Gå til innhold

Gravid og dumpet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy f*en, jeg blir helt kvalm av dette :(

Stor klem til deg, TS, noe annet har jeg dessverre ikke å bidra med :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevde noe lignende, men jeg var ikke gravid. Dog hadde vi to barn sammen og han kom plutselig en dag og fortalte han skulle flytte. Vi (trodde jeg) hadde det bra og alt fungerte fint. Men plutselig ville han kun leve livet på nytt, ikke ha noe med fortiden å gjøre.

Det beste du kan gjøre er å holde på det gode forholdet til hans familie, verne om jenta og de små i magen og jobbe deg videre. Det er tungt og det vil komme mange nedturer, men det vil være et lys i enden 😊

Ta alt gjennom NAV som du har fått råd om. Da slipper du forholde deg til ham.

Forhåpentligvis våkner han opp når det kommer til barna, men det er mange som ikke gjør det. Min eks våknet etter ett år, men det er sår som aldri gror hos ungene. Og han er heller ikke spesielt opptatt av mye samvær, kun minimum for å ikke virke helt idiot på omgivelsene. Da er det godt å ha kontakt med hans familie, slik at de kan stille opp. De ser jo også hvordan han oppfører seg. Hadde min sønn gjort noe slik så hadde jeg kuttet kontakten med ham, det kommer barnebarna først.

Selv ofret jeg alt for ungene de første årene, og gjorde det jeg måtte. Traff for fem år siden en ny mann, og han er mer far, både sosialt og økonomisk, enn den biologiske faren er.

Anonymous poster hash: cdfd9...879

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min mann har vært gift i 6 år. Har en datter på 5. Vi har alltid hatt et flott forhold, prioritert hverandre, hatt mye sex og ingen har utrykt misnøye. Etter 2 år med prøving er jeg endelig blitt gravid igjen. Men nå... 14 uker på vei kommer han og vil skilles!! Han har møtt en annen for en mnd siden og sier han elsker henne. Han har pakket og flyttet inn til henne denne uken. Jeg har også funnet ut at jeg venter tvillinger denne gang.

Han sier at han skal betale bidrag men vil ikke ha noe med verken meg eller de tre barna våre å gjøre. Han vil starte på nytt. Jeg ønsker dette var en drøm jeg kunne våkne fra!!!!Anonymous poster hash: f0af3...40c

Åååå, kjære deg. Så utrolig trist😪

Kjipt at en du tror du kjenner kan behandle deg slik, og ikke minst dattera dere har sammen...

Skjønner meg heller ikke på damer som involverer seg med menn som er gift og venter barn. De skulle nesten fått opplevd det selv. ..

Anonymous poster hash: 83b51...6b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min mann har vært gift i 6 år. Har en datter på 5. Vi har alltid hatt et flott forhold, prioritert hverandre, hatt mye sex og ingen har utrykt misnøye. Etter 2 år med prøving er jeg endelig blitt gravid igjen. Men nå... 14 uker på vei kommer han og vil skilles!! Han har møtt en annen for en mnd siden og sier han elsker henne. Han har pakket og flyttet inn til henne denne uken. Jeg har også funnet ut at jeg venter tvillinger denne gang.

Han sier at han skal betale bidrag men vil ikke ha noe med verken meg eller de tre barna våre å gjøre. Han vil starte på nytt. Jeg ønsker dette var en drøm jeg kunne våkne fra!!!!

Anonymous poster hash: f0af3...40c

Fy faen for en egoistisk jævel. En ting at han vil skilles. En annen ting et at han driter i sin 5 år gamle datter som sikkert er utrolig glad i faren sin og kommer til å bli totalt knust. Han kan ikke bare svikte sitt eget barn pga at han er blitt forelsket i en annen dame. Hva er det med foreldre som setter seg selv foran sine egne barn??!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om nye dama er klar over hvaforslags idiot hun har dratt inn i hus...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om nye dama er klar over hvaforslags idiot hun har dratt inn i hus...

Lurer jeg og på. Jeg ville ikke tatt i en mann med ildtang engang om jeg visste hvor respektløst han behandlet sin eks og sine barn. Vedder på at gan har servert henne flust av løgner om ts

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe av det groveste sviket jeg har lest på lenge. Håper du klarer deg bra framover ts. Du virker tøff!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som pappa til 3 sliter jeg litt med å tro på det er mulig!

