Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ang å himle med øynene og annet er dette noe som tillegges innleggshaver - da jeg ikke klarer å se at det himles med øynene.

Men det blir litt som det anti-FFerne beskyldes for - de tillegges verste mening de ogå i det de skriver her. Hehe blir jevnt over tolket negativt av pro-FFerne - som et eksempel.

Redigering: Dobbelsitering

Jeg burde ha presisert at det er blandt annet bruken av smileys jeg tenker på. Type; Herlighet, sjekk den cowboyhatten, enn å være så tacky :rolleyes:

Jeg synes disse tilleggene som å skrive hehe, fnis og bruk av smileys understreker håningen i mange tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lilly says:

September 1, 2013 at 18:50

Hei! Håret ditt ble kjempe fint, du ser veldig bra ut som brunette :) med referanse til Spa innlegget, er det snart du skal på Spa tur med din mor?

Reply

-

Modig av henne å reise på ferie såpass sent i svangerskapet. Jeg sier IKKE at hun ikke kan fly, men jeg ville nok holdt meg hjemme i tredje trimester hvis det ikke var helt nødvendig å reise.



Anonymous poster hash: 02cdf...366
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly says:

September 1, 2013 at 18:50

Hei! Håret ditt ble kjempe fint, du ser veldig bra ut som brunette :) med referanse til Spa innlegget, er det snart du skal på Spa tur med din mor?

Reply

-

Modig av henne å reise på ferie såpass sent i svangerskapet. Jeg sier IKKE at hun ikke kan fly, men jeg ville nok holdt meg hjemme i tredje trimester hvis det ikke var helt nødvendig å reise.

Anonymous poster hash: 02cdf...366

Hvorfor ikke? Hun er jo bare i uke 28. Og Litauen er ikke akkurat midt i bushen.

Anonymous poster hash: 8aef5...420

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Hun er jo bare i uke 28. Og Litauen er ikke akkurat midt i bushen.

Anonymous poster hash: 8aef5...420

Fordi det uansett er en belastning å oppleve komplikasjoner eller tidlig fødsel i utlandet. Trodde det sa seg selv, egentlig.

Anonymous poster hash: 02cdf...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det uansett er en belastning å oppleve komplikasjoner eller tidlig fødsel i utlandet. Trodde det sa seg selv, egentlig.

Anonymous poster hash: 02cdf...366

Hun vil jo være i uke 30 eller noe når hun drar. Skjer det en fødsel da, vil det være en belastning uansett hvor hun er. Så fremt hun ikke har noen risikofaktorer for at dette skal skje, er det jo ingen grunn til å ikke reise.

Det får være grenser for hva dere skal kritisere henne for. Selv om DU ikke ville gjort det, betyr ikke det at alle kvinner verden ut skal sitte stille i sitt hjem med fødebagen klar fra uke 28 I TILFELLE noe skal skje.

Anonymous poster hash: 8aef5...420

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil jo være i uke 30 eller noe når hun drar. Skjer det en fødsel da, vil det være en belastning uansett hvor hun er. Så fremt hun ikke har noen risikofaktorer for at dette skal skje, er det jo ingen grunn til å ikke reise.

Det får være grenser for hva dere skal kritisere henne for. Selv om DU ikke ville gjort det, betyr ikke det at alle kvinner verden ut skal sitte stille i sitt hjem med fødebagen klar fra uke 28 I TILFELLE noe skal skje.

Anonymous poster hash: 8aef5...420

Så så, ro deg helt ned. Siden CBE både er førstegangsfødende OG reiser uten mannen sin så synes jeg hun er ganske tøff. Jeg vil nok også tro at en tidlig fødsel er noe mer belastende i et fremmed land hvor man ikke får kommunisert på norsk, uansett om det er belastende her i Norge også.

Tror egentlig du skjønner godt hva jeg mener selv om du blir såpass krakilsk i svaret ditt.

Anonymous poster hash: 02cdf...366

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun tittet innom Fruens blogg noen ganger, og lest litt her - MEN jeg fatter ikke at noen kan forsvare det menneske så lidenskapelig, Hun er en falsk, uekte barbiedukke - som prøver å overbevise alle om at hun lever et helt fantastisk liv i sitt lille barbiehus med sin Ken. Jeg ser ikke noe ekte, noe menneskelig ved fotballfruen. Hun er frekk mot alt og alle, usakelig, umoden og til tider fryktelig harry.

Etter hva jeg har forstått godkjenner hun ingen negative kommetarer på bloggen sin, bare de som skryter henne opp i skyene. Alt skal nemlig fremstå PERFEKT, PERFEKT, PERFEKT.

Og når hun fremstår slik, som en nebbete liten bortskjemt dritunge - er det ikke rart at folk kommenterer alle hennes feil her inne. Jeg mener det er langt i fra mobbing, bare en bekreftelse på at fruen juger og juger. Jeg er overbevist om at hun ikke hadde fått en brøkdel av negativitet mot seg, om hun hadde innrømmet feil og mangler. Eller om hun hadde latt være å bemerke hvor perfekt hun er i alt, at hun hele tiden selv mener hun er mye bedre enn alle andre.

