Gå til innhold

Gruer meg til å være ensom i påsken. Flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som har prøvd lenge å finne noen, men som ikke lykkes som derfor har slått seg til ro med å være alene? Jeg har prøvd i 3 år snart, siden exen min stakk med en annen dame har jeg skaffet meg profil på nett-dating, samt tatt mye initiativ men dessverre så blir jeg bare sex for menn, og intet mer. Jeg forstår at det ikke er bare menn sin skyld at jeg havner i kategorien "sex", eller "partyløva" , da jeg i det siste har begynt å jobbe med meg selv for å snu denne vanen med at jeg bare har sex med menn jeg faktisk liker, for å så såre meg selv etterpå. Jeg tenker selvsagt at jeg kanskje ikke prater nok med de angående min følelser for de, eller at jeg utstråler at jeg ikke er på jakt etter kjæreste osv. Jeg har derfor det siste året blitt mer vant til å være alene enn i relasjoner med andre, og jeg merker at jeg begynner å trekke meg mer bort fra festligheter og annet sosialt som jeg blir invitert på fordi jeg har fått angst opp i det hele.

Jeg syntes det var veldig gøy å være singel den første stunden da jeg begynte å dra på byen igjen, samt fikk en del bekreftelse men nå er alt jeg ønsker meg en kjæreste som elsker meg for den jeg er samt kan gi mer trygghet. Jeg har også sluttet å ta noe kontakt med venner, da jeg etter flere forsøk føler at jeg ofte mislykkes. Ikke fordi de ikke vil være med meg, men fordi de han kjæreste eller andre planer noe som absolutt er forståelig.

Nå har jeg planer om å ta påsken veldig med ro, samt kanskje gå noen turer men hunden og ellers ta vare på meg selv. Er invitert på en privatfest på et utested i kveld, men dessverre så har jeg ikke så lyst fordi jeg har ingen å dra til festen med.. Ja, jeg høres barnslig ut men hun som har invitert meg er veldig opptatt av at flest kommer, men hun er ikke så flink til å "ta seg av venner" når de kommer, så jeg gidder ikke å sitte alene i en krok med en pils bare fordi jeg skal komme på festen hennes.

Pleier som regel ikke å synes synd på meg selv, og det er egentlig ikke det jeg gjør heller. Er vel mer det at jeg føler meg litt taper når jeg får følelsen av ensomhet. Flere som kjenner seg igjen? Noen som kan komme med noen råd? Ps. (Kvinne, 24)



Anonymous poster hash: 84eb0...ac6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hug: Jeg har hatt det akkurat som deg, men det løste seg til slutt, selv om det tok nesten ti år. Nå har jeg verdens beste samboer og en lite knøtt i magen. Kos deg i påsken med det du vil! Kos deg med hunden din, du er heldig som har den. Hvordan jeg skulle klart de årene uten min prinsesse vet jeg ikke. Så ville jeg fokuserte på å være sosial uten nødvendigvis lete etter en kjæreste hele tiden, han dukker opp før eller senere. Du er fortsatt ung. :hug:



Anonymous poster hash: 8d5df...1ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Jeg har hatt det akkurat som deg, men det løste seg til slutt, selv om det tok nesten ti år. Nå har jeg verdens beste samboer og en lite knøtt i magen. Kos deg i påsken med det du vil! Kos deg med hunden din, du er heldig som har den. Hvordan jeg skulle klart de årene uten min prinsesse vet jeg ikke. Så ville jeg fokuserte på å være sosial uten nødvendigvis lete etter en kjæreste hele tiden, han dukker opp før eller senere. Du er fortsatt ung. :hug:

Anonymous poster hash: 8d5df...1ef

Hei, så bra det finnes flere der ute som føler seg ensom. Bare synd at ensomhet er tabu... Føler faktisk at det er mange flere enn hva man tror som faktisk sitter der og føler det samme som meg, men det er lite prat om det.

