Gå til innhold

Alle som vil ha kjæreste i 2014 - SE HER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh så utrolig hyggelig å høre!! Ja jeg anbefaler Tinder til de som vil finne seg kjæreste jeg!

Min date er avlyst. Magefølelsen har vært litt murrende og siden jeg har lært å følge den så tok jeg opp en del ting. illusjonene sprakk og snipp snapp snute så var det eventyret ute.

Next.... hehe

Jepp! Hadde mine tvil i starten, hadde et par uheldige opplevelser der. Men nå er magefølelsen på topp, så forhåpentligvis har jeg kysset nok frosker :)

Next ja - bedre lykke neste gang.. :)

Anonymous poster hash: 0dc02...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på tur-date idag. Min første date, ever. Vedder 100kr på pinlig stillhet og null kjemi. Anonymous poster hash: 217f9...f09

Det ble ikke så ille, hyggelig fyr. Sikkert mannen i mitt liv, men det er så kjeeeeedeeeeelig med hyggelig....

Anonymous poster hash: 217f9...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke så ille, hyggelig fyr. Sikkert mannen i mitt liv, men det er så kjeeeeedeeeeelig med hyggelig....

Anonymous poster hash: 217f9...f09

Hvordan i alle dager kan du tenke at han er mannen i ditt liv hvis du synes han er kjedelig? Mannen i ditt liv skal være en du synes er spennende og engasjerende og motiverende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil så gjerne få meg kjæreste dette året!

Startet med å få meg profil på sukker. Får se om det funker:)

Anonymous poster hash: 22427...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker synes jeg funker ganske bra. Er en del menn og henvendelser der inne. Jeg filtrerer ut, har foreløpig ikke noen spesielle i kikkerten. Hver gang jeg tror jeg har det viser det seg at det blir kjedelig når jeg tar skrittet videre til telefonen. Men men.. vi får nå se :) Han finnes sikkert et sted der ute :D



Anonymous poster hash: 751cd...212
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende AB over her.. skal dere treffes igjen??

Jeg har middagsdate på Lørdag... gle-gruer meg.. har ikke vært på date siden... eh.. mai 2013.. og jeg har blitt litt betatt av han bare ved å skrive med han og jeg liker det ikke når det skjer.. tror jeg er utsultet på kjærlighet og da stoler jeg ikke på meg selv.. *sukk*

Hei:)

Jeg tror ikke det blir til at vi møtes igjen. Nå har det skjedd saker og ting siden forrige uke. 2 dager etter at jeg møtte han, tok en annen fyr kontakt, en jeg har vært intressert i over 1 1/2 år, en jeg kjenner utenom nettet. Vi skal på date på onsdag!! :)

Anonymous poster hash: 5be14...1ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på date i helgen, og det gikk ganske bra. Har hatt litt kontakt etterpå, men kanskje ikke helt overbevist. Trenger mer tid tenker jeg på å bli sikker:)

Hvor lang tid trenger dere på å finne ut om dere er interessert dersom samtale og alt går helt supert?

Anonymous poster hash: 1bbff...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på date i helgen, og det gikk ganske bra. Har hatt litt kontakt etterpå, men kanskje ikke helt overbevist. Trenger mer tid tenker jeg på å bli sikker:)

Hvor lang tid trenger dere på å finne ut om dere er interessert dersom samtale og alt går helt supert?

Anonymous poster hash: 1bbff...16f

Jeg tror at man ofte må prøve flere ganger enn en for å kjenne noe som helst. Gi det litt tid:) Sjeldent

at man får følelser så fort!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 5be14...1ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) får se hva 2014 bringer her og :)

Endret av OppNedPåAlt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en nattlig samtale med en veldig trivelig kar nå. Skrevet litt på nettet de siste dagene, kommunikasjonen flyter godt. Tok skrittet ut med telefonen nå. Kjempekoselig det og - han virker veldig god :)

Håper det fortsetter sånn *drømme*



Anonymous poster hash: 751cd...212
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kjæreste, men følger gjerne med på denne tråden uansett. Utrolig koselig å lese godhistorier :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

So far, not so good for min del. Har ikke kommet dit at jeg har vært på date engang, fordi jeg "avslører" ting ved dem før jeg kommer så langt. Nettdating er definitivt vanskelig å finne noen normale menn via.. (mener nå jeg iallefall) De fleste ser ut til å prøve å fremstå som bedre enn de er. De er ekstremt lykkelige og fornøyd med livet.

