Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ut til at denne vargas gjør et tappert forsøk på å forsvare seg i denne saken:

http://www.vargas12.com/2013/fotballfrue-legger-seg-ut-med-andre-bloggere/

Om det hjelper i kampen mot Caroline Eriksen er vel heller tvilsomt, hun har mektige venner....

Anonymous poster hash: 3a4b5...023

Hvilke mektige venner mener du CBE har? Trine Grung?

Anonymous poster hash: 02cdf...366

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotballfrue legger seg ut med andre bloggere

By vargas12 | 2. september 2013

Norge ledende blogger- Caroline Berg Eriksen, best kjent som «Fotballfrue», som lever av å lure unge lesere til å handle dyre varer fra nettbutikken sin, samt at hun og ektemann lever av å lure lesere til å tro at Lavkabo er guds-gave til en bedre helse. Paret som elsker å framstå som Barbie og Kent har halve bloggosfæren i mot seg.

Topp-bloggeren som gjentatte ganger er tatt med trusene nede for å prøve å tuske til seg penger for å omtale diverse produkter i sin «fantasi- blogg» er nå en het potet i mang et kommentarfelt.

- Om du tar et titt i hennes eget kommentarfelt, er det svært lite kritikk- utelukkende ros og pene kommentarer. Hvorfor det tror du? Fordi saklig kritikk og kommentarer som stiller kritiske spørsmål, med et tastetrykk slettes en etter en. Tenk om det kom en kommentar som kan ødelegge hennes «perfekte» verden som framstår som patetisk, kunstig og aggressiv.

Rykter i bloggosfæren skal ha det til at Eriksens blogg er på førsteplass pga utstrakt bruk av kjøpte klikk og besøkende. Dette er ikke bevist, kun et rykte, men det bør jo stilles et spørsmålstegn ved at en blogger kan ha opp mot 100.000 lesere, daglig. Et imponerende tall.

- Selv har denne lille bloggen vært i tottene på Eriksen, hovedsaklig på uenigheter rundt hva Lavkarob kan bety i ekstrem grad over tid. Men nå har Caroline Eriksen tatt munnen for full og forsøkt å oute en privat og anonym blogg. En bevisst ondsinnet og patetisk handling som forteller det meste om hvordan denne personen egentlig er.

Mange bloggere har fått så ørene flagret av «Fotballfrue» fordi de har stilt kritiske spørsmål eller klaget på produktene hun selger og reklamerer for.

Hennes vordende barn, som forøvrig også skal gå på Lavkarbo diett- ifølge Eriksen selv, er ventet i slutten av november. Da er det fristende å ønske lykke til med melkespreng, og morgenkvalme. Kanskje virkelighet endelig slår ned i Eriksens hjem som en bombe og at den digre rosa-boblen paret lever i endelig sprekker.

Barnet våkner hver tredje time og skal ha pupp, da er det ikke like lett å holde den kunstige og polerte fasaden lengre. At to voksne mennesker kan gå så langt i å framstå som «perfekt» og i tillegg gå i klinsj med oss vanlige og dødelige kan være bevisst.

For de mest desperat kan alle reklame og omtale være god reklame.

Har du vært i konflikt med Norges mest «perfekte» par?

Vargas

http://www.vargas12.com/2013/fotballfrue-legger-seg-ut-med-andre-bloggere/

Anonymous poster hash: 02cdf...366

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese så hatefulle ord om noen.

Kan du gi noen eksempler på hvor hatet er?

Anonymous poster hash: 02cdf...366

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er alle CBE-forsvarerne hen i dag?

Noen av oss er på jobb (har lunsjpause nå da)

Anonymous poster hash: 7102d...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er alle CBE-forsvarerne hen i dag?

Jeg er en CBE-forsvarer, men jeg forsvarer henne bare for kommentarer som ikke har hold i virkeligheten og/eller er direkte mobbing. Det andre bryr jeg meg ikke om. Dere må slutte å tro at bare fordi man forsvarer mobbingen mot FF, så er man fan av henne og synes at alt hun gjør er riktig. For det stemmer ikke.

Anonymous poster hash: 17c2a...98e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jobber dere, eller leker dere karneval hver dag dere også?



Anonymous poster hash: 82b99...11e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en CBE-forsvarer, men jeg forsvarer henne bare for kommentarer som ikke har hold i virkeligheten og/eller er direkte mobbing. Det andre bryr jeg meg ikke om. Dere må slutte å tro at bare fordi man forsvarer mobbingen mot FF, så er man fan av henne og synes at alt hun gjør er riktig. For det stemmer ikke.

Anonymous poster hash: 17c2a...98e

Neivel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Vi har en ganske høy terskel når det gjelder å ikke godkjenne, og det er vel ikke mer enn 1-3 kommentarer per dag som ikke blir godkjent. Personangrep, spekulasjoner som ikke har rot i virkeligheten og kommentarer som rammer andre enn meg (f.eks venner eller andre som kommenterer på bloggen) er eksempler på ting som ikke blir godkjent.