Ja, jeg er heldig som har hund selv om den ikke er bare min. Jeg skal nok gjøre det beste ut av det, samt ta vare på meg selv i disse tider. Så flott du fant en mann som er bra for deg, samt gratulerer med baby:)

Jeg gleder meg til den dagen jeg finner noen som er ekte. Er veldig lei av menn som spiller, samt bare skal ha sex med meg for å så skryte til kompisene sine etterpå.. Alt jeg leter etter er noen som aksepterer meg for den jeg er, samt vil være med meg. Huff, er så lei av menn at jeg nesten spyr..

Anonymous poster hash: 84eb0...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer til å sitte alene i leiligheten i påsken uten familie, kjæreste og venner.

Er en en som student..



Anonymous poster hash: 28180...73b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer til å sitte alene i leiligheten i påsken uten familie, kjæreste og venner.

Er en en som student..

Anonymous poster hash: 28180...73b

Ts her.

Huff, jeg vet hvordan det føles ut. Jeg har familie men jeg har lært at de ikke er noe hyggelig å være med i høytider da alt handler om krangling samt alkoholmisbruk så jeg har derfor ingen valg. Skulle ønske vi kunne laget en gruppe så kunne vi alle på KG som føler seg ensomme møttes og pratet med hverandre.

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: 84eb0...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se filmer, trene, sove lenge, lese gode bøker, lage noen nye spennende retter. Jobbe når du kan.



Anonymous poster hash: 187ca...db3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det! Jeg har også vært der, og det er ikke kult i det hele tatt.

Mitt råd til deg er å finne på noe gøy, der det ikke er noe press om å "finne noen". Har du venner du kan be med på noe? Jeg er fortsatt singel, men jeg skal kose meg i påsken, jeg har flere "småplaner" med noen av mine venner. Min erfaring er at det verste du kan gjøre er å sitte hjemme og tenke på alt du mangler eller savner. Som regel gjør det vondt verre.

Uansett: kos deg med hunden, og ta vare på deg selv, uansett hvilken metode du velger. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg. Singel og ensom, og alle vennene mine har en kjæreste de skal finne på noe med. I tillegg begynner jeg å bli en katastrofe på sjekking så jeg ser ingen lys i tunellen med det første.

Men, jeg gidder ikke å sitte hjemme å furte. På mandag drar jeg alene til Kambodsja. Der kan jeg kose meg på stranda, stå på wakeboard, oppleve eksotisk natur og en fabelaktig lokalbefolkning. Det er også en del backpackere fra 20-35 som kommer dit, så muligheten for sosialisering er absolutt tilstede

Min anbefaling til deg er å finne en eller annen aktivitet do kan holde på med i påsken. Hvis du like brett/ski så dra til et alpinanlegg å lek deg. Det er mye morsommere å holde på med noe enn å bare stirre i veggen. Og mange mennesker blir ekstra kontaksøkenede når de er i feriemodus så det er fort gjort å finne noen du kan småprate litt med

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er alene ellers skjønner jeg ikke hvorfor det skulle bli annerledes i påsken? Er også alene men tenker ikke noe spesielt over det. Kjærligheten får komme når (hvis) den kommer.

Men det blir jo forferdelig trist om man skal kaste bort tiden imellom på å være lei seg! Verden er stor og det er masse å finne på! Siden hunden ikke bare er din har du kanskje mulighet til å reise litt TS? ellers finnes det som regel masse aktiviteter man kan melde seg på rundt om kring. Mange av de gratis. Ha en fin påske! Det skal jeg ( og kattene hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad for at det bare er en uke. Jeg er ensom hele året og har vært det i mange år.

