Gå til innhold

Jeg forstår han ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hæ? Nei, dette her skjedde i dag, hva tror du?

Anonymous poster hash: 62e61...3e4

Vi prøver bare å hjelpe deg. Du trenger ikke være frekk mot oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres rimelig skakk kjørt ut spør du meg.



Anonymous poster hash: 886eb...5a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? Nei, dette her skjedde i dag, hva tror du?

Anonymous poster hash: 62e61...3e4

At dersom han alltid har hatt den tendensen er det mindre sannsynlig at han vil slutte med det i nærmeste fremtid. Er det noe som har dukket opp nylig er det mer sannsynlig at det er noe som foregår nå som stresser. Det er også mindre sannsynlig at han "bare" er en drittsekk dersom dette er nytt

Anonymous poster hash: 41e50...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det er nå mener jeg ts har to valg hun kan enten velge å bli ved å skrubbe gulvet foran denne mannen eller så kan hun være en kvinne, sette ned foten og gjøre det klart at dette her, det finner hun seg ikke i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere misforstår! Han er ikke slem mot meg men synes bare livet har ebbet litt ut av forholdet, det er alt. Jeg ønsker at vi skal bli tilbake som da vi startet forelskelsen. Alt er blitt så rutine, vi prater knapt med hverandre lengre, sexen er kjedelig og ja, han har begynt å legge på seg rundt maven. Jeg vet han er deprimert også, så ønsker jo å gjøre dette her diskret. Vil ikke legge noe press på han.



Anonymous poster hash: 62e61...3e4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det er du som misforstår oss..



Anonymous poster hash: 41e50...660
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere misforstår! Han er ikke slem mot meg men synes bare livet har ebbet litt ut av forholdet, det er alt. Jeg ønsker at vi skal bli tilbake som da vi startet forelskelsen. Alt er blitt så rutine, vi prater knapt med hverandre lengre, sexen er kjedelig og ja, han har begynt å legge på seg rundt maven. Jeg vet han er deprimert også, så ønsker jo å gjøre dette her diskret. Vil ikke legge noe press på han.

Anonymous poster hash: 62e61...3e4

Jeg tror du gjør lurt i å ta dette alvorlig. Det er så altfor lett å se gjennom fingrene med slike småting, men så samler disse seg som små bekker og gjørs til en stor sjø. Før du vet ordet av det sitter du der med giddalaus mannfolk, valker, hengepupper og lurer på hvor livet ditt har tatt veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker gutten med psykolog? Det er jo kanskje det viktigste iom. at han sliter med depresjon.



Anonymous poster hash: 886eb...5a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker gutten med psykolog? Det er jo kanskje det viktigste iom. at han sliter med depresjon.

Anonymous poster hash: 886eb...5a5

Han har gjort det tidligere og gjør det sikkert fortsatt for alt jeg vet. Var gjennom det "helvete" som han selv kalte det gjennom barndomsårene hvor han opplevde å bli mobbet en del. Var noen gutter i nabolaget som var ekstremt slemme med han så han har jo tålt litt juling og sett litt av hvert. Jeg har inntrykk av han som et sterkt menneske i alle fall, men er ikke like lett alltid da fordi han er så stille av seg. Jeg har i alle fall positive opplevelser i form av når han begynte på antidpressiva, det var et skikkelig oppløft for forholdet våres. Ellers i den senere tid veldig tilbaketrukken og likegyldig, vet liksom ikke hvor jeg har han.

Anonymous poster hash: 62e61...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i og for seg det er en fin ting at du opptar deg av hans velbefinnende, men hvorfor skal du være den som opptar deg av alt sammen? Han har også sitt ansvar og kan ikke bare hvile på lauvbærene og forvente at du ene og alene skal bære forholdet. Et forhold består av to deler og det er like mye hans ansvar å få dette til å funke. Jeg synes spillsitting og headset høres lite motiverende ut.



Anonymous poster hash: 886eb...5a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av ts? Uansett tragisk med dette men må si meg enig i at det høres ganske håpløst ut. Håper du skjønner at absolutt alt ikke hviler på deg og på enden av dagen er du din egen person. Kan ikke leve for noen heller selv om du kan prøve så mye du vil. Gutten må ta tak i dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...