Gå til innhold

Jeg er utro mot dama mi, og klarer ikke å velge kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at "meg meg meg" går igjen i innlegget ditt. Og synes det er nokså forhåpningsfullt å gå ut ifra at du kan velge. Du er utro, teknisk sett mot begge. En slik mann hadde jeg ikke vurdert som partner en gang.

Du er respektløs mot begge damene i ditt liv.

Støtter Ulveedderkoppen. Fortell damene at du står i med begge. Da vil de forlate deg, og du slipper å velge. Du har høye tanker om deg selv, som tror at du kan få begge. Husk at de er forelsket i den de tror du er, en redelig trofast mann. De er ikke forelsket i en mann som de vet lyver og går bak ryggen på dem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts har bæsjet seg selv på leggen, det har bare ikke gått opp for han enda. Det du har gjort har ofte en tendens til å komme på overflaten etterhvert, og da er sannsynligheten for at du er fucked veldig stor. På tide å innse det.

Når du er så i tvil med nåværende partner, så er det nok best å avslutte det. Nytter ikke å være sammen med henne av medlidenhet heller.

Du hadde gode kort for hånd, men ikke nå lengre..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner meg at det ikke er så lenge til du ikke har noe å velge i det hele tatt TS.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør gjøre det slutt med samboeren din. Det høres ikke ut som dere er lykkelige eller at dere noen gang vil bli det. Dere fortjener begge noe bedre.

Hvis du mot formodning velger å bli, må du uansett være mann nok til å fortelle om sidespranget, hvis ikke vil det alltid ligge og gnage og hindre deg i å få et fullverdig og godt forhold til samboeren din.

Anonymous poster hash: 1637d...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bare ditt valg. Jentene bør også få vite at den de er sammen med også er sammen med noen andre. Ikke bare én gang, men i 3 måneder! Og dermed bestemt selv om dette var noen de hadde lyst til å være sammen med.

Du skriver også at du ikke liker personlighetstrekk ved kjæresten din. Vanskelig å vite hvor vesentlig dette er når vi ikke vet hva det er. (Er hun psykopat, eller ler hun av prompehumor (en viss forskjell)).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har datet kollegaen din i 3 måneder uten at hun har vært på besøk hos deg? Det kommer kanskje til å bli litt problematisk fremover om du fortsetter med begge to?



Anonymous poster hash: 926d9...2b1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad mange her har påpekt at du faktisk ikke kan ta det for gitt at du får noen av dem.

Jeg ville aldri vært sammen med deg. Du har ikke baller nok til å forlate samboeren din, men du går bak ryggen hennes i månedsvis. Du lyver, lever et dobbeltliv og du tror det er opp til deg å velge.

Du sa du ikke ville ha en moralpreken; du fraskriver deg ansvar. Jeg tror ikke du har noen innsikt i hvor ufattelig sårende det er å bli løyet til over så lang tid. Det er det ultimate svik å oppleve utroskap og for mange vil det ødelegge fremtidige forhold.

Syns veldig synd på begge jentene, og håper de finner ut av dette, så kan du sitte alene og tygge litt på hva du har gjort.



Anonymous poster hash: f5a2c...1d3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har datet kollegaen din i 3 måneder uten at hun har vært på besøk hos deg? Det kommer kanskje til å bli litt problematisk fremover om du fortsetter med begge to?

Anonymous poster hash: 926d9...2b1

Tenkte det samme. Dette kommer mest sannsynlig fram i lyset og du vil sitte igjen alene. Scenario 1: Du dumper samboeren. Kollegaen din finner ut at det ble slutt mye senere enn du sa; du mister henne og. Scenario 2: Du dumper kollegaen din. Kollegaen din finner ut at du har samboer og sier i fra til samboeren din/ryktene går og samboeren din finner det ut. Du mister henne og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scenario 3: kollegaen har allerede funnet ut at du har samboer, og planlegger en måte å komme frem på. Du mister begge to.

Anonymous poster hash: dac29...bb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, så syns jeg at du ikke skal velge noen av dem. Du bedrar jo begge to!

Du fortjener dem ikke. Sorry at jeg er lutt krass, men det er min ærlige mening om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden burde bli flyttet til "Singelforumet", for det er der du havner hvis disse kvinnene finner ut hva du har gjort.



Anonymous poster hash: f5a2c...1d3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden burde bli flyttet til "Singelforumet", for det er der du havner hvis disse kvinnene finner ut hva du har gjort. Anonymous poster hash: f5a2c...1d3

Når disse kvinnene finner ut hva han har gjort..

Anonymous poster hash: dac29...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen rota det skikkelig til for deg selv, du vet det ikke sant? Du er utro mot to damer samtidig, dette her kommer ikke til å ende med noe annet en katastrofe.

Synd å si det, men her henger jeg meg på de andre som har svart deg, du kommer til å ende opp alene!

For gud skyld, mann deg opp og prøv å berge stumpene av ditt egent liv her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut begge, det er åpenbart ingen av dem du er tilstrekkelig interessert i.

Anonymous poster hash: e6aa4...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker at du faktisk burde ha tatt et valg om å gjøre det slutt før du omtalte deg selv som singel for den nye kollegaen. Sånn som situasjonen er nå, så lyger du for to stykker.

Om du føler at forholdet ditt ikke fungerer nå, så er det en ærlig sak. Men du bør ha respekt nok overfor samboeren din til å gjøre det slutt før du begynner å flørte/vise interesse/prøve deg på andre. Dere har en historie sammen, og det beste er om dere kan avslutte ting på en verdig måte.

Finn ut hva du vil med samboeren din FØR du fortsetter å utforske hvordan ting ligger an med hun andre. Det er det eneste riktige her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om du tar det for gitt at du er den ideelle mannen for begge damene. Du greier ikke gjøre det slutt med den første fordi hun sier at hun ikke vil være sammen med noen annen enn deg... Det er sånt man sier når man er forelsket. Det går over. Det finnes andre.

Situasjonen er håpløs og destruktiv for alle, og du bør avslutte det med begge. Du vil kanskje ha et enkelt svar og en enkel, smertefri vei ut av dette, men det finnes ikke nå. Du har holdt begge for narr, og kan nok anse begge damene som tapte.

Avslutt dette nå. Du vet selv at du er feig, og jo lenger du lar det gå, jo verre blir det.



Anonymous poster hash: 9f434...e2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør de begge om de kunne tenke seg å være med i trekant en gang, så lar du det avgjøre.



Anonymous poster hash: 2a75e...a6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså jente-jente-gutt trekant.



Anonymous poster hash: 2a75e...a6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...