Gå til innhold

Forelsket i nettdate, eller illusjonen om han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, jeg er en person som ALDRI forelsker meg. Har datet flere fra nett bare fordi jeg har følt at jeg "må jo prøve å se om det er noe der irl" når de har virket bra på nett. Men det lå aldri noe i luften med noen av disse og det aldri ble mer enn den første daten.

Men nå har jeg funnet en fyr på nett som virker veldig ulik meg, men det pirrer meg veldig, dessuten utstråler han en seksuell energi som som virker tiltrekkende. Jeg har til og med begynnt å falle for han. Eller er det kanskje illusjonen av han jeg faller for?

Hva tror dere? Noen som har liknende erfaringer som kan dele? :)



Anonymous poster hash: 88728...c8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare dra på en date hvis han foreslår det. Ikke verre.



Anonymous poster hash: 891b5...720
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en illusjon, men den kan bli ekte. Du vet ikke deg før du treffer ham, så hopp i det! :-)

Anonymous poster hash: dac40...d75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er en person som ALDRI forelsker meg. Har datet flere fra nett bare fordi jeg har følt at jeg "må jo prøve å se om det er noe der irl" når de har virket bra på nett. Men det lå aldri noe i luften med noen av disse og det aldri ble mer enn den første daten.

Men nå har jeg funnet en fyr på nett som virker veldig ulik meg, men det pirrer meg veldig, dessuten utstråler han en seksuell energi som som virker tiltrekkende. Jeg har til og med begynnt å falle for han. Eller er det kanskje illusjonen av han jeg faller for?

Hva tror dere? Noen som har liknende erfaringer som kan dele? :)

Anonymous poster hash: 88728...c8b

Så lenge han ikke utgir seg for å være en annen enn den han faktisk er, så er det da absolutt ham selv du blir kjent med og ikke en illusjon om ham...!

Min erfaring er at slik betatthet og en slik magefølelse er verdt å lytte til ;).

Anonymous poster hash: b0ede...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er lurt å dra på date irl ganske tidlig.

Masse skriftlig og tlf.kontakt uten å møtes i det virkelige liv, kan lett føre til at det bygges opp et bilde av vedkommende som ikke stemmer. Da kan fallhøyden bli stor når man først møtes.

Nå sier jeg ikke at dette kommer til å skje i ditt tilfelle, men mange har opplevd det, inkludert meg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er lurt å dra på date irl ganske tidlig.

Masse skriftlig og tlf.kontakt uten å møtes i det virkelige liv, kan lett føre til at det bygges opp et bilde av vedkommende som ikke stemmer. Da kan fallhøyden bli stor når man først møtes.

Nå sier jeg ikke at dette kommer til å skje i ditt tilfelle, men mange har opplevd det, inkludert meg selv.

Det er forskjell på å ha blitt noe kjent og ha en åpen innstilling før et møte, og det å ha blitt ordentlig betatt i forkant.

Med unntak av en, så har alle jeg kjenner som har opplevd å faktisk få skikkelige følelser i forkant kun ut fra å skrive sammen og snakke på telefonen, opplevd at det har vært like bra i virkeligheten.

Anonymous poster hash: b0ede...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på å ha blitt noe kjent og ha en åpen innstilling før et møte, og det å ha blitt ordentlig betatt i forkant.

Med unntak av en, så har alle jeg kjenner som har opplevd å faktisk få skikkelige følelser i forkant kun ut fra å skrive sammen og snakke på telefonen, opplevd at det har vært like bra i virkeligheten.

Anonymous poster hash: b0ede...f4c

Ok. Jeg er nok en av de som ikke kan bli skikkelig betatt av noen før jeg har møtt dem irl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok illusjonen om han. En kan få ett inntrykk gjennom chat og meldinger og et helt annet face to face. Anbefaler deg å treffe han før du blir enda mere betatt og finne ut om du liker han på riktig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel sett bilder av han?

Og dere som nettdater, hvordan forsikrer man seg om at bildene er ekte og uptodate...må man ta selfies med dagens avis eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...