Gå til innhold

Hva kan man si etter det først kysset? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen tips, hva sa du/partneren? Evt andre forslag som gjør at det ikke bare blir klein stillehet :)



Anonymous poster hash: 69210...415
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sa vel egentlig bare "Fy faen" i munnen på hverandre... Husker ikke hva som ble sagt etter de andre første kyssene jeg har hatt, men det siste var litt... veldig... anderledes... enn alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ikke tenke ut på forhånd hva du skal si, det skal jo gå av seg selv. Naturlig. Planlegger du det blir det HVERTFALL kleint. Et smil er jo et bra utgangspunkt (om kysset var bra da naturligvis).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

"Smaken...av...leppene dine...er helt...fantastisk." (samtidig som jeg smaker på leppene mine)

"Du smaker salt. Hva har du spist?"

"Det der var ikke så verst egentlig."

"Rolig nå, din kåtmus."

Måtte tenke etter gjennom ulike situasjoner før jeg svarte på denne tråden. Visste ikke at folk planla sånt?

Ellers liker jeg ikke at du snakker om stillhet som om det var noe negativt.

Noen av de beste og mest elektriske opplevelsene jeg har hatt med kvinner har vært når vi har delt et øyeblikk eller en liten evighet i stillhet og bare sett på hverandre. Ofte etter et kyss og gjerne første kyss.

Som jeg sa til en jente en gang for mange år tilbake:

"Vi trenger ikke snakke. Jeg er komfortabel med stillhet."

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vi sa vel egentlig bare "Fy faen" i munnen på hverandre... Husker ikke hva som ble sagt etter de andre første kyssene jeg har hatt, men det siste var litt... veldig... anderledes... enn alle andre.

Var det så ufyselig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg og samboer bare smilte litt da vi kysset første gang. Også fortsatte vi vel bare med å kysse mer, se film og snakke videre :icon_lol:

Tror ikke du skal planlegge noe i si, det kan ofte bli litt rart. Gjør det du føler for der og da :)



Anonymous poster hash: 947ec...a1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi sa noe etter vårt første kyss. Vi smilte vel, og fortsatte å kysse enda mer.



Anonymous poster hash: 186ef...2c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det så ufyselig?

Nei, absolutt ikke :fnise: Det var helt rått... En følelse som ikke kan beskrives. Ingen av oss har opplevd noe sånt med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å si noe. Bare smil hvis det var ok. Anonymous poster hash: e2151...070

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble helt svimmel etter et første kyss med en fyr. Var så fortumlet at jeg bare sa "huuhh!". Er vel ikke noe man planlegger før det skjer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt svimmel etter et første kyss med en fyr. Var så fortumlet at jeg bare sa "huuhh!". Er vel ikke noe man planlegger før det skjer :)

Håper han ikke hørte det som, "heh"... :fnise:

Anonymous poster hash: 4719a...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han ikke hørte det som, "heh"... :fnise:

Anonymous poster hash: 4719a...f52

Hahah! De røde kinnene mine avslørte nok meningen bare huuh´et mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest metallita

Haha. Ihvertfall ikke "Det var jo godt, men rart"... :P

Noe jeg greide å plumpe ut med da jeg hadde kysset dama jeg var forelska i.

Jeg angrer. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...