Gå til innhold

Føler meg utro


J1993

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg føler jeg har vært utro mot eksen min.. Det ble slutt for litt over en mnd siden etter 2 og et halvt år..

Men nå har jeg de siste dagene begynt å treffe en annen.. Vet ikke om det blir noe seriøst ute av det, men føler uansett at jeg er utro imot eksen min? Er det bare jeg som er sånn? Jeg har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg kysser og er mye sammen med en ny.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg bare avslutte det hele før det blir noen ting eller skal jeg bare la det være?

Endret av J1993
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er en helt vanlig følelse. Det er bare å ignorere den og kose deg med din nåværende. Uansett om det blir dere eller ikke, så kan han hjelpe deg med å få avstand til din eks.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Jeg er jo fortsatt glad i han, men forholdet fungerte jo ikke sånn som det var og det var jo han som mistet følelser for meg, men når han sier at det ikke er usannsynlig at det kan bli oss to igjen blir jeg så usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du gå så fort videre før du har fått den første ut av systemet da? Alle har godt av litt tid mellom dem.



Anonymous poster hash: c9f28...49f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det at jeg går så fort videre, det bare ble sånn.. Er jo ikke sikkert det er noe seriøst heller.. det er jo ikke noe jeg MÅ... Men skal man holde tilbake da når man føler seg tiltrukket av noen..?

Endret av J1993
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt normalt å tenke sånn når en har vært sammen lenge, og så funnet en ny. Du har nok ikke kommet over han ennå, og så tenker du litt på om dere blir sammen igjen seinere. Men akkurat nå er du singel, du gjør som du vil. Hvis du har lyst til å fortsette å treffe han nye, så gjør du det. Tror du eksen din vil ha like mye samvittighetsproblemer med å treffe en ny? Hvis du kjenner at det blir feil, enten fordi det er for tidlig, at du ikke vil at det skal bli seriøst eller at du savner eksen, så avslutter du bare. Du må kanskje prøve å ikke tenke så mye, bare at nå har dere tatt et valg om å gjøre det slutt, og fokusere på hva du skal gjøre i den situasjonen for at du skal ha det bra :)

Anonymous poster hash: ef710...07b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :) det hjelper..!

Jeg tenker mindre på bruddet når jeg er sammen med han "nye", det er jo ikke noe forhold.. Og det tror jeg ikke det blir heller, for hverken hans eller min del.. Men det er godt å være sammen med noen man kan klare å tenke på andre ting sammens med :) tviler på at eksen hadde fått så dårlig samvittighet ja... Det får bli som det blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Rebound. Det er sånn det er.

Hjelper nok på kort sikt, men du må nok uansett bearbeide bruddet ferdig en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med ei jente som brukte meg som rebound, hun snakket om den eksen å alt dritt.. Viste meg bilder, fortalte meg hva de brukte å spise, hva de gjorde som vi må gjøre osv..

Det eksploderte for meg å kuttet hun ut, bare pass på at du ikke gjør samme feil! Ikke forvent at den nye skal være den gamle



Anonymous poster hash: eb438...2cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ingen på noen måte, er vel mer eller mindre bare friends with benefits greier.. Jeg tenker meg om før jeg snakker, er bare så godt å være sammen med han for jeg slipper å tenke på alt annet irundt, jeg skal innrømme at jeg har blitt betatt, men ingen av oss vil ha noe forhold akkurat nå..

Å jeg og eksen er mer venner, og det var vi egentlig det siste halvåret vi var sammen.. Så på en måte har jeg jo bearbeidet forholdet, men er likevel litt usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på noen her inne. Gjør det du føler er bra, det som gjør deg glad. Enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...