Gå til innhold

Alle som vil ha kjæreste i 2014 - SE HER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat

Eh. Ja selvfølgelig! Han har dame, dermed har han for det første ingenting å gjøre på date med meg hvor vi går tur, holder hender og koser. Aldri noe seksuelt heldigvis for meg. Jeg vet ikke med deg, mem jeg liker mennene "mine" single, som i ikke har dame mens du dater meg. :nei:

:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nikee

Stakkars dama hans. Syntes dette skjer veldig ofte, hører ofte om lignenede situasjoner.. :/

Anonymous poster hash: b2c1e...52c

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor disse ikke holder seg til damen, og i og med at de kun har vært sammen i 3 mnd så burde jo de være nyforelsket. Mens i stedet har han drevet og truffet meg, kommet over, kost og lignende. Kjenner jeg er litt irritert over å ha kastet bort tiden min på en slik en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Ja selvfølgelig! Han har dame, dermed har han for det første ingenting å gjøre på date med meg hvor vi går tur, holder hender og koser. Aldri noe seksuelt heldigvis for meg. Jeg vet ikke med deg, mem jeg liker mennene "mine" single, som i ikke har dame mens du dater meg. :nei:

Samme her!

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor disse ikke holder seg til damen, og i og med at de kun har vært sammen i 3 mnd så burde jo de være nyforelsket. Mens i stedet har han drevet og truffet meg, kommet over, kost og lignende. Kjenner jeg er litt irritert over å ha kastet bort tiden min på en slik en.

Dette er en som tydelig tror han kan få i pose og sekk. Slike drittsekker finnes dessverre blant begge kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har blitt så sykt avstandsforelska nå i det siste.. Jeg er 20 og møtte en fyr på fest for noen uker siden, rakk ikke å snakke så mye med han, men han var sykt kjekk! Er sjelden jeg legger merke til sånt med en gang, og det var også flere andre ting jeg la merke til med han. På nachet kyssa han meg på tull foran alle, for da jeg skulle gå spurte han meg om jeg ville kysse han på kinnet, og så snudde han seg akkurat da jeg gjorde det. Haha, jeg ble så overraska at jeg ikke huska hva jeg sa en gang, fikk vel stotra fram et slags "ja" når han sa noe á la "du snek deg visst til et kyss, du"... Var litt kleint foran de andre på nachet, så jeg stakk med en gang etterpå. Jeg har ikke gjort dette til store greiene, for han var en del fullere enn meg når det skjedde, men det er ekstremt sjelden jeg får oppmerksomhet på den måten.

Har sett han et par ganger etterpå, den ene gangen var vi på samme quiz, men på ulike grupper. Vi går på samme høyskole, men i ulike klasser, så det er egentlig ingen åpenbar måte å bli bedre kjent med han på heller, annet enn om det blir en ny fest med de samme folka (ganske usannsynlig at det skjer med det første). Off, det er så frustrerende, jeg blir nesten aldri betatt/forelska i noen, så det er så typisk at det er en det er så vanskelig å komme i kontakt med... Jeg kjenner et par i min klasse som har ett av fagene med han, og de vet at jeg liker han og skal invitere meg med på fest med den klassen om det passer, men that's it egentlig. Selv om jeg på mange måter føler jeg ikke har noe særlig sjans på han, så tenker jeg jo også at det må være noe som gjorde at han tulla sånn med meg, selv om han var full. Er jo ikke så mange som går rundt og tullekysser på alle akkurat...? Mulig jeg tar feil, så jeg prøver å ikke legge for mye i det, men det er vanskelig når det er så sjelden jeg får den oppmerksomheten.... Jeg har stalka han alt for mye på facebook, vi er ikke venner der, men jeg fant ut etternavnet via felles venner. Men uansett kommer jeg ikke til å sende han forespørsel før jeg har fått snakka mer med han, for sånt synes jeg er alt for kleint, spesielt når det snart er en måned siden den festen..

Måtte bare få det ut et sted, skal ikke være lett dette her! Takk om noen gidder å lese <3



Anonymous poster hash: 768a0...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er det med "av og på damer" ? Med det mener jeg damer som trekker seg litt unna når jeg prøver å ta initiavet , men som kommer "løpende etter" når jeg resignerer og forsøker å trekke meg ut.

Har hatt 3 - 4 dater med en dame som jeg ikke har anelse om hvor jeg har. Det er greit med damer som sier JA eller NEI , men noen er det umulig å forstå seg på . Har mistanke om at. Hun har hatt noen dårlige opplevelser hun ikke vil fortelle om , så jeg er litt redd for å presse for hardt på for å få en avklaring .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninab

Hvor vanlig er det med "av og på damer" ? Med det mener jeg damer som trekker seg litt unna når jeg prøver å ta initiavet , men som kommer "løpende etter" når jeg resignerer og forsøker å trekke meg ut.

Har hatt 3 - 4 dater med en dame som jeg ikke har anelse om hvor jeg har. Det er greit med damer som sier JA eller NEI , men noen er det umulig å forstå seg på . Har mistanke om at. Hun har hatt noen dårlige opplevelser hun ikke vil fortelle om , så jeg er litt redd for å presse for hardt på for å få en avklaring .

jeg skjønner meg ikke på sånne damer jeg...

