Gå til innhold

De som er veldig pene kan fort enda med å se kjedelige ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal si\velge hvem jeg syns er vakrest, velger jeg aldri de som ser plettfrie og "perfekte" ut. Jeg syns det blir kjedelig i lengden og at utseendet ser uinteressant ut. Nå er kanskje ikke jeg den rette til å uttale meg noe om dette, ettersom jeg selv har et "perfekt" ansikt (ingen føflekker, fregner, rette og hvite tenner, osv, osv.), men jg syns selv at jeg ser kjedelig ut utseendemessig og ingenting ved ansiktet mitt som skiller seg ut nevneverdig.

Eksempel på en som ser veldig "perfekt" ut i ansiktet, men utseendet er dørgende kjedelig:

(kilde: www.justjared.com)

http://assets2.ignimgs.com/2010/08/28/nina-dobrev-pictures-20100827113551141-3298847_640w.jpg

http://heightnbra.com/wp-content/uploads/2014/01/Nina-Dobrev-Breast-Size.jpg

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Endret av Rainbow81
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En vakker kvinne er en vakker kvinne. Kanskje kjedelig og litt "glatt". Det er fint med enkelte særpreg i ansiktet for å skille seg litt ut, synes jeg. Som f.eks en skjønnhetsflekk, noen fregner, etc.

Anonymous poster hash: 74c4a...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke - vis meg et bilde av en kvinne som er vakker selv om hun har skjeve tenner, skjev nese eller ujevnheter i huden.



Anonymous poster hash: c14bc...f21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker kvinne er en vakker kvinne. Kanskje kjedelig og litt "glatt". Det er fint med enkelte særpreg i ansiktet for å skille seg litt ut, synes jeg. Som f.eks en skjønnhetsflekk, noen fregner, etc.

Anonymous poster hash: 74c4a...188

En vakker person er en vakker person, men jeg liker at folk har litt særpreg i ansiktet som gjør at de skiller seg ut.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke - vis meg et bilde av en kvinne som er vakker selv om hun har skjeve tenner, skjev nese eller ujevnheter i huden.

Anonymous poster hash: c14bc...f21

Ikke nødvendigvis en som har skjeve tenner, rar nese og masse kviser samtidig (en kan være vakker om en har rar nese og kviser også så klart) - men en pen kvinne (eller mann) som har særpreg som fregner, en føflekk, store fortenner, etc. ser straks penere og mer spennende ut.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke heller vise et bilde av en du synes er pen istedenfor en du synes har et kjedelig utseende? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke heller vise et bilde av en du synes er pen istedenfor en du synes har et kjedelig utseende? :)

Fordi jeg ikke kommer på noen kjendiser som jeg syns er spesielt vakre og spesielle, selv om det helt klart finnes det, men siden jeg ikke vet om så mange kjendiser, så blir det slik.
Men jeg har flere venninner som blir mye vakrere med særpregene sine, samme gjelder kvinner jeg ser i\på byen.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina er søt og ufarlig, ikke vakker.

Jeg syns hun er vakker, men har et veldig kjedelig og altfor glatt utseende.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske pen utseenemessig med store fyldige lepper og høye tydelige kinnbein, men jeg har en stor føflekk på siden av nesen og tro meg - den gjør meg styggere, ikke mer interessant og pen.



Anonymous poster hash: fa6ed...cf7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske pen utseenemessig med store fyldige lepper og høye tydelige kinnbein, men jeg har en stor føflekk på siden av nesen og tro meg - den gjør meg styggere, ikke mer interessant og pen.

Anonymous poster hash: fa6ed...cf7

Plasseringen av føflekken har nok en del å si, en føflekk mellom øyenbrynene er nok ikke så lekkert som en en føflekk på kinnet for eksempel. Og selv om du ikke syns det er fint, så vil nok flere syns det :-)

Anonymous poster hash: 826f3...28b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Iselin Steiro er et fint eksempel på noen som har et klassisk ansikt, men med særpreg som gjør at hun blir utrolig interessant og flott å se på. Pluss at hun er utrolig allsidig, ta håret bakover og hun ser klassisk ut, gjør håret stort og plutselig blir hun bombshell.

]http://iv1.lisimg.com/image/1122312/600full-iselin-steiro.jpg]

[img=http://planetems.cluster014.ovh.net/yangabin/modeles/iselinsteiro/pIselinSteiro25.JPG

http://www.fashionselected.com/wp-content/uploads/2013/05/Iselin-Steiro-by-Karim-Sadli-New-Lady-The-Gentlewoman-7-Spring-Summer-2013-9.jpg

Men hun jenta du la ut bilder av ser jo pen ut, for all del! Men er enig, hun blir fort kjedelig.

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det forresten på bildet over her? Aldri sett før.

Nina Dobrev, er med i tv-serien "The Vampire Diaries." Har ofte tenkt at hun er pen, men gud så kjedelig å se på! Vurderer om jeg skal få meg en crazy hårfrisyre og tatovere en føflekk på kinnet :danse:

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke Iselin Steiro er pen i det hele tatt



Anonymous poster hash: 41e15...621
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin Steiro er et fint eksempel på noen som har et klassisk ansikt, men med særpreg som gjør at hun blir utrolig interessant og flott å se på. Pluss at hun er utrolig allsidig, ta håret bakover og hun ser klassisk ut, gjør håret stort og plutselig blir hun bombshell.

Men hun jenta du la ut bilder av ser jo pen ut, for all del! Men er enig, hun blir fort kjedelig.

Å ha slike små særpreg er så fint! Som for eksempel små eller store tenner (store fortenner syns jeg er så fint) og tenner som stikker litt ut er også fint, syns jeg. Store og intense øyne er fint, samme er små og intense øyne. Har en venninne som er pen som har stort mellomrom mellom øynene og det gjør at hun ser mye mer spennende ut.
Nina Dobrev er et veldig godt eksemple, hun er pen, men altfor glatt og kjedelig å se på.

Anonymous poster hash: 826f3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke - vis meg et bilde av en kvinne som er vakker selv om hun har skjeve tenner, skjev nese eller ujevnheter i huden.

Anonymous poster hash: c14bc...f21

Megan Fox har jo faktisk ikke helt plettfri hud, men regnes likevel som verdens vakreste.

http://data3.whicdn.com/images/15423311/thumb.jpg

Anonymous poster hash: 84dc8...735

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate Moss, Miranda kerr, Gisele Bundchen, Cara Delevingne (syns ikke hun er veldig pen, men spennende å se på) er kjendiser som jeg kom på nå. De er vakre, men ikke helt symmetriske og glatte.



Anonymous poster hash: 826f3...28b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de i tråden til nå er vakre. Hvorfor? Fordi de trenger for mye sminke og hår produkter til å bli det.

Hun her er naturlig vakker! Minimalt med juks og fanterier.



Anonymous poster hash: 72d2d...804
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de i tråden til nå er vakre. Hvorfor? Fordi de trenger for mye sminke og hår produkter til å bli det.

Hun her er naturlig vakker! Minimalt med juks og fanterier.

Anonymous poster hash: 72d2d...804

det står at hun har et perfekt symmetrisk ansikt, jeg ser allikevel forskjell på størrelse på venstre og høyre øye

Anonymous poster hash: 41e15...621

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...