Sannheten er at de enten har skapt disse følelsene fordi de tror det er tiltrekkende mens de ikke egentlig har det så bra, eller de virkelig mener de har det så bra, men de har også urealistiske forventinger til hva en partner skal inneha av kvaliteter.

Noen av de tilegner meg (og garantert andre) egenskaper vi ikke har og synes vi er såååå fantastiske fra dag en, mens andre stiller så mange kritiske spørsmål at man ganske raskt blir slettet fra listen over potensielle partnere.

Så har du de som ikke har det bra og som innrømmer dette (veldig flott!) men som ikke har tenkt til å gjøre noe for å få det bra heller.

Når en mann sier til meg at han liker å gå ut på fine restauranter og reise til storbyer og spennende feriemål og det viser seg at han egentlig trives best på steak house eller Egon og reiser 3 ganger i året til grand canaria, så blir jeg oppgitt! Ikke fordi han liker egon eller grand canaria, for det gjør jeg også, men fordi han prøver å være en annen enn han er fordi han tror det vil imponere meg!

Hva skjedde med å være seg selv, ærlig og ekte????

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha kjæreste!!!! :bond: plassen jeg bor på så er det ikke vanlig å date, pluss at jeg har altfor høye forventninger til gutter etter at jeg ble såret for over et år siden, å enda ikke kommet helt over det. Skal aldri bli såret slik igjen... da forblir jeg heller singel. Med tankegangen min forblir jeg nok singel resten av livet uansett. Er vel bare å begynne å samle katter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha kjæreste!!!! :bond: plassen jeg bor på så er det ikke vanlig å date, pluss at jeg har altfor høye forventninger til gutter etter at jeg ble såret for over et år siden, å enda ikke kommet helt over det. Skal aldri bli såret slik igjen... da forblir jeg heller singel. Med tankegangen min forblir jeg nok singel resten av livet uansett. Er vel bare å begynne å samle katter...

Hahaha, jeg har to kattepuser og en hund :) Crazy petwoman uten mann :)

Men jeg satser på snarlig endring, er på sukker og snakker med koselige menn. PLEASE la det strømme sommerfugler i magen snart!

Anonymous poster hash: 751cd...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mann i 20årene og har aldri hatt noen kjæreste eller hvert på date før, men kan ikke helt se for meg at det endre seg heller, da jeg ikke har peiling på hvor jeg skal kontakte eller finne noen.

Har prøvd datingsider, men jeg har åpenbart ikke utseende med meg til det.

Tror jeg må klare meg selv :fnise:



Anonymous poster hash: 99a0a...16f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha, jeg har to kattepuser og en hund :) Crazy petwoman uten mann :)

Men jeg satser på snarlig endring, er på sukker og snakker med koselige menn. PLEASE la det strømme sommerfugler i magen snart!

Anonymous poster hash: 751cd...212

Har meldt meg inn på sukker jeg også, men der var det guffent. 2stk som har skrevet til meg, å der stoppet det opp allerede på utseende deres. Er ikke håp altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle dere at jeg virkelig tror jeg har funnet en bra fyr nå altså! Har ikke truffet han i virkeligheten enda, men etter at vi begynte å skrive med hverandre på Torsdag så har det bare tatt litt av. Har har jobbet mye med hva som ikke har fungert i sine tidligere forhold og virker veldig bevisst på hva han er ute etter. Han er smart, har lik humor som meg, har vært utrolig ambisiøs og er klar for å "slå seg til ro", sporty, kjekk, og virker balansert psykisk!

Det dumme med nettdating er at man ikke får sett den virkelige kjemien først, så selv om alt virker bra på papiret så raser det når man treffes. Men jeg håper og krysser fingrene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi arrangerer en KG-speed-date? De som bor i Oslo arrangerer en der osv.



Anonymous poster hash: 8328d...32a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...