Gå til innhold

Alle som vil ha kjæreste i 2014 - SE HER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med å opprette en date tråd for oss her, hvor vi avtaler å date et viss antall gjennom året. Og lager en krysse av liste for hver date og oppdaterer hverandre om når vi drar på date og hvordan det gikk. Da må vi vel klare å skaffe oss en parner innen året er omme? :) Selv nettdater, så finner datsene mine der.

Noen som er med?



Anonymous poster hash: 43627...c67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vi til og med kan lage en liten singelklubb og dra på dobbelt-dates. Jeg holder til i Oslo, er i slutten av 20 -årene :)



Anonymous poster hash: 43627...c67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er vel å møte flere mennesker generelt og utvide sin omgangskrets, ikke si ja til flere dater som du vanligvis ville sagt nei til. Det er en grunn til at du ville sagt nei i 2013.

Så å insistere på å gå på et visst antall bare for å gjøre det vil neppe være særlig fruktbart. I verste fall blir man kynisk og demotivert av mange dårlige opplevelser.



Anonymous poster hash: 517f8...334
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare date folk jeg synes virker interessante, er bare det at jeg er litt sjenert og derfor har hatt for vane å dropper daten. Men burde jo skjønt at det å legge ut denne tråden ville ført til en rekke negative tilbakemeldinger, som ellers her på KG, det må være j.... trist å være så negativ hele tiden.



Anonymous poster hash: 43627...c67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheer up!! Herregud, ikke vits å være så negative! Det kan jo bli "morsomt" å høre om andres dater? Så kan vi le sammen hvis vi har vært på en fæl date med en håpløs person.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating er hvertfall no go, bare psycho mannfolk der. Eller desperate freaks.



Anonymous poster hash: f15fe...487
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Lady! Jeg synes dette var en helt super ide jeg! Og slenger meg gjerne med! Jeg har hatt avstand fra dating i fjor for å justerer radaren og konsentrere meg om jobb, men i år har jeg bestemt meg for å starte å date igjen. Jeg bor i Stavanger så hvis noen har lyst til å ha singel treff med meg er det bare å rope ut og sende en PM eller noe :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare date folk jeg synes virker interessante, er bare det at jeg er litt sjenert og derfor har hatt for vane å dropper daten. Men burde jo skjønt at det å legge ut denne tråden ville ført til en rekke negative tilbakemeldinger, som ellers her på KG, det må være j.... trist å være så negativ hele tiden.

Anonymous poster hash: 43627...c67

Enig! Er helt utrolig hvordan enkelte medlemmer på KG klarer å omgjøre hver eneste tråd til noe negativt. En kjæreste kommer ikke "rekende på en fjøl" for alle, og da må man være litt aktiv selv også. Litt støtte fra andre gjør jakten lettere...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med!

Vi kan jo oppdatere hverandre om hva vi liker med daten, og hva vi ikke liker?

Jeg skal på date i kveld. Kan oppdatere dere etterpå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med!

Vi kan jo oppdatere hverandre om hva vi liker med daten, og hva vi ikke liker?

Jeg skal på date i kveld. Kan oppdatere dere etterpå :)

Åh så spennende!! Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

søker ein som står for det han seier, som kan kalla seg "mann" og som har vett!

edit: men å leggja ut evt dater her gjer eg ikkje. av respekt for vedkommande

veldig usikker på om han eksisterar

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker ei som har ps3 med gta v og headset :-)

Møtes på online? :is:

Anonymous poster hash: 3f72d...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en super ide, bare det at jeg vet ikke hvor eller hvordan man får en date..
Har aldri vært på en date heller :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare date folk jeg synes virker interessante, er bare det at jeg er litt sjenert og derfor har hatt for vane å dropper daten. Men burde jo skjønt at det å legge ut denne tråden ville ført til en rekke negative tilbakemeldinger, som ellers her på KG, det må være j.... trist å være så negativ hele tiden.

Anonymous poster hash: 43627...c67

Eh...det var da bare et velment råd. Så alle input er "negative tilbakemeldinger"? Ville bare poengtere at å gå på dater bare for å gjøre det kan være kontraproduktivt. Har overhodet ikke insinuert at du ikke har en god mulighet til å finne lykken.

Ønsker deg lykke til.

Anonymous poster hash: 517f8...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, tenkte det ja:)

Haha drømmedate :bryllup:

Anonymous poster hash: 3f72d...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheer up!! Herregud, ikke vits å være så negative! Det kan jo bli "morsomt" å høre om andres dater? Så kan vi le sammen hvis vi har vært på en fæl date med en håpløs person.

Enig! Noen ganger er det gøy å dele erfaringer, og særlig med andre som skjønner hva man snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne være med! Kan nokk ikke oppdatere dere så ofte om mine spennende dater, da jeg helt ærlig ikke går på dater. Hvordan får man seg det egentlig?

Trodde det bare var på filmer og i USA at man ble spurt ut på date! hehe



Anonymous poster hash: 5e3ff...b28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...