Gå til innhold

Hvor mange ganger i døgnet tisser en voksen hund?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, så enkelt som det :)

Da mener jeg ikke antall markeringer på en tur, men hvor mange ganger de MÅ tisse.

Hva er evt minimum og hva er max hos dere?

Anonymous poster hash: bb1a0...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi går morgentur slik at han får tisset "fra seg" før vi drar på jobb.

Rett etter jobb får han løpe ut på plena å tisse før vi går inn.

Etter middag blir det langtur med masse markering.

Og så en kjapp tur ute før leggetid (kommer litt an på hvor lenge siden langturen var, jobber turnus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor mye de drikker, hvor aktive de er og hva slags helsetilstand de har. Men hver morgen, før middag, etter middag og til kvelden er et minimum.

Anonymous poster hash: 63193...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår hun går fritt på tomta (veldig stor tomt) og ofte vil hun ikke være ute (om det regner osv) da kan hun gå et helt døgn før hun går ut å tisser eller nr 2...Slik har hun alltid vært :) Det er ikke hver dag vi går tur, men når vi går turer tisser hun småskvetter kanskje 2 ganger. Ellers er normalen en - to ganger om dagen...

Anonymous poster hash: 54d3b...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre tisser 3-4 ganger om dagen. De kan gjerne markere litt hvis de er ute flere ganger enn det, men som regel hvis hagedøren står åpen hele dagen går de ikke på do mer enn de 3-4 gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm ... Nå måtte jeg tenke etter. Jeg slipper de alltid ut om morgenen som det første jeg gjør, eventuelt går jeg en morgentur om jeg har tid til det. Så blir de luftet igjen rett etter jobb, da er det vanligvis rett ut på dagens langtur, da mine er leenge alene hver dag dessverre (rundt 10 timer, lang reisevei - og "pelsmammahjertet" blør). Så blir de minimum luftet rett før leggetid igjen, men ofte blir det to luftingser i løpet av kvelden. Så - 3-4 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...