Gå til innhold

Hvor ha hund når man er på ferie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å få men jeg hund. Men hvor skal jeg ha hunden når jeg er ute å reise? Det er ingen i nærheten av hvor jeg bor som vil passe på den mens jeg er borte. Hvor har dere hunden imens? Tips til noen mer billige hundekennler. Setter veldig pris på svar.

Anonymous poster hash: 84d12...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring med hundekennel selv, men vet at det kritiseres en del.

Jeg ville forhørt meg med nettverket mitt, prøvd å søke på facebook eller lignende før jeg skaffet hund.

Folk flest bruker vel familie eller venner vil jeg tro.



Anonymous poster hash: a8268...773
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er heldige som har familie i nærheten som kan passe hvis det er behov for det, har man ikke det må man se seg om etter en god og ordentlig kennel, og regne med at oppholdet for hunden mest sannsynlig koster omtrent like mye som ferien din. En god kennel er ikke billig. En annen greie er det at om man kommer inn i et aktivt hundemiljø og blir godt kjent med andre hundeeiere kan man jo spørre om pass for kortere perioder.

Er du mye ute og reiser bør du vurdere om hund i det hele tatt passer inn i livet ditt med tanke på vanskeligheter med hundepass, eller om det kanskje er bedre for deg å låne en hund av noen du kjenner innimellom dersom de selv har behov for pass eller bare hjelp til lufting.



Anonymous poster hash: f39b1...e04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn at jeg har en hund på foravtale, og der har jeg avtalt det at hvis vi skal en tur på ferie. Så kunne vi bare spørre dem og de kunne passe på den. Men er ikke alle som er sånn. Men det finnes også folk som vil ha en deltidshund, eller vil prøve å ha hund for en stund. Men du må også være forsiktig med hvem du gir de bort til osv. For det er så mange som selger hundene videre. Og du må nesten spørre folk på hundegruppene på facebook og spørre om de har noen kenneler å anbefale.



Anonymous poster hash: d6ec1...b63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...