Gå til innhold

Middagsdate hos ham - sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente i 20-årene som kom ut av et langt forhold for rundt et år siden. Har nå begynt å date en ny mann som jeg liker ganske godt. Vi har vært på flere dates og kost oss sammen. Han har invitert meg hjem til seg på middag ikveld, og det tror jeg skal bli koselig. Med god middag og vin hjemme hos ham kan jeg tenke meg at ting fort kan bli litt romantisk. Lurer bare litt på hva som er vanlig når det gjelder sex i denne situasjonen. Dette er den første mannen jeg har tenkt på å være intim med siden mitt tidligere forhold, og det er noe jeg er litt nervøs for. Jeg har jo ikke hatt sex på et år og har ikke lyst til å ta det for fort. Samtidig liker jeg han godt og er åpen for litt klining og evt. roting. Det jeg lurer på er: er det vanlig å rote, evt ta litt på hverandre osv på en kveld som denne uten å ha penetrasjonssex? Eller vil det på en måte bli forspill om vi gjør det, og da vil han forvente mer? Føler meg litt uerfaren og nervøs akkurat nå, hadde satt pris på innspill fra andre om hva som er normalt her.



Anonymous poster hash: efc94...ef3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del så er det slik:

Jeg ville ikke datet en jente som jeg ikke fant sexuelt attraktiv. Når det er sagt, så vil jeg altså veldig gjerne ha sex med hun jeg dater. Men, og dette er en selvfølge, jeg ville aldri hatt sex med en som ikke ville hatt sex med meg. Altså, i den situasjonen du er i her, så bestemmer du hvor langt du vil gå. Om han forventer sex eller ikke skal ikke du ta hensyn til. Om det blir rotings og han vil mer enn deg, så sier du det så enkelt som det er at du ikke er helt klar for det enda. Om han er en ok normal type så vil han akseptere dette med respekt og forståelse ;) Ikke noe å bekymre seg for...



Anonymous poster hash: 25f2d...433
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint å kline uten at det må føre til sex hvis du vil vente med det, men hold hendene på utsiden av buksen hans så det ikke blir noen misforståelse - og skikkelig klein stemning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt fullstendig mulig å bare "rote" en slik kveld men jeg drar aldri hjem til en mann hvis jeg ikke vil ha sex enda, rett og slett fordi det skaper forventninger. Sier du ja til å kline i tillegg er det i hvert fall en forventning. Og jeg vil ikke legge opp til noe som ikke kommer til å skje. Noen jenter er jo også viljesvake etter et par glass vin og ting kan gå lenger enn de planlegger.

Ettersom dere har hatt noen dates inviterer han hjem fordi han håper på noe mer.

Forrige fyr jeg datet sa jeg rett og slett til at jeg foretrakk en normal middag ute el.l. fremfor hjemme hos ham. Han forstod selvsagt tegningen og repekterte det.



Anonymous poster hash: 443f1...831
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta hensyn til deg selv, og ikke gå lengre enn du selv ønsker. Hva som er "normalt" er det vel ingen fasit på. Ta kvelden som den kommer, og kos deg med han, samtidig som du ikke går lendre enn du vil. Er du ikke klar for å ha sex med han enda, skal du heller ikke ha sex med han enda:) Du trenger ikke å gå lendre enn kyss og kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for flotte svar dere. Må bare si at han er en veldig snill og flott fyr, og jeg er overhodet ikke bekymret for at han evt vil presse meg til å gå lengre enn det jeg er komfortabel med. Føler selvfølgelig heller ikke at jeg 'må' gjøre noe fordi det er det alle gjør eller fordi mannen vil det. Lurer rett og slett på om det er normalt å rote litt uten at det fører til noe mer når man er på en slik hjemmedate, fordi dersom dette ikke er vanlig ville jeg bare unngått en mer intim situasjon ikveld slik at det ikke skapes noen forventninger. Men det virker som om dette er ganske vanlig, så da blir det vel litt klinings og tafsing ikveld uten at det går lengre enn det.



Anonymous poster hash: efc94...ef3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også av den oppfatning at du kan kose med ham uten at det skal føre til videre sex dersom du ikke vil. Men jeg tror nok at jeg hadde sagt til ham at jeg følte det slik, så han visste det.