Stemmer for å spørre rett ut, er det ikke slik man vil ha det da - sånn egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skjønner meg ikke på sånne damer jeg...

Stemmer for å spørre rett ut, er det ikke slik man vil ha det da - sånn egentlig?

Problemet er at jeg vet at damen blant annet har vært utsatt for seksuell trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg vet at damen blant annet har vært utsatt for seksuell trakassering.

Hvordan kan det være et problem for deg? Snakk med henne istedenfor å spekulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninab

Problemet er at jeg vet at damen blant annet har vært utsatt for seksuell trakassering.

Jo, men allikevel ønsker man vel ett forhold som starter med sannhet og åpenhet?

Og du trenger jo ikke kommunisere ut noe av seksuell trakassering overhodet.. :) det tar du selvsagt hensyn til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er det med "av og på damer" ? Med det mener jeg damer som trekker seg litt unna når jeg prøver å ta initiavet , men som kommer "løpende etter" når jeg resignerer og forsøker å trekke meg ut.

Har hatt 3 - 4 dater med en dame som jeg ikke har anelse om hvor jeg har. Det er greit med damer som sier JA eller NEI , men noen er det umulig å forstå seg på . Har mistanke om at. Hun har hatt noen dårlige opplevelser hun ikke vil fortelle om , så jeg er litt redd for å presse for hardt på for å få en avklaring .

Jeg tenker at noen damer overdriver en slik "rolle" litt for å gjøre seg interessant... Og menn lar seg lure. De synes det gjør henne ekstra interessant at hun er litt "kompleks", mens hun kanskje heller er litt manipulerende selvopptatt bortskjemt dramaqueen. Mulig ikke akkurat denne damen er slik, men jeg har observert nok av disse eksemplarene, blant annet noen eksvenninner av meg.

Anonymous poster hash: d9726...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at noen damer overdriver en slik "rolle" litt for å gjøre seg interessant... Og menn lar seg lure. De synes det gjør henne ekstra interessant at hun er litt "kompleks", mens hun kanskje heller er litt manipulerende selvopptatt bortskjemt dramaqueen. Mulig ikke akkurat denne damen er slik, men jeg har observert nok av disse eksemplarene, blant annet noen eksvenninner av meg. Anonymous poster hash: d9726...ea7

Du kan nok ha rett i det du skriver. Men slike damer risikerer jo også at men trekker seg bort istedenfor å la seg lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lady! Jeg synes dette var en helt super ide jeg! Og slenger meg gjerne med! Jeg har hatt avstand fra dating i fjor for å justerer radaren og konsentrere meg om jobb, men i år har jeg bestemt meg for å starte å date igjen. Jeg bor i Stavanger så hvis noen har lyst til å ha singel treff med meg er det bare å rope ut og sende en PM eller noe :D

Vist du finner noen kjekke igjen i stavanger , gi lyd!!! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på dette her jeg også :D

Jeg har vært singel i 8 år så nåå må det ordnes :D

Var på date med en fra tinder for noen dager siden, super koselig fyr, (og KJEKK :o) vi endte opp med å gå Oslo rundt nesten, gikk aldri tom for noe å snakke om eller le av. Turen endte på operaen som var nydelig i mørket :)

Han avsluttet med å si at det var så hyggelig å møte meg, og fulgte dette opp med melding.

Men etter den meldingen har kommunikasjonen gått fra 10-1. Meldinger blir ikke svart på,er alltid noe jobb/skole unnskyldninger seeent på kvelden når han vet jeg har sovnet. Men asså.. Man har 1 min å svare på melding i løpet av døgnet. Han hadde hvertfall det før ;)

Så tror kanskje han blir sendt til "øyen for fortapte menn" og jeg gjør meg klar for å finne en ny date ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir med her jeg osså!

Var på date med en fra tinder sist lørdag. Det gikk veldig bra :) Møttes for kaffe og endte med midsag ute. Han var kjempekjekk og superkoselig! Vi har holdt kontakten litt gjennom melding og skal kanskje finne på noe til uka.

Det eneste som er dumt, er at han har vakttelefon da, så om han får noe så må han dra. Det gjør det litt vanskelig å vite hva man skal finne på, siden han må være så tilgjengelig og kanskje plutselig må kjøre. Noen som kamskje har en ide om hva vi kan gjøre? Er litt usikker på å dra hjem til han så fort...

Jeg er så lei av at det aldri funker med noen, så håper dette kan være unntaket og at det endelig blir full klaff, men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så betatt av en som jeg ikke kan få, alltid betatt eller forelsket i de jeg ikke kan få. Han var forresten drømmemannen i dagdrømming min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ble ikke noe møte denne uka. Hadde visst ikke tid likevel, noe jeg skjønner, da jeg vet han jobber og har denne vakttelefonen. Han sa vi kunne ta det igjen en annen dag.

Jeg vet ikke...nå blir jeg veldig usikker på hele greia. Virker som at det har dabbet litt av fra hans side. Ender vel opp med at det ikke blir noe med han her heller...Han virket så interessert da vi møttes, men som sagt virker det som at det har dabbet av. Hadde håpet på å få en sjanse til.

Kanskje jeg tenker for mye nå, men tviler egentlig på at jeg kommer til å høre fra han igjen...

Forever alone :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...