Gå til innhold

Si at jenta prøver seg på alle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei vi er et kollektiv med fire gutter og i dag fortalte han ene fyren at han traff ei jente og at de skal møtes igjen. Greia er at jenta har rotet med han ene i kollektivet og ligget med en annen i kollektivet.

Bør jeg si ifra?



Anonymous poster hash: d7b48...3f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, synes det.
ikke frekt mot jenta, men det må jo være litt ekkelt for han som skal date henne. Bedre at han finner det ut nå, enn når han har blitt forelsket



Anonymous poster hash: 7254c...dbf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hvem hun ligger med har du ingenting med. La være å si noe og ødelegge for de to. Trenger ikke å være bitter fordi hun hoppa over deg og ikke de andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vi er et kollektiv med fire gutter og i dag fortalte han ene fyren at han traff ei jente og at de skal møtes igjen. Greia er at jenta har rotet med han ene i kollektivet og ligget med en annen i kollektivet.

Bør jeg si ifra?

Anonymous poster hash: d7b48...3f4

Nei, ikke din sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hun at alle tre bor i samme kollektiv eller? Og vet de to andre at de har vært med samme jente?

Jeg ville sagt i fra, sånn at det får være opp til tredjemann om han synes det er for nært eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hun at alle tre bor i samme kollektiv eller? Og vet de to andre at de har vært med samme jente?

Jeg ville sagt i fra, sånn at det får være opp til tredjemann om han synes det er for nært eller ikke.

Ja hun vet at alle tre bor i samme kollektiv og ja de to andre vet at de har vært med samme jente.

TS

Anonymous poster hash: d7b48...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ihvertfall blitt sur hvis de ikke hadde sagt det. Jeg bor med to andre jenter og jeg ville gjerne ha visst om daten min hadde ligget med begge to, ja.



Anonymous poster hash: 9c261...eb6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun vet at alle tre bor i samme kollektiv og ja de to andre vet at de har vært med samme jente.

TS

Anonymous poster hash: d7b48...3f4

Virker det som om tredjemann og jenta er forelsket da, eller er det bare sex og moro?

Personlig hadde det blitt for nært for meg, og jeg hadde heller ikke klart å være jenta her -jeg er ganske frigjort, men å møte på to tidligere elskere i gangen på vei til dusjen etter sex med tredjemann hadde føltes veldig rart tror jeg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det best å leve i en falsk idyll. Og deretter føle seg som en idiot og at alle visste uten han?

Hvordan du skal klare å formidle dette uten at det kommer feil ut blir ikke lett. Budbringeren blir ofte skutt og motivet trukket i tvil.

Tror det er best å holde kjeft , du risikerer å sitte igjen med svarte Per her. Du har ikke hatt sex med henne, dette kan de andre ordne opp i hvis det skulle være behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et siste spørsmål til deg Ts -vet de to andre gutta at tredjemann holder på med samme jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du ødelegge noe som potensielt kan bli en firkant? Lag deg litt popcorn, ta frem litt cola og nyt showet.

Anonymous poster hash: 536f4...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det opp til de to å evt. snakke om? Evt. en av de som faktisk har vært bortpå henne, kan si det til han. Vet du helt sikkert at det er sant? Mange skryter jo på seg litt av hvert....



Anonymous poster hash: 0468e...c93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz

Jeg hadde nok fortalt det, men ikke vinklet det som noe negativt, men bare en objektiv heads-up.

Ville forventet det samme av mine venner om jeg havnet i noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker det som om tredjemann og jenta er forelsket da, eller er det bare sex og moro?

Personlig hadde det blitt for nært for meg, og jeg hadde heller ikke klart å være jenta her -jeg er ganske frigjort, men å møte på to tidligere elskere i gangen på vei til dusjen etter sex med tredjemann hadde føltes veldig rart tror jeg...

Tviler på at de er forelsket, de har kun truffet hverandre en gang på fest. Aner heller ikke hva motivet til de to er, men de har ikke kysset og neste gang de skal møtes er på dagtid uten alkohol.

Et siste spørsmål til deg Ts -vet de to andre gutta at tredjemann holder på med samme jente?

Nei, de vet ingenting enda.

Er ikke det opp til de to å evt. snakke om? Evt. en av de som faktisk har vært bortpå henne, kan si det til han. Vet du helt sikkert at det er sant? Mange skryter jo på seg litt av hvert....

Anonymous poster hash: 0468e...c93

Ja, jeg vet 100% at hun har ligget med han ene i kollektivet og rotet med han andre. Om det er opp til de to å snakke om, meg eller de to andre er jo det vi diskuterer i tråden.

TS

Anonymous poster hash: d7b48...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om de fortsetter å date så kommer jo alle til å få vite det snart -så jeg ville enten fortalt ham det, eller fortalt de andre gutta det så du slipper å bli "hoved budbringer". Kan bli ganske kleint i kollektivet om du visste uten å fortelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det lenge siden hun har vært med de to andre? Hvis en fyr hadde rotet med hele kollektivet mitt hadde jeg selvsagt hatt lyst til å få vite det.



Anonymous poster hash: 95fc1...508
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fortalt det om det var nære venner av deg i tillegg.

For mange år siden ringte en venn av oss for å høre om han kunne låne leiligheten vår mens vi var på ferie. Det var en helt ung jurist på jobben han ville nedlegge :sjokkert: , jeg kjente ikke kona hans godt, men jeg fortalte det til henne. Juristen, altså mannen hennes er utrolig sjalu, skal drukne seg og blir gal om en gammel venn av kona ga henne en klem....Tyv tror hver mann stjeler er jo et kjent uttrykk.

Det ble så mye styr at for all ettertid gidder jeg bare å 'sladre' til nære venner.



Anonymous poster hash: 0aa4a...cfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...