Så hyggelig at han har invitert deg på middag hjem til seg. Det gjorde min mann også flere ganger før vi giftet oss. Synes det er flott med menn og kvinner som inviterer på middag og lager istand for den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos og tafs så mye du vil. Bare si ifra på forhånd at du ønsker å ta det rolig slik at sex i normal forstand ikke er noe som ligger på menyen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for flotte svar dere. Må bare si at han er en veldig snill og flott fyr, og jeg er overhodet ikke bekymret for at han evt vil presse meg til å gå lengre enn det jeg er komfortabel med. Føler selvfølgelig heller ikke at jeg 'må' gjøre noe fordi det er det alle gjør eller fordi mannen vil det. Lurer rett og slett på om det er normalt å rote litt uten at det fører til noe mer når man er på en slik hjemmedate, fordi dersom dette ikke er vanlig ville jeg bare unngått en mer intim situasjon ikveld slik at det ikke skapes noen forventninger. Men det virker som om dette er ganske vanlig, så da blir det vel litt klinings og tafsing ikveld uten at det går lengre enn det.

Anonymous poster hash: efc94...ef3

Det varierer vel fra miljo og alder, men etter min erfaring er det ikke spesielt vanlig å dra hjem til noen etter såpass mange dater, bare rote og så dra hjem igjen. Jeg sier ikke at det ikke er mulig, selvsagt, bare at det ikke er normen.

Det handler for så vidt ikke om å presse seg på, det burde han ikke uansett, men ettersom du her leter etter erfaringer og er bekymret for hva som er "normalt", samt ikke er spesielt erfaren, er jeg litt redd for at du gir etter hvis du synes noe er "i kortene", spesielt etter et par glass vin.

Anonymous poster hash: 443f1...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør si tidlig på kvelden "kunne du tenkt deg å følge meg hjem hvis det blir sent?" Da vet han at du ikke planlegger overnatting.

Klining og kos er hyggelig, men så fort plagg går av kan det bli ukomfortabelt å snu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, hva slags mannfolk er det dere dater? Hadde aldri falt meg inn å date en fyr som jeg var redd kom til å forgripe seg på meg hvis jeg ble med han hjem. Hvis ikke TS er redd for det, så skjønner jeg ikke problemet. Bli med han hjem, kos deg og dra når du vil. Vi lever i Norge, ikke i Afghanistan. Det er ikke sånn at det er mannen som bestemmer at NÅ SKAL DERE HA SEX. Du må kunne bli med en fyr du dater hjem uten at det skal være noe som helst forventninger om sex. Sex skal komme naturlig når begge er klar for det, ikke fordi du er på mannens terriorium og derfor må du ha sex med han for det er din plikt som kvinne.



Anonymous poster hash: baad8...b17
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, hva slags mannfolk er det dere dater? Hadde aldri falt meg inn å date en fyr som jeg var redd kom til å forgripe seg på meg hvis jeg ble med han hjem. Hvis ikke TS er redd for det, så skjønner jeg ikke problemet. Bli med han hjem, kos deg og dra når du vil. Vi lever i Norge, ikke i Afghanistan. Det er ikke sånn at det er mannen som bestemmer at NÅ SKAL DERE HA SEX. Du må kunne bli med en fyr du dater hjem uten at det skal være noe som helst forventninger om sex. Sex skal komme naturlig når begge er klar for det, ikke fordi du er på mannens terriorium og derfor må du ha sex med han for det er din plikt som kvinne.

Anonymous poster hash: baad8...b17

Jævla idiotisk svar.

Det handler ikke om at han skal forgripe seg på henne.

Det handler om hvordan gå frem på en mest mulig smidig og komfortabel måte for begge parter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hjemme hos ham mange ganger før det skjedde noe mer, falt meg ikke inn en gang at han skulle ha sånne forventninger den første gangen. Ta det i det tempoet dere ønsker.



Anonymous poster hash: 6052f...a31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han prøver seg på noe mer tar du bare hånden hans og leder den et annet sted. Har han normale sosiale antenner forstår han tegninga. Det går nok fint :)

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye på hva som " er normalt", siden normalt ofte er feil, i dette landet.

Du må rett å slett bruke hodet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...