore som europeiske kvinner.

De er mye flinkere til å se litt forbi utseende og fokusere på andre verdier som er langt viktige.

Anonymous poster hash: 71bd5...7aa

Akkurat hva også jeg tenkte...noe man tydelig ser når man ser de norske mennene som leier en asiatisk: mange er gamle, litt tykkfalne og utbrente samt de ser ikke ut som de skarpeste i skuffen.

Johann Olav Koss er vel unntaket...

Anonymous poster hash: 0354b...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...