Gå til innhold

Fylleringing


Zinesa

Anbefalte innlegg

Nå har jeg mildt sagt driti meg skikkelig ut.

Ble mer beruset enn planlagt i går, og sitter igjen med den verste fylleangsten. Det hele startet med at jeg kontaktet eksen, og spurte om han ville ha besøk. Dette sa han ja til, og sa han skulle kontakte meg når jeg kunne komme over.

Og der i fra er alt ganske svart. Våknet å så at jeg hadde ringt han utallige ganger, hvor samtalene varte ganske lenge helt til han sluttet å svare. Hadde også sendt en del meldinger, hvor innholdet nesten ikke ga mening. Den siste meldingen han sendte stod det "du er gal". Har derfor en anelse om at jeg har sagt en del ting jeg virkelig ikke burde sagt, og jeg er så utrolig flau!

Vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. Har vondt i hele kroppen, og tørr nesten ikke gå ut døra. Er så flau over ting jeg kan ha sagt, og er veldig bekymret for at han kan ha sagt dette videre til kompiser. Er det noen her som har gjennomgått noe lignende? Hadde vært fint med noen støttende ord, og vite at jeg ikke er alene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe87

Uff, dette er en av grunnene til at jeg ikke rører alkohol enda, har kjærlighetssorg for eksen og livredd for hva jeg kan gjøre med noe innabords. Du er nok ikke alene om å ha begått denne tabben, men ta det som en lærepenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du er ikke alene om å ha gjort dette.

Mange har gjort det! Det får være trøsten fra meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol er forferdelig når man drikker store mengder. Jeg har gjort noe lignende en gang, og den "daten" trodde da jeg var en gæren jente :P

Nå passer jeg på hvor mye jeg drikker, og det burde du også. Ta et glass vann mellom hver drink hvertfall, og erkjenn hva du har gjort. Sånn er livet og du kan ikke ta det tilbake. Send han en unnskyld-melding og si at du skal passe på å holde deg unna. (eller noe lignende) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fylleringt en gang av han som var forelska i meg (jeg hadde ikke følelser for ham). Han ville nok skammet seg kjempemasse om han fikk vite hva han hadde sagt, men jeg synes bare det var gøy. Det er ikke så ille som du tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dere venner før dette skjedde? Virker sånn, i og med at han sa han ville ha besøk. Synes du skal ringe han, jeg. Unnskyld deg og si at du er flau og angrer på det som skjedde.

Du er ikke den eneste som har ringt i fylla! Han vil sikkert forstå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send han en melding at du beklager for hva enn du sa i går, men at du ikke husker noe.

Jeg har gjort det der og! Flaut der og da, men det går over.



Anonymous poster hash: 65ce5...d50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, kjenne meg alt for godt igjen..

Jeg bomba min siste flørt med sms meldinger i natt.

Hans feil siden han gidder å svare meg kl 4 på natten... Anyway så har jeg ikke tort å lese sms eg har skrevet i natt, for flau!!

Huske vi hadde en avtale å møtes i dag, eller kansje det hva ein drøm haha

Har ikke hørt fra han i dag, like så greit siden jeg ikke våknet før kl 8 i kveld :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dere venner før dette skjedde? Virker sånn, i og med at han sa han ville ha besøk. Synes du skal ringe han, jeg. Unnskyld deg og si at du er flau og angrer på det som skjedde.

Du er ikke den eneste som har ringt i fylla! Han vil sikkert forstå :)

Ja, vi var venner før dette skjedde! Nå er jeg usikker, sendte melding og sa unnskyld men fikk ikke svar! Uff av meg, skammer meg skikkelig og kjenner det skal bli lenge til jeg rører alkohol igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var venner før dette skjedde! Nå er jeg usikker, sendte melding og sa unnskyld men fikk ikke svar! Uff av meg, skammer meg skikkelig og kjenner det skal bli lenge til jeg rører alkohol igjen

Da er det bare å vente. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene, nei. Kjenner den følelsen så godt. Gjort nesten det samme selv. Sendte sms dagen etterpå og unnskyldte for alt maset, og det gikk fint. Snakker fortsatt sammen :) Men tør ikke å drikke så mye lenger, i tilfelle det skjer igjen..Ellers var det en gutt jeg holdt på med en stund som ofte ringte til meg da han var på byen, og han var ofte så full at han ikke huska hva han hadde sagt dagen etter. Han ble veldig flau hver gang. Jeg synes det bare var morsomt og søtt, og tok ikke det han sa så seriøst. Så det er ikke noe jeg tenker noe særlig på, det meste har gått i glemmeboka. Det er veldig flaut der og da, men det går over :)



Anonymous poster hash: de08d...cf7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles alltid myyye verre enn det det egentlig er.

For å fortelle noe verre, en jeg jobbet med fortalte meg for mange år siden om en gang han hadde fått ny jobb. En jobb han hadde hatt skikkelig lyst på, og var kjempeglad for å ha fått stillingen.

Noen uker før han var ferdig med oppsigelsestiden i daværende jobb, (og før han skulle begynne i den nye), ble han bedt med på firmafest hos sin kommende arbeidsgiver.

Ung, sosial, singel og festglad som han var, tenkte han at dette var jo en fin måte å kickstarte drømmejobben, og å bli kjent med nye kollegaer.

Det hele endte med at han trakk seg fra stillingen før han hadde begynt, for dagen etter festen våknet han i seng med sin kommende, betydelig eldre, kvinnelige sjef..!



Anonymous poster hash: defff...c47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...