Gå til innhold

Date med boblende snørr i nesen under middag sammen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hehehe , jeg ville ikke dømme han av den grunn. Men var vanvittig kvalmende hehehehehehe

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan man si sånt på en høflig måte? Bare lurer :)



Anonymous poster hash: 34c74...526
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

opplevelsen føltes som en ren komediefilm!. Hehehe... Mr Bean på date hahaha. Jaja... Synes selv at det var da rart at han ikke merket den......eller var han lite nøyen?

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Jeg tok kanskje litt vel mye i da jeg karakteriserte snørr som romantisk, men snørr er ihvertfall naturlig, og derfor syns jeg ikke dette var noe å reagere på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man si sånt på en høflig måte? Bare lurer :)Anonymous poster hash: 34c74...526

unnskyld du har en snotteklatt som popler ut nesa di.... Kan du ta den vekk, takk! Bare et tips! Nei jeg hadde ikke klart å si det hehehehe. Glemmer aldri hvor forfjamset jeg følte meg under den middagen:D

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld du har en snotteklatt som popler ut nesa di.... Kan du ta den vekk, takk! Bare et tips! Nei jeg hadde ikke klart å si det hehehehe. Glemmer aldri hvor forfjamset jeg følte meg under den middagen:D

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

hahahaha håper jeg aldri opplever noe sånt :fnise:

Anonymous poster hash: 34c74...526

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahaha håper jeg aldri opplever noe sånt :fnise:

Anonymous poster hash: 34c74...526

trådstarter: :fnise:

nei ikke lett å si ifra om slike ting heller .. lettere å holde "kjeft" ;):fnise:

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, da. Dette spiller vel ingen rolle om han ellers er en ok fyr.

Ts: Om 40 år sitter dere gamle sammen og ler av dette :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... regner med det ikke ble nå nattakyss på fyren? ;)

Herregud, da. Dette spiller vel ingen rolle om han ellers er en ok fyr.

Ts: Om 40 år sitter dere gamle sammen og ler av dette :)

han er hyggelig å være med. Føler meg vel i hans selskap, men tiltrekningsmessig er han ikke drømmemannen, men jeg tror at det er ganske vanskelig å finne en drømmemann tiltrekningsmessig for meg, så jeg dater han for å finne ut om han indre osv. Ja det var jo egentlig bare komisk, men ekkelt hehehehe. Men sånn er det vel for alle som lever i forhold...en ser mye en ikke ønsker å se hehehe

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er hyggelig å være med. Føler meg vel i hans selskap, men tiltrekningsmessig er han ikke drømmemannen, men jeg tror at det er ganske vanskelig å finne en drømmemann tiltrekningsmessig for meg, så jeg dater han for å finne ut om han indre osv. Ja det var jo egentlig bare komisk, men ekkelt hehehehe. Men sånn er det vel for alle som lever i forhold...en ser mye en ikke ønsker å se hehehe Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Ja, en ser en del en ikke ønsker å se når man lever i et forhold, det kan jeg skrive under på :) Går begge veier, da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en ser en del en ikke ønsker å se når man lever i et forhold, det kan jeg skrive under på :) Går begge veier, da!

trådstarter: helt enig. Det er det man gjør. Foreks så har jeg hatt to forhold bak meg. Jeg var samboer med han ene, og han andre bodde jeg veldig mye sammen med også. Og ..... begge to..... opplevde jeg å få med meg mye jeg ikke ønsket å se eller lukte.....Samme gjorde jo sikkert de av meg og hehe...

Foreks... så kjente jeg at de hadde drittet.... æsj...Jeg så de snørre og tørke snørr..... Jeg så eksen spytte på slim.... Masse ekkelt... Og slik er det i et forhold... Selv om jeg så dette snørret på en date så må jeg jo bare tenke at dette er jo helt normalt og glemme den episoden... hehehe... Blir jeg gammel med han skal jeg heller si det senere og le av det :D

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha

hehehehe

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Altså. Jeg ville ikke ha avbrutt forholdet med noen over noe sånt. Det hadde for meg vært latterlig. Men, jeg hadde hatt problemer med å komme meg gjennom middagen.

Jeg synes snørr er noe av det ekleste som finnes. Unger som nyser ut snørr, snørr i nesa på folk. Ja, jeg brekker meg bare av å tenke på det. Det har alltid bare vært ekkelt for meg.

Så hvis jeg hadde sittet ovenfor en fyr som dette hadde jeg måttet følge med på nesa hans hele middagen. Jeg hadde vært skikkelig kvalm mens jeg gjorde det, fordi det er ekkelt å se på, men jeg hadde også følt at jeg måtte "følge med" for å forsikre meg om at det ikke blir blåst ut og ender et sted på bordet eller i maten eller .. nei, huff. Snørr-fobi. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er usexy med snørr.

Men det er minst like usexy å ha en så barnslig holdning til dette, skal man bedømme enkelte innlegg her. Alderen deres? 13?

Anonymous poster hash: 6e39d...4b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså. Jeg ville ikke ha avbrutt forholdet med noen over noe sånt. Det hadde for meg vært latterlig. Men, jeg hadde hatt problemer med å komme meg gjennom middagen.

Jeg synes snørr er noe av det ekleste som finnes. Unger som nyser ut snørr, snørr i nesa på folk. Ja, jeg brekker meg bare av å tenke på det. Det har alltid bare vært ekkelt for meg.

Så hvis jeg hadde sittet ovenfor en fyr som dette hadde jeg måttet følge med på nesa hans hele middagen. Jeg hadde vært skikkelig kvalm mens jeg gjorde det, fordi det er ekkelt å se på, men jeg hadde også følt at jeg måtte "følge med" for å forsikre meg om at det ikke blir blåst ut og ender et sted på bordet eller i maten eller .. nei, huff. Snørr-fobi. :P

hehehehe, det var det jeg gjorde.... Satt å fulgte med, så meg rundt og håpet også at de som jobbet der eller andre registrerte det haha

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om noen andre rundt der så det haha , da hadde jeg blitt flau hehe

Anonymous poster hash: 604c1...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Haha for en tråd! Æsj, ble utrolig kvalm å lese det her.

Å buhu

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...