Hilsen en med alvorlig, kronisk sykdom

Anonymous poster hash: 31710...a44

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært singel lenge. Har ikke gitt opp håpet, men jeg forventer heller ikke at han skal dukke opp i aller nærmeste fremtid. Jeg har da også gått lenge uten sex, fordi det ikke har interessert meg å skulle ha sex med tilfeldige menn. Men så for noen måneder siden skjedde det at jeg hadde sex med en jeg møtte, fordi han fikk meg til å føle meg vel osv. Og jeg likte det. Han bor ikke her, men jeg får muligheten til å treffe han igjen i påsken. Vi skal treffes for å ha sex, og jeg gleder meg. Så det er merkelig hva som kan få en til å føle seg bedre. Og når våren kommer så skal jeg finne meg en kjæreste. ;) For meg hjelper det å ikke ta singelstatusen så høytidelig. For da føles det ikke tragisk. Og da blir man på en måte ikke "fanget" av den, uten sjanse til å komme seg ut av den.



Anonymous poster hash: 0fd0f...017
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...skal være singel i alle fall...

Hun jeg liker flyttet vekk herfra og er sammen med en notorisk utro psykopat og voldsforbryter...

Jeg opplevde det som at hun likte meg og og misstenkte sterkt at hun var i et dårlig forhold med noe slikt. Var liksom tilbakeholden på grunn av det...senere fant jeg ut at det var tilfelle da jeg forhørte meg...

Er nedtrykt...har ingen måte å kontakte henne på heller :(

Anonymous poster hash: 7c6a4...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...skal være singel i alle fall...

Hun jeg liker flyttet vekk herfra og er sammen med en notorisk utro psykopat og voldsforbryter...

Jeg opplevde det som at hun likte meg og og misstenkte sterkt at hun var i et dårlig forhold med noe slikt. Var liksom tilbakeholden på grunn av det...senere fant jeg ut at det var tilfelle da jeg forhørte meg...

Er nedtrykt...har ingen måte å kontakte henne på heller :(

Anonymous poster hash: 7c6a4...c91

Har hun valgt å være sammen med en voldtektsforbryter så er hun dum og svak. Finn deg heller en dame med karakter.

Anonymous poster hash: 0fd0f...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun valgt å være sammen med en voldtektsforbryter så er hun dum og svak. Finn deg heller en dame med karakter. Anonymous poster hash: 0fd0f...017

Er vel en god grunn til at jeg fanget opp disse tingene...hun virket redd og fortvilet. Traff henne via jobben hennes en periode.

Anonymous poster hash: 7c6a4...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mja, jeg reiser til utlandet alene. Fant ut at det er like greit siden alle uansett har planer i påska.



Anonymous poster hash: 28dce...c41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad for at det bare er en uke. Jeg er ensom hele året og har vært det i mange år.

Hilsen en med alvorlig, kronisk sykdom

Anonymous poster hash: 31710...a44

Stakkars stakkars deg. Har du ingen rundt deg i det hele tatt?

Anonymous poster hash: d504a...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Fikk ikke mulighet til å svare i går, men nå er jeg tilbake. Det er godt å høre at det er flere som skal være alene i påsken, så da vet vi ihvertfall at det finnes flere:) Jeg har nå kjøpt meg noen fine påske-lys samt kjøpt meg god mat til kvelds. Ellers har jeg planer om å male i påsken, gå meg noen turer, samt henge en del på Kg. Jeg har snakket med en gammel flamme som kanskje skal besøke meg i påsken, men etter flere gjentatte brutte avtaler har jeg sluttet å glede meg samt lage planer fordi jeg er redd for å bli avvist eller såret. Ja, jeg vet jeg høres teit ut men jeg synes det er bedre å godta alene-tid i påsken enn å begynne å glede seg over noe som mest sannsynlig ikke kommer til å skje.

Når det er sagt har jeg sittet å tenkt mye på han jeg henger litt med, men som er på påskeferie nå. Jeg har tenkt lenge på han, samt fantasert om han så jeg sendte han en hyggelig melding i går og ønsket han en fin helg, og jeg fikk et hyggelig svar tilbake. Dette gledet meg stort, så jeg blir veldig glad for småting fortiden noe som er veldig fint. Så har funnet ut at ensomhet er også positivt til en viss grad fordi jeg kommer skikkelig til meg selv da, samt er takknemlig for det jeg rundt meg osv.



Anonymous poster hash: 84eb0...ac6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...