Gå til innhold

Hva skjer i hodet hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff en fyr for noen måneder siden, og vi datet MYE i en 5-måneders tid.

Jeg "bustet" han på sukker, og ville konfrontere ham med det. Hadde ikke ment at det skulle ta slutt, jeg ville bare spørre om han faktisk følte behovet for å lete videre. Han ble åpenbart utrolig fornærmet, og det hele endte med at vi avsluttet hele greia. Fryktelig unødvendig spør du meg, men lite jeg fikk gjort med det på det tidspunktet.

Så... to uker senere begynner han å komme sånn sakte men sikkert krypende tilbake. Sier han har savnet meg, og at han vil vi skal være venner, fortsette å treffes osv...

Jeg blir så usikker. Orker ikke å gå på enda en smell, men det kan vel ikke være uten grunn at han ikke greide å gi helt slipp på meg?

Hva hadde DU gjort? :/



Anonymous poster hash: d8e58...179
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blod som går rundt, synapser som avfyrer elektriske støt, signaler som sendes frem og tilbake. Noe sier meg at du egentlig ikke var så nysgjerrig på hva det er som faktisk skjer i hans hode?



Anonymous poster hash: 4fb6d...ed0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sletter selvsagt profilen sin når man begynner å date. Det har noe med respekt for den man dater. Han fant vel ut at gresset ikke var grønnere på andre siden. Han der trenger du ikke. Han vil alltid gjøre deg usikker, siden han virker som en som alltid leter etter noe bedre. Move on

Anonymous poster hash: 97c16...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet typen gjennom 3 år da jeg oppdaget hans profil på møteplassen. Ble helt satt ut av ordlyden i hans profiltekst, og ikke minst bildene han hadde brukt :O Ikke noe å satse på spør du meg ;)



Anonymous poster hash: 56c39...e70
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 5 mnd kjenner dere hverandre godt nok. Hvorfor ble dere ikke offisielt sammen i denne perioden?



Anonymous poster hash: d4ed8...959
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 16 Apr 2014 - 17:29, said:

Etter 5 mnd kjenner dere hverandre godt nok. Hvorfor ble dere ikke offisielt sammen i denne perioden?

Anonymous poster hash: d4ed8...959

Jeg trenger lenger tid enn det. Forhaster meg aldri inn i no forhold.

Ser jo ut som det var med rette at jeg tok det pent :-)

Anonymous poster hash: d8e58...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chlorophyll

Dere som klager på at dere har funnet dater/ekser/kjærester/samboere/ektefeller på datingsider etter en stund. Jeg må bare spørre dere. Hva i all verder har dere der å gjøre selv?

Endret av Chlorophyll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlorophyll , on 16 Apr 2014 - 17:56, said:

Dere som klager på at dere har funnet dater/ekser/kjærester/samboere/ektefeller på datingsider etter en stund. Jeg må bare spørre dere. Hva i all verder har dere der å gjøre selv?

Jeg fikk screenshot av ei venninne.

Og min venninne fant sin kusines mann på Tinder. Såe... man trenger ikke nødvendigvis være der inne selv.

Anonymous poster hash: d8e58...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som klager på at dere har funnet dater/ekser/kjærester/samboere/ektefeller på datingsider etter en stund. Jeg må bare spørre dere. Hva i all verder har dere der å gjøre selv?

Min bestevenninne viste meg profilen hans ;)

Anonymous poster hash: 56c39...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Jeg fikk screenshot av ei venninne.

Og min venninne fant sin kusines mann på Tinder. Såe... man trenger ikke nødvendigvis være der inne selv.

Anonymous poster hash: d8e58...179

Min bestevenninne viste meg profilen hans ;)

Anonymous poster hash: 56c39...e70

Hehe, ja da er det jo en annen sak. Men jeg nekter å tro at alle som klager på dette fikk det fra bekjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...