Gå til innhold

Denne forbaskede forelskelsen! :P


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :-)

vet ikke helt hva jeg er ute etter med dette innlegget men mååå bare få luftet tankene mine litt!

jeg startet i ny jobb for ca 3 mnd siden. stortrives i jobben og har blitt tatt imot veldig bra.

På jobben min så er det en veldig kjekk gutt. vi jobber på to forskjellige avdelinger i bygget men hender stadig jeg møter på han. jeg kjenner han ikke, men vet navnet hans. Av en eller annen grunn så har jeg rett og slett blitt forelsket! uten å kjenne han og uten å ha snakket noe særlig med han. veldig vanskelig å beskrive det egentlig. er egentlig litt deprimerende også. han vet nok knapt hvem jeg er! har ingen forbindelser til han ( untatt at jeg ser han en gang i blant på jobb ), og jeg føler på ingen måte at jeg noen gang kommer til å komme i kontakt med han heller....

det høres sikkert ut som jeg er den ''fjortissen'' som skriver dette innlegget men det er jeg ikke. blir bare så frustrert over denne kroppen min noen ganger altså! er en blanding av å være glad og trist....

noen som har noen som helt forslag til hva jeg eventuelt kan gjøre for å komme i kontakt uten at det blir rart??

og sleng gjerne på din historie om du noen gang har vært ulykkelig forelsket og ikke vet hva du skal gjøre med det! :fnise::vetikke:



Anonymous poster hash: b72bb...433
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leo Nardo

Noen forslag i tilfeldig rekkefølge:

"Hei!" (stort smil)

"Er det en fin dag?"

"Hver gang jeg ser deg så smiler du" (min favoritt til smilende jenter)

"Hver gang jeg ser deg så ser du på meg"

"Hvor skal du?"

"Hva jobber du med?"

"Har du jobbet her lenge?"

"Hvor tok du utdanning?"

"Er du her fra?"

"Hvor er du fra?"

"Har du bodd her lenge?"

"Jeg heter anonym bruker forresten."

"Hyggelig å snakke med deg"

Eller spør om noe du egentlig vet kun for å komme i prat. Et eller annet.

Kort sagt: Bare snakk med han og så tar du det derfra.

Vedrørende mine ulykkelige forelskelser, så har jeg vel ikke visst hva jeg skal gjøre med de, derav ulykken! Men det er en stund siden sist nå.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...