Hehe, dette er litt artig. Jeg har ved enkelte anledninger diskutert med FF og mannen i kommentarfeltet, og det har utelukkende vært saklige diskusjoner. Men jeg har opplevd flere enn én gang at kommentarer der jeg litt uti diskusjonen slår i bordet med fakta ikke har blitt godkjent. Jeg kan jo så klart ikke vite det sikkert, men for meg har det disse gangene sett ut som om kommentarene ikkehar blitt godkjent fordi det enten har stilt en av dem i dårlig lys fordi noen andre faktisk hadde bedre argumenter og/eller de ved å godkjenne ikke hadde fått siste ord i diskusjonen.

Anonymous poster hash: c1c79...3bd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke mektige venner mener du CBE har? Trine Grung?

Anonymous poster hash: 02cdf...366

Hun har nok flere venner enn bare Grung. Husk hun har vært lenge i bransjen, hun har helt sikkert mange i blant annet Nettavisen og kanskje kjente via sine kontakter mht butikken sin. Bra at noen tør å si henne i mot etter min mening, kanskje ikke på denne måten. Men hun blir sjeldent sagt i mot.

Hun er jo kjent for å bruke alle triks i boka for å få det som hun selv vil.

Anonymous poster hash: 3a4b5...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hvor er alle CBE-forsvarerne hen i dag?

Jeg har sagt det jeg har å si, egentlig. Jeg har bedre ting å ta meg til enn å snakke med en vegg :)

Men jeg følger med dere da :ninja:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen skrive en kort oppsummering på intervjuet i VGhelg? Og hvorfor er hun misfornøyd?

Usikker om jeg skal kjøpe utgaven på nettet eller ikke..

Anonymous poster hash: 904de...586

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes den på nett? Jeg så etter den på vg og fant den ikke, selvom jeg har vg pluss. Kan noen sende link?



Anonymous poster hash: 87249...044
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan noen skrive en kort oppsummering på intervjuet i VGhelg? Og hvorfor er hun misfornøyd?

Usikker om jeg skal kjøpe utgaven på nettet eller ikke..

Anonymous poster hash: 904de...586

Hun framstod som rimelig overfladisk. Det stod blant annet at hun alltid har vært jålete, og dette har hun arvet fra moren. Hun har alltid vært blid og populær, og har et kjempegodt forhold til søsteren sin, som er den strake motsetningen til henne selv. Ellers stod det ikke så mye mer enn det man kan lese på bloggen, og de fleste av bildene finnes på bloggen allerede. Dessuten inneholdt artikkelen et uredigert portrettbilde av henne, der man så linjer osv i ansiktet. Tipper der er en av grunnen til at hun er misfornøyd, men jeg synes ikke selv at bildet var stygt. Hun så ut som en helt vanlig dame.

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å lese bloggen til FF for ganske lenge siden, egentlig, men det blir bare mindre og mindre med tiden. Grunnen til at jeg var interessert i den, var at den var en fin inspirasjon for meg som likte å løpe. Hvis det ikke hadde vært for bloggen, så ville det tatt meg mye lengre tid å få inkorporert trening i hverdagen min, så det er jeg glad for. Men nå er det lengre og lengre imellom innleggene om trening der hun ikke hovedsakelig forsøker å selge deg noe *sukk* Synes rett og slett at alt snakket om klær og kremer er kjedelig, så jeg leser ikke så ofte mer.

Jeg tror ikke at det er misunnelse som gjøre at folk provoseres over fotballfrue. Tviler på at det er mange av kritikerne hennes som ville byttet livet sitt med hennes liv. Derimot så tror jeg det er mange som går rundt med dårlig samvittighet. Hvem føler ikke at huset burde vært mer ryddig enn det egentlig er? Her er det iallefall minst ett rom der det ser ut som om det har gått en bombe til enhver tid. De fleste føler vel kanskje også at de burde trene litt mer. Man hører jo stadig vekk disse ekspertene si at man må trene en halvtime, fem ganger i uka, for å holde seg ordentlig sunn. Men når folk flest er på jobb åtte timer hver dag og har unger hjemme, så orker man nødvendigvis ikke. Folk flest VET godt at de har en halvtime fri i løpet av dagen der de KUNNE trene, men så er man trøtt, for pokker, og føler vel egentlig at man har like stort behov for å slappe av, som man har for å trene.

Midt oppi alt det her, kommer FF. Hun har det bare SÅ mye travelt enn oss normale dødelige, og allikevel så er huset hennes alltid perfekt. Maten skal lages helt fra grunnen av og presenteres som om det var kongelig festmiddag. Hun er alltid perfekt stylet. Ikke'no kosebukser eller morrahår, der i gården, nei. Attpåtil trener hun ikke bare en, men to, ganger om dagen, seks ganger i uka.

Det er jo ikke så rart at man får henne i halsen...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vg pluss, men er det lov å legge ut innholdet fra artikkelen? Kan jeg kopiere og lime inn? :/



Anonymous poster hash: 87249...044
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...