Vi har alle våre feil, ingen er perfekte. Derfor blir det provoserende for de aller fleste å se "trynet" på Fotballfrue "klint" overalt, når hun oppfører seg så usakelig, falskt og frekt.

Er det virkelig noen som mener det er mobbing når fruen PÅSTÅR at hun ALDRI har hatt uren hud og de kommenterer : " hun har en vorte i panna, eller kviser på nesa og haka"? Stikker man nesa i sky og hever seg over andre - må man tåle å få kritikk - hvis man ikke klarer å leve opp til det man påstår...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun tittet innom Fruens blogg noen ganger, og lest litt her - MEN jeg fatter ikke at noen kan forsvare det menneske så lidenskapelig, Hun er en falsk, uekte barbiedukke - som prøver å overbevise alle om at hun lever et helt fantastisk liv i sitt lille barbiehus med sin Ken. Jeg ser ikke noe ekte, noe menneskelig ved fotballfruen. Hun er frekk mot alt og alle, usakelig, umoden og til tider fryktelig harry.

Etter hva jeg har forstått godkjenner hun ingen negative kommetarer på bloggen sin, bare de som skryter henne opp i skyene. Alt skal nemlig fremstå PERFEKT, PERFEKT, PERFEKT.

Og når hun fremstår slik, som en nebbete liten bortskjemt dritunge - er det ikke rart at folk kommenterer alle hennes feil her inne. Jeg mener det er langt i fra mobbing, bare en bekreftelse på at fruen juger og juger. Jeg er overbevist om at hun ikke hadde fått en brøkdel av negativitet mot seg, om hun hadde innrømmet feil og mangler. Eller om hun hadde latt være å bemerke hvor perfekt hun er i alt, at hun hele tiden selv mener hun er mye bedre enn alle andre.

Vi har alle våre feil, ingen er perfekte. Derfor blir det provoserende for de aller fleste å se "trynet" på Fotballfrue "klint" overalt, når hun oppfører seg så usakelig, falskt og frekt.

Er det virkelig noen som mener det er mobbing når fruen PÅSTÅR at hun ALDRI har hatt uren hud og de kommenterer : " hun har en vorte i panna, eller kviser på nesa og haka"? Stikker man nesa i sky og hever seg over andre - må man tåle å få kritikk - hvis man ikke klarer å leve opp til det man påstår...

Hadde Fotballfrue vært en mann ville man satt merkelappen skrytepave/skrythals på henne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, den artikkelen var dårlig skrevet. Utrolig dårlig journalistikk, dårlige spørsmål, dårlig flyt. Skjønner godt at Caroline var misfornøyd med det der!



Anonymous poster hash: 9ea57...46f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, den artikkelen var dårlig skrevet. Utrolig dårlig journalistikk, dårlige spørsmål, dårlig flyt. Skjønner godt at Caroline var misfornøyd med det der! Anonymous poster hash: 9ea57...46f

Kan ikke dere som har betalt for vg helg på nett legge den ut?

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis intensjonen hennes med bloggen er å fremstå som perfekt, så er det jo hennes sak. Det er vel ingen som tror at bloggere fremstiller livet sitt på en objektiv, nøytral og sann beskrivelse av virkeligheten? Noen har som gimmick å fremstille "feilene" og det negative i livet, andre fremstiller det positive og perfekte. Det er jo deres sak. Liker dere ikke stilen, så finn en annen blogg som fenger. Hun får mye klikk og oppmerksomhet av at dere blir provosert, så jeg forstår godt at hun fortsetter i samme tralten siden det er dette hun først og fremst lever av. Hun har ingen forpliktelser ovenfor leserne sine, man kan hverken kreve at hun er ærlig, innrømmer feil eller publiserer negative kommentarer. Hun er sjefen.



Anonymous poster hash: 8aef5...420
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Det rare er ikke at hun sletter negative kommentarer om seg selv, men at dere poster dem på bloggen. Har du ikke noe pent å si så ikke si noe er en grei regel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja på disse bikinibildene stråler hun av sunnhet:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10051694

I følge maten hun legger ut på bloggen sin så ser det ut som om at hun spiser bra og nok, og hun spiser veldig sunt også. Det er noe å se opp til uansett hvor mye du vil hetse kroppen hennes.

Anonymous poster hash: 216b9...370

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I innlegget om VG helg har en "Vargas" kommentert. Han kommer faktisk med et par gode poenger, til tross for at han har en veldig ovenfra og ned-holdning. Caroline svarer med å legge ut en link til en artikkel på Nettavisen hvor han er avbildet med fullt navn. Herlighet.... Noen ønsker faktisk å ytre meningene sine, uten å gjøre identiteten sin kjent for hele internett!