Å finne seg ei ny dame, joda det kan skje.

Men å proklamere høyt og tydelig at 5 åringen vil ha ikke ha kontakt med?!

Det er noe av det drøyeste...

Jeg kjørte min yngste i barnehagen idag og det er utrolig fjernt at jeg skulle droppe henne som en våt klut og kun betale lagerleie de neste 13 årene.

Anonymous poster hash: 4d3bb...2ff

Nettopp det jeg også tenkte. Hvor kynisk og hjerteløs går det an å være.

Anonymous poster hash: 7edfb...eec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig trist å høre. Det er så typisk mannfolk å oppføre seg sånn derfor har jeg alltid poengtert viktigheten av å ha et grunnleggende etablert forhold før en går til det steg det er å anskaffe barn. Håper du har det bra ts og måtte du finne styrke i at du ikke er alene. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Jeg er målløs her jeg sitter, fatter ikke at noen regelrett kan drite i egne barn på den måten, kun fordi de har mistet gangsynet (og ryggraden) totalt.

Sender deg en stor klem og min varmeste medfølelse, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er uvirkelig... Og attpåtil var barna ønsket fra begge parter. Tenker på hvordan jeg skal klare to babyer alene. Men gleden over de har ikke sunket med dette. Gråten har ikke kommet enda, så jeg benytter meg av sinne og sjokk til å ordne med nav og alt det praktiske på forhånd. Planlegge og ta meg av jenta mi. Satans fyr! Det er ganske uvirkelig....

Anonymous poster hash: f0af3...40c

Kjempeflott, TS!

Anonymous poster hash: 7edfb...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig trist å høre. Det er så typisk mannfolk å oppføre seg sånn derfor har jeg alltid poengtert viktigheten av å ha et grunnleggende etablert forhold før en går til det steg det er å anskaffe barn. Håper du har det bra ts og måtte du finne styrke i at du ikke er alene. :hug:

Nei, det er heldigvis ikke typisk mannfolk å oppføre seg sånn!

Kjære ts.. Jeg har ikke ord, bare at jeg føler veldig med deg!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om nye dama er klar over hvaforslags idiot hun har dratt inn i hus...

Kan hun umulig være, kjære vene for en drittsekk!

Lykke til TS, dette greier du!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jævlig gjort av en mann!

Anonymous poster hash: 435f3...207

*Dette er jævlig gjort av en hvilken som helst person.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig trist å høre. Det er så typisk mannfolk å oppføre seg sånn derfor har jeg alltid poengtert viktigheten av å ha et grunnleggende etablert forhold før en går til det steg det er å anskaffe barn. Håper du har det bra ts og måtte du finne styrke i at du ikke er alene. :hug:

TS sitt innlegg beviser jo nettopp det, at man aldri vet. De hadde et stabilt forhold. Så ikke kom her og belær andre, med viktigheten av etablert forhold. Man har aldri noen garantier.

Anonymous poster hash: 712df...ee2

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke ord, skjønner ikke hvordan han bare kan velge bort ungene sine sånn. Mange gode råd her og jeg er sikker på at det ordner seg på et vis. Du fortjener så mye bedre enn dette, stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å få alle rettighetene når det kommer til barna sånn at han ikke kan komme og lage bråk for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig trist å høre. Det er så typisk mannfolk å oppføre seg sånn derfor har jeg alltid poengtert viktigheten av å ha et grunnleggende etablert forhold før en går til det steg det er å anskaffe barn. Håper du har det bra ts og måtte du finne styrke i at du ikke er alene. :hug:

Takk for den. Ting som bommer svir ikke. Mine barn kommer først, alltid. Og det er slik for de fleste.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig trist å høre. Det er så typisk mannfolk å oppføre seg sånn derfor har jeg alltid poengtert viktigheten av å ha et grunnleggende etablert forhold før en går til det steg det er å anskaffe barn. Håper du har det bra ts og måtte du finne styrke i at du ikke er alene. :hug:

Fint med generalisering, men tror 99 % av menn ikke ville gjort dette. Men takk for at du drar alle oss under en kam.

Anonymous poster hash: 66f78...c0e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...