Anonymous poster hash: 8ab59...346

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegget om VG helg har en "Vargas" kommentert. Han kommer faktisk med et par gode poenger, til tross for at han har en veldig ovenfra og ned-holdning. Caroline svarer med å legge ut en link til en artikkel på Nettavisen hvor han er avbildet med fullt navn. Herlighet.... Noen ønsker faktisk å ytre meningene sine, uten å gjøre identiteten sin kjent for hele internett!

Anonymous poster hash: 8ab59...346

Vargas says:

September 1, 2013 at 22:48

Jeg ser ikke hva journalisten utelot? Dersom man er med en journalist i tre timer og lar vedkommende sitte igjen med det uttrykket som kom frem i reportasjen har du ikke andre å skylde enn deg selv, svarene du gav var vel åpenbart ikke gode nok?

Vi vet hva du stemmer og vi vet dine/deres tanker om det meste. Kommer det ikke til uttrykk direkte på bloggen kommer det til syne i kommentarfeltet. Du lurer nok kun deg selv ved å late som om du er så voldsomt privat.

Reply

  • Fotballfrue says:

    September 1, 2013 at 22:58

    Selvfølgelig ser du ikke hva journalisten utelot, det ligger jo litt i ordet.. Utelot = ikke med

    Vi pratet om masse, mange spørsmål kom ikke engang med, og noen av svarene mine ble forkortet. At ikke alt kommer med skjønner jeg, men det var ikke det jeg reagerte mest på. Det jeg stusset mest over var spørsmålene som ble stilt (totalt sett avvek de veldig fra hva jeg ble forespeilet i forkant), pluss at temaer/emner vi snakket en del om ble kortet ned til kun en eller to setninger.

    “Dersom man er med en journalist i tre timer og lar vedkommende sitte igjen med det uttrykket som kom frem i reportasjen har du ikke andre å skylde enn deg selv”

    Du har åpenbart ikke vært mye i media ;)

    Nei, det er nok du som lurer deg selv litt når du hevder dette. For all del, leserne mine vet masse, men langt ifra alt. Om du vet hva jeg stemmer, så må jeg si du er god, for der har jeg faktisk ikke helt bestemt meg ennå.

    Reply

    • Vargas says:

      September 1, 2013 at 23:18

      Jo, takk, jeg har vært litt i media og jeg kjenner meget godt til arbeidsmetoder og salgstriks.

      Personer som Aksel Lund Svindal og Gro Hammerseng karikeres sjeldent/aldri i negativt lys, vil du tippe hvorfor? De er skikkelig kjernekarer som alle liker. Du blåser nok opp din eget viktighet og ikke minst viktigheten av “dine tanker og refleksjoner” – noe journalisten helt sikkert ikke fant interessant. Hun skrev nok en sak etter hvilket inntrykk hun fikk, det er jo en hel del lesere som havner utenfor denne “fangruppen” også..

      Jeg kan godt komme med et forslag til hvorfor bloggen din er så populær; Du treffer to grupper kvinner. Den ene er den banale, infantile kvinnen som tyller seg i drømmer og illusjoner og bruker livet på å bli noe man i utgangspunktet aldri var. Gruppe to er de som er mildt sagt uenig med gruppe 2.

      Reply

      • Fotballfrue says:

        September 1, 2013 at 23:32

        Jeg tror ikke du skal trekke så altfor mange konklusjoner fra ditt ståsted, Teige. Du har dessverre ingen forutsetninger for å uttale deg så bastant som du gjør.

        Jeg mente at du neppe har vært mye i media, ikke at du ikke kjenner til arbeidsmetodene. Den saken her: http://www.nettavisen.no/okonomi/article2762623.ece kvalifiserer ikke til å “ha vært mye i media”.

        “Gruppe to er de som er mildt sagt uenig med gruppe 2.”

        Gruppe 2 høres ut som en veldig forvirret gruppe ;)

        Jeg tror nok du undervurderer leserne mine ganske kraftig. Jeg har selv møtt mange av dem, og det varierer fra 16 år gamle jenter med skrikefaktor til 50 år gamle to-barnsmødre, fra mennesker på jakt etter gode matoppskrifter til mennesker som bare vil ha noe lett underholdning og fra mennesker som lar seg inspirere til en sunn livsstil til mennesker som bare vil drømme seg bort.

        100 000 unike hver dag, å dele de inn i to så adskilte grupper er en grov forenkling, Teige.

        Reply

Dette er forresten andre gang hun outer denne bloggeren. Jaja.

Anonymous poster hash: 02cdf...366

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann dette er jo helt drøyt. At de gidder å oute en person på bakgrunn av en kritisk kommentar, nå tapte de mange poeng i mine øyne.

Har de outet han før?

Har jo sett at det er skrevet i denne tråden at de gjør det, men trodde det var på bakgrunn av